Tijdens mijn zwangerschap hield ik behoorlijk veel vocht vast. Ik liep dus al weken op slippers omdat mijn schoenen niet meer pasten. Nu ben ik het vocht volgens mij helemaal kwijt, maar ik pas nog steeds niet in mijn schoenen. Ik krijg ze wel aan, maar ze knellen ontzettend. Het lijkt wel of mijn voeten breder en langer zijn geworden. Komt dat nog weer goed? Of heb ik nu gewoon een grotere maat schoenen nodig? (voor ik straks een kast vol grotere maat schoenen heb, en het toch nog weer normaal wordt )
ik heb bij onze eerste ook heel veel vocht vastgehouden (bij 2 en 3 trouwens ook). Heb door de eerste zwangerschap wel een maat groter overgehouden wat betreft mijn voeten. Maar zou nu nog even wachten, want door het warme weer kan het ook nog wat uitgezet zijn
Ik heb ook een schoenmaat groter sinds Eva er is. Dat is ook altijd zo gebleven, gelukkig zijn ze met Lisa niet nog een maat groter gegroeid
Hier ook een maat groter. Had 38, na geboorte dochter maat 39 en helaas nu bij de tweede zwangerschap schoenen in maat 40 moeten kopen,.. maar dat kan nu ook zijn door 't vocht.. dat zullen we even af moeten wachten.
Lees ff mee... Loop al sinds april op slippers en kan ook nog niets anders aan... Zoubik niet erg vinden,ga ik van maat 35 naar hopelijk 36....meer keuze hihi
Na de zwangerschap van de oudste had ik een maat groter dan ervoor, gelukkig met de 2e niet weer een maat groter terwijl ik met de laatste 40 kg aangekomen was en met de eerste maar 12. Dus hoeveel je aankomt maakt niet uit.
Och wat een ellende, nu moet ik dus wel winkelen... zucht... Maar toch, best wel balen want nu kunnen al mijn schoenen in de kliko dus. Ik was er in de zwangerschap al bang voor dat het zo zou blijven, en blijkbaar gebeurt het dus echt vaak. En als ik dan naar mijn verzameling schoenen kijk dan vind ik het wel erg jammer.
Ik paste na mijn bevalling haast direct weer in mijn oude schoenen, terwijl ik tijdens de zwangerschap ook een maat groter moest... Is dus echt verschillend per persoon
Ik ook een maat groter na mn oudste, nu na deze zwangerschap moet ik nog ff afwachten, nu pas ik iig nog niks
Ja, hier ook iets grotere voeten. Niet echt een hele maat, zit vaak tussen 2 maten in . Heb weleens gelezen dat je voeten door het extra gewicht 'doorzakken'.
Hier geen maat groter maar wel breder (denk ik). Ik pas sommige schoenen niet meer maar sommige nog wel. Ik heb overigens nauwelijks vocht vast gehouden tijdens mijn zwangerschap
hier ook bredere voeten na de bevalling ik moet speciale schoenen hebben en die zijn heel erg duur, nu loop ik in mijn allstars en birkies
Mijn voeten zijn tijdens de zwangerschap ook gegroeid en pas na bijna 2 jaar pasten mijn oude schoenen allemaal weer... Maar ik was dus wel blij dat ik niks weggegooid had, hahaha!
Hier ook, heel irritant. Hoop dat ik er nu weer een 1/2 maat bij krijg en dan het liefst ook wat in de breedte!