zoals de kop al zei mama wil nog een baby maar papa niet.... Ben al een trotse moeder van 1 zoon en 2 dochters maar mijn hart kriebelt voor nog een baby Wil heel graag nog bewust een zwangerschap afsluiten laatste echo laatste test enz enz Wil ook nog heel graag 1 smurfje ben gewoon verslaafd aan mijn kindjes Wil nog wel wachten tot volgend jaar dus heb nog wel de tijd om manlief te bewerken nog meer meiden in hetzelfde schuitje? groetjes Lammetje
Snap wel wat je bedoelt, maar bij mij is het wel een beetje anders. Het is wel zo dat ik nog graag een kindje wil (niet nu) en mijn vriend niet. Maar Milan is onze eerste en pas 2,5 mnd oud. Dus misschien dat hij nog van mening veranderd. ik hoop voor je dat je je man om kunt praten want het lijkt me echt erg om nog een kind te willen maar dat je man niet wilt.
jaaaa ik herken het... maar heb vandaag groen licht gekregen.... had vorige week een ongeplande ++ test.. en een vroeg mk... nu heeft hij door dat het toch wel heel erg kriebelt voor een derde.... eerst wilde mn vriend maar 1 kindje... toen toch maar 2... en nu nummer 3... hij vroeg zich wel af of ik dan idd tevreden zou zijn... hahaha hoop niet dat ik op jou lijk, maar heb altijd 3 kindjes gewild... eerst waren we van plan over een half jaar... maar dat is dus vervroegd..
jeetje seth wat balen dat het mis is gegaan.... Maar nu wel fijn dat jullie samen hebben besloten er nu voor te gaan! Hoop dat je snel zwanger word en dat je kindje bij je blijft! suzie mijn jongste is ook pas 4 maanden hoor en ik heb het liefst de volgende zwnagerschap pas volgend jaar ik wilde eerst ook maar 2 kids en toen ineens 4 nadat nr 2 er was stom he ? babys zijn zooo verslavend ik blijf het zeggen!