heilige birmaan kitten

Discussie in 'De lounge' gestart door ilona77, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Wij hebben een heilige birmaan van 8 maandjes oud, maar nu willen we er nog 1tje bij. We hebben nu een cremepoint en willen heel graag een lilacpoint, maar deze schijnen nogal moeilijk te vinden zijn.

Nu heb ik zelf al heel lang op internet gezocht en kan inderdaad ook niks vinden en degene die ik heb gemailt hoor ik niks van terug.

Weet iemand van jullie iemand die kittens heeft, of iemand zelf kittens heeft?

En we hebben nu een poes ( gesteriliseerd ) weet iemand of het nog uitmaakt of je beter een kater of nog een poes erbij kan nemen?

Alvast bedankt !

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat leuk dat jullie ook een Birmaan hebben!
    Wij hebben ook een Birmaan, een blue point van bijna anderhalf jaar oud genaamd Naila. Zie foto's in me album.

Ik zou even de site van de ras vereniging in de gaten houden.
    http://www.felikat-heiligebirmanen.nl/
    Eventueel zou je een paar cattery's kunnen benaderen met de vraag of ze binnenkort weer een lilac nestje hebben.
    Maar op dit moment zijn er inderdaad weinig nestjes.
    Of je beter een kater of poes kunt nemen...ik heb geen idee, dit zou je misschien beter aan de dierenarts kunnen vragen.

Trouwens is jou Birmaan ook zo'n slaapkop?

3. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Haha, slaapkop, ze is zooo speels! maar ze is ook nog maar 8 maanden mischien dat dat er mee te maken heeft, ze is wel ontzetten lief en aanhankelijk!

Wij hebben inderdaad al op die sites allemaal gekeken, maar die wij gaag willen hebben ze niet. Ook niet op die site van fokkers bij ons in de buurt.

Dus nog even afwachten en verder zoeken maar !

Mooie poes hoor !

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Speels.....die van ons dus echt totaal niet :rolleyes: Welk speeltje ik ook koop, ze vindt er niks aan. Haar favoriete bezigheid is slapen en geaaid worden.

Marktplaats kan je natuurlijk ook even in de gaten houden. Waarschijnlijk zijn er volgend jaar in het voorjaar en zomer weer wat meer nestjes.

Deel Deze Pagina