Als je abn hebt staat het er vanaf een andere rekening nog dezelfde dag op ( meestal een paar uur ) Abn naar abn is alleen binnen enkele seconde nog, dus volgende keer geen tikkie voor gebruiken hoor!
Ah op die manier... Ik zie er het nut niet van in, want de Rabobank heeft ook betaalverzoeken, en laat ik nou net bij Rabo zitten Maar ik snap wel dat het praktisch is.
Klopt, het werkt ook met een tussenrekening van abn. Dus abn klanten hebben het dezelfde dag nog, andere klanten hebben er net als andere transacties vanaf een andere bank minimaal 1 dag voor nodig.
Eigenlijk staat tikkie er hier altijd gelijk op na betalen. Maar na even te denken heeft iedereen waar ik het mee gebruik ook allemaal ABN als bank hahaha. Nooit bij stil gestaan totdat ik het hier zo lees
Vandaag nog tikkie gebruikt, de andere persoon heeft een andere bank dan abn maar toch had ik binnen een paar uur het geld op m'n rekening staan. Het kan dus wel vlot gaan.
Ik gebruik geen tussen app hier. (uk) Ik maak rechtstreeks over en dat is direct/binnen de 2 uur. Ook als de ontvanger bij een andere bank zit. En eigenlijk heb ik nog nooit 2 uur moeten wachten als iemand overmaakt naar mij of andersom ook niet.
Ik heb het vaak ook snel binnen al komt het van een andere bank. Zolang het op een werkdag voor 17.00 overgemaakt is tenminste. En anders de eerst volgende werkdag. En dat gewoon in Nederland bij ABN
Ja ik bestel vaak dingen voor de tante van mijn man, en dan zegt ze haal het maar van mijn rekening. Ik heb haar onlinebanking gegevens dus schrijf ik over van haar rekening naar de mijne, log uit en log dan mijn rekening in en het is er al. Duurt max 2 minuten. We zitten bij verschillende banken. Bij overmaken naar het buitenland is het wel een dag. Mijn moeder stort altijd geld voor verjaardagen van de kinderen. Ik vertel haar wat ze graag willen en is het doenbaar om op te sturen dan doet ze dat maar sommige dingen zijn te groot en mijn moeder is ook al op leeftijd. Dan stort ze gewoon het geld op mijn rekening en dat heb ik dan de volgende dag voor 16 uur (idd 17 uur in BE en NL).
Ik dacht ABN app dus gaat alsnog bijna net zo snel. Mijn zusje was onderweg en zo'n verzoek was sneller dan dat ze alles los moest invullen. Uiteindelijk stond het er eind van de avond op.
Ik zit nu ook al een dag te wachten, terwijl ik gisterenavond al een berichtje had dat het betaald was. Ik heb de Rabobank.