Vorige week maandag had mijn man mijn autosleutels per ongeluk meegenomen. Ik was behoorlijk boos, want ik moest die dag naar de tandarts om een kies te laten trekken en nog allerlei boodschappen doen voor de verjaardag van mijn oudste, die dag er na. Ik moest dus alles op de fiets gaan doen en mijn jongste dochter bij iemand gaan brengen, want die kan nog niet op de fiets. Toen ik er achter kwam was ik behoorlijk kwaad en heb, na het telefoontje naar mijn man, behoorlijk gescholden... Mijn dochter van 5 jaar heeft die dag tijdens het kringgesprek triomfantelijk verteld dat ik papa uitgescholden heb voor kl**tzak. Vandaag hoorde ik op het schoolplein van meerdere moeders, dat hun kinderen het in geuren en kleuren verteld hadden thuis. Ik schaam me nu toch wel een beetje.....
Whaha, kan iedereen overkomen. Mijn dochter zegt altijd dat als ik boos ben ik haar sla!! Heb haar nog nooit geslagen, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan de juf (mijne wordt zaterdag 4)
o wat erg!!! Ik snap dat je het vervelend vindt. Kinderen kunnen je idd goed voor gek zetten. Zo heeft mijn zusje een keer vertelt (toen wij vroeger elk jaar naar jupiler gingen: een belgisch dorpje en het bekende biermerk) dat mn vader alleen de hele dag bier dronk
Hahahaha alle kinderen zeggen wel eens van die dingen!!! Je voelt je wel lullig, maar denk maar zo dat gebeurd bijna overal wel!
hahahahaha geweldig.. confronterend he kinderen? Zo leren we snel dat we niet ongestraft meer dingen kunnen doen.
Ik heb als klein meisje eens uit het raam geschreeuwd dat ik mishandeld werd (toen ik "straf" had en even op mijn kamer moest afkoelen). Oh ik hoor mijn moeder nu nog de trap op rennen om mij uit het raamkozijn te halen, met een gigantisch rood hoofd!
Erg hè, al kies je 99 keer een keurig woord, die ene keer dat je wat anders zegt, pikken ze dat gelijk op!
Hahaha, je moet eens weten wat ik als juf allemaal over ouders hoor! Moet je sexuele voorlichting geven in groep 8......durf sommige ouders bijna niet aan te kijken! hahahah
Kleine kopjes, grote oren ... Zo heb ik op school eens een vrij grove grap verteld. Had geen idee waar ' ie over ging ( was een jaar of 6 ) maar mijn vader moest er zo om lachen; dus het was vast heel grappig. Dat vond de juf dus niet... ahum. Mijn moeder schaamde zich dood, maar nu moeten ze er heel hard om lachen.
hahaha (niet leuk voor jou) maar ik vind het wel ontzettend grappig !! Zelfs zo grappig dat ik het net ook aan mijn man heb verteld en die ligt nu ook in een deuk
hahahaha, owww, zal je net zien he dat ze juist dat onthouden en in geuren en kleuren vertellen? Mijn zoontje is nu into de geslachtsdelen, dus we hebben het erover gehad dat papa een piemel heeft en dat hij er een heeft, maar mama en z'n zusje niet. Nu loopt ie op de creche en tegen de buurvrouwen te verkondigen dat hij een kleine piemel heeft en papa een grote Tsja, wat daar wel niet over gedacht wordt, hihi
Whahaha, oooo dat wordt nog oppassen, want mijn dochter is nu al zo'n kletskous Mijn oma paste vroeger vaak op mijn nichtje en neefje en een keer had ze gezegd, toen mijn neefje buiten in de tuin stond te plassen dat ze zijn piemeltje eraf zou knippen oid (weet de strekking niet meer precies, maar was redelijk onschuldig ). Een tijdje later verkondigde mijn nichtje op t schoolplein dat je maar uit moest kijken voor oma, want die knipte alle piemeltjes eraf!! Hahaha
HAhahaha!! Wat grappig, sorry! Wij reden met kennissen op de snelweg en daar was een McDonalds-bord. Zegt onze zoon: "Daar eten wij altijd." Ook dat ALTIJD erbij! TErwijl we er echt maar eens in de paar maanden wat halen...
Heel vervelend, maar ja, het gebeurt overal.... Hier wordt de boel daarbij ook nog eens lekker aangedikt... Maar ach, het zet je wel weer scherp. Het is voor mij echt de reden dat ik nooit echte scheldwoorden gebruik waar mijn kinderen bij zijn. Zo bang dat ze het overnemen of inderdaad doorvertellen. Nu roept mijn zoontje lekker de hele dag: stommerik. Nou, da's iig acceptabel, toch?
Dat deed ik ook niet eerste week kleuterschool en zoonlief zij in eens kanker kan je na gaan hoe snel ze het buiten de deur leren. Bracht me zoon naar bed en leesde altijd voor en in eens zeg ik nu wil je zeker dat mama oprot. Na de hand dacht ik he mama dat kan je beter niet zeggen. Dus ik terug naar zoonlief van mama bedoelde niet oprotten maar ophoepelen. Hij heeft het er nu nog over en soms zeggen we het wel eens als grap tegen elkaar. Je leert ze het goede voorbeeld maar het slechte voorbeeld tja haha. T.s moest ook lachen hihih.