hoi, ik ben voor de 2e keer zwanger, de vorige zwangerschap ging met 5 weken mis nadat ik al vanaf mijn positest krampen had.. nu ben ik weer zwanger en heb weer krampen en een beetje zeurende lage onderrugpijn.. het maakt me zo onzeker en emotioneel.. op de dag van de miskraam werden ook mijn borsten minder vol en ben nu dus steeds aan het "controleren" of het nog wel goed zit. kan echt helemaal in paniek raken als ik maar denk dat ze iets minder zeer doen of minder vol aanvoelen. kan dat? dat je borsten de ene dag minder vol zijn dan de andere? ik kan niet genieten zo.. misshien dat iemand me een beetje gerust kan stellen.. alvast bedankt!
hoi ik snap dat je bezorgd bent maar probeer het een beetje los te laten, je maakt jezelf gek zo! Je hebt het niet in de hand, en gelukkig gaat het meestal goed. Ja, zwangerschapssymptomen komen en gaan, dus het heeft geen zin om steeds aan je borsten te voelen, dat heeft geen voorspellende waarde. Ook heeft het geen zin om te blijven testen. Deze periode is voor iedereen onzeker, probeer geduld te hebben en te vertrouwen in je lijf en in je zwangerschap. Succes! Mirjam