Hey meiden, ik ben op zoek naar zwangere meiden in Tilburg. Zelf ben ik 28 jaar en 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben de eerste van mijn vrienden en vriendinnen en kan het dus niet echt delen met iemand anders. En dat terwijl ik zo blij en enthousiast ben!!! Mijn vriend kent verder ook geen jonge vaders en weet ook niet zo goed wat hij er mee aan moet. Misschien kunnen we een groepje starten, waarmee we af en toe even ergens wat gaan drinken. Lijkt mij superleuk! Hoop van jullie horen!
Haihai Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb toevallig ook net een bericht geplaatst omdat ik in contact wil komen met moeders of toekomstige moeders uit omg Tilburg! Ik ben in juli bevallen van een dochter! Wanneer ben je uitgerekend? X
Hee wat leuk! Ik kom ook uit Tilburg.... Ben op 4 augustus bevallen van een dochter... Ik ben 30 jaar oud. Dus zou wel leuk zijn om zo contact te hebben Wanneer ben je uitgerekend? En heb je al last van kwaaltjes???
Hoi Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en voor de andere twee dames gefeliciteerd met jullie dochters! Hier ook een mama uit Tilburg dus niet meer zwanger...maar ervaringen genoeg betreft zwanger en baby,dreumes..... Ik ben 30 jaar getrouwd en mama van een zoon Levi.... Liefs Char
Dag dames, sorry voor mijn hele late reactie, ik heb het forum nog niet helemaal goed door en als iets niet meer bovenaan in de lijst staat, raak ik het kwijt en kan ik hem niet meer terug vinden! Hihihi! Wat leuk dat er meerdere moeders uit Tilburg zijn! Ik ben inmiddels 14 weken en heb de ergste kwaaltjes achter de rug. Het genieten kan nu echt genieten!!! Het lijkt me leuk om een eens kopje koffie te drinken en lekker te kletsen over zwangerschap en wat dan ook maar. Wie doet er mee?
Hey Lelie, nou, hier ben ik hoor, zal je ook nog even een privébericht sturen! Wat leuk dat je een zomermeisje hebt, ik ben jarig in de zomer (de 21e). Hoe heet de kleine meid? Ik ben uitgerekend op 15 mei 2014... dat duurt dus nog wel eventjes! Groetjes!
Hai! Ik ben pas geleden naar tilburg verhuisd! Wel wat jonger dan de meeste van jullie en 14 weken zwanger! Ben 31 mei uitgerekend Wilde even hallo zeggen! Liefs
Hallo welkom! Hier ook een niet echte Tilburgse maar woon hier wel al 11 jaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap en hoe jong ben je dan als ik vragen mag? Groetjes Char
Wel een grappig idee eigenlijk, dat je elkaar gewoon tegen kan komen bij bijv boodschappen doen enzo zonder het te weten Ik ben trouwens op zoek naar een leuke zwangerschapcursus misschien gym ofzo.. iemand een idee? Liefs
Ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht woon nu 11 jaar in Tilburg heb ook op korvel gewoond woon nu in de reeshof. Welkom marjolienuos!