spannend!!!(ook iemand ervaring)

Discussie in 'De lounge' gestart door emmm, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmm

emmm Lid

23 dec 2007
    89
    0
    0
    Eindelijk krijgen we een woning aangeboden!

heb het definitief aangeboden gekregen!

alleen de gegevens (uitkering: bijstand,gemeentelijkebassiad,jaaropg 2008, id en verhuurdersverklaring)

met de verhuurders verklaring heb ik veel gedonder gehad stond nog op bij mn ex op de woning (ik dacht dat gaat automatisch) en die had 2x een achterstand.
    maar als het goed is komt dat maandag goed dat ik geen achterstanden heb (omdat ik toch eerder was uitgeschreven)

poeh zit me hier toch in de zenuwen, heb een uitkering van bijna 1000 euro hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen
    want het huis is bijna 500 euro (maar krijg gelukkig subsidie)

zenuw de zenuw de zenuw

iemand ook in het zelfde schuitje gezeten? en wat denken jullie van mijn kansen als jullie dit zo lezen :D

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb er geen ervaring mee, maar heb gelezen dat je maar 30 procent van je loon maximaal als huur moet tellen.
    Dus met 1000 euro zou je maar voor 333,00 kunnen huren.
    Hoop voor je dat het doorgaat, maar zie het helaas somber in voor je.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oei, ik wil je niet teleurstellen maar het lijkt mij voor jezelf ook niet prettig als je met een uitkering van 1000 euro een huur hebt van 500..
    en de kans lijkt mij ook erg klein dat ze daarmee akkoord gaan,
    maargoed ik heb absoluut geen verstand van huren, weet alleen hoe het met kopen gaat.

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    klopt wat brabbel zegt, ik hoop het natuurlijk niet maar zie het ook somber in.

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet even op toeslagen.nl kijken. Daar kan je zien hoeveel huurtoeslag je kan krijgen. De huur mag tot een maximaal bedrag zijn. Zit de huur daarboven, gaat het feest niet door. Zit de huur er net onder, dan wel.
    Mijn inkomen is beneden de 1000 euro, mijn huur is 444,64.
    Ik krijg 205 euro huurtoeslag. Dus dankzij de huurtoeslag kunnen wij hier wonen.

Succes!
    Liefs Gwen

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik denk dat je ook goede kans maakt hoor! Hier moet je minimaal het dubbele aan inkomen hebben (dus met 1000 euro kan je voor max 500 huren) wil je in aanmerking kunnen komen voor een huurwoning. En omdat je recht hebt op volledige huurtoeslag denk ik dat het ook geen probleem is ;) Gewoon even afwachten!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw kan dat echt? zit je gas, water en licht dan al bij de huurprijs in ofzo?

Deel Deze Pagina