Sinds een week ongeveer soms zomaar ineens een harde tik/kraak vanuit mijn buik te horen. Net alsof er een botje in je vinger knakt, zo klinkt het en ook zo hard. Is er iemand die weet wat dit is? Mijn kindje ligt dwars en het is precies aan de kant waar de beentjes liggen... Vind t wel een beetje een eng geluid moet ik eerlijk zeggen.
Dat heb ik ook! Keihard dat zelf mijn vriend het hoort! Meerdere malen per dag. Verloskundige was een beetje vaag over vruchtwater en bewegingen, en dat he geen kwaad kan. Maar ben wel benieuwd wat anderen denken of te horen hebben gekregen....
Had ik ook bij mijn zwangerschappen zo rond 30 weken...zomaar uit het niets soms...lijkt inderdaad op een botje wat knapt ofzo...gek he? Maar niks om je zorgen over te maken volgens mijn vk toen de tijd...
ik had t ook bij mn zwangerschap. vanaf een week of 32... vond t ook een beetje eng eigenlijk. maar was toch niks raars. mn dochter is pas met 42 weken geboren.
Ja dat had ik ook tijdens mijn zwangerschap! Vreemd dat het niet duidelijk is wat dat geluid is terwijl aardig wat vrouwen dit hebben
Thanks meiden! Nu ik weet dat ik niet de enige ben die dit heeft maak ik me er geen zorgen meer over maar de vraag blijft, wat is het? Raar hè? Trouwens wel grappig dat de meeste van jullie een meisje hebben gekregen want wij verwachten ook een meid zou dat het soms zijn, haha.
Er zijn hier wel vaker topics over geweest en het aparte is, niemand weet eigenlijk echt wat het is..stom he?
Die tikjes had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Heel vreemd, en wat het nou was? Deze zwangerschap nog niet gehoord, maar bij de eerste had ik het pas tegen het einde.