Grotere voeten?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door danip, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschap hield ik behoorlijk veel vocht vast. Ik liep dus al weken op slippers omdat mijn schoenen niet meer pasten. Nu ben ik het vocht volgens mij helemaal kwijt, maar ik pas nog steeds niet in mijn schoenen. Ik krijg ze wel aan, maar ze knellen ontzettend. Het lijkt wel of mijn voeten breder en langer zijn geworden.

Komt dat nog weer goed? Of heb ik nu gewoon een grotere maat schoenen nodig? (voor ik straks een kast vol grotere maat schoenen heb, en het toch nog weer normaal wordt ;))

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    ik heb bij onze eerste ook heel veel vocht vastgehouden (bij 2 en 3 trouwens ook).
    Heb door de eerste zwangerschap wel een maat groter overgehouden wat betreft mijn voeten. Maar zou nu nog even wachten, want door het warme weer kan het ook nog wat uitgezet zijn

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik heb nadat ik mijn dochter heb gekregen een schoenmaat groter

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook een schoenmaat groter sinds Eva er is. Dat is ook altijd zo gebleven, gelukkig zijn ze met Lisa niet nog een maat groter gegroeid :)

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier ook een maat groter sinds de geboorte van de oudste.

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier ook een maat groter. Had 38, na geboorte dochter maat 39 en helaas nu bij de tweede zwangerschap schoenen in maat 40 moeten kopen,.. maar dat kan nu ook zijn door 't vocht.. dat zullen we even af moeten wachten.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Lees ff mee... Loop al sinds april op slippers en kan ook nog niets anders aan...
    Zoubik niet erg vinden,ga ik van maat 35 naar hopelijk 36....meer keuze hihi

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Na de zwangerschap van de oudste had ik een maat groter dan ervoor, gelukkig met de 2e niet weer een maat groter :) terwijl ik met de laatste 40 kg aangekomen was en met de eerste maar 12. Dus hoeveel je aankomt maakt niet uit.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

1/2 maat groter sinds mijn 1e zwangerschap.

10. danip

danip Niet meer actief

Och wat een ellende, nu moet ik dus wel winkelen... zucht... :D

Maar toch, best wel balen want nu kunnen al mijn schoenen in de kliko dus. Ik was er in de zwangerschap al bang voor dat het zo zou blijven, en blijkbaar gebeurt het dus echt vaak. :( En als ik dan naar mijn verzameling schoenen kijk dan vind ik het wel erg jammer.

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik paste na mijn bevalling haast direct weer in mijn oude schoenen, terwijl ik tijdens de zwangerschap ook een maat groter moest... Is dus echt verschillend per persoon

12. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ik ook een maat groter na mn oudste, nu na deze zwangerschap moet ik nog ff afwachten, nu pas ik iig nog niks

13. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ja hoor, hier ook een maat groter. Helaas van 40 naar 41:(

14. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Ja, hier ook iets grotere voeten. Niet echt een hele maat, zit vaak tussen 2 maten in :cool:.
    Heb weleens gelezen dat je voeten door het extra gewicht 'doorzakken'.

15. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hier geen maat groter maar wel breder (denk ik). Ik pas sommige schoenen niet meer maar sommige nog wel. Ik heb overigens nauwelijks vocht vast gehouden tijdens mijn zwangerschap

16. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Net al mijn schoenen, maat 37, weggedaan.
    Heb na zwangerschap maatje 38 :x

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier ook bredere voeten na de bevalling ik moet speciale schoenen hebben en die zijn heel erg duur, nu loop ik in mijn allstars en birkies

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn voeten zijn tijdens de zwangerschap ook gegroeid en pas na bijna 2 jaar pasten mijn oude schoenen allemaal weer... Maar ik was dus wel blij dat ik niks weggegooid had, hahaha!

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier ook, heel irritant. Hoop dat ik er nu weer een 1/2 maat bij krijg en dan het liefst ook wat in de breedte!:D

Deel Deze Pagina