Vallen als je net 5 weken zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door germar, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Afgelopen zondag heb ik positief getest. Vanmorgen toen ik naar beneden ging, ben ik van de laatste treden van de trap gevallen (mijn dochter ook nog op de arm, maar zij had gelukkig niets) Zelf een zere rug en knie, kan amper lopen. Mijn vraag is; kan dit al schadelijk zijn voor t "kindje", of een miskraam veroorzaken? Ben vandaag 5 weken zwanger. Beetje bezorgd ben ik wel, nadat ik afgelopen jaar 2 miskramen binnen 4 maand heb gehad.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meid,
    Het kan geen kwaad voor het kindje, die zit veilig in je baarmoeder achter je schaambot nog.
    Zal wel schrikken zijn geweest..

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hoi,

Heb het ook gehad toen ik zwanger was van de tweede, halverwege de trap viel ik met de oudste in m'n armen. En het is helemaal goed gegaan met de zwangerschap. Je kindje zit veilig hoor!
    Goede zwangerschap gewenst!

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Klopt inderdaad!

5. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Is alweer een hele geruststelling :)

6. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Jullie ook een fijne zwangerschap gewenst ;)

7. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
    zelf ben ik gevallen toen ik 7 weken zwanger was, 'gestuikeld over de hond'
    heel blond.
    maar goed, zelf was ik ook bang natuurlijk, maar de baby zit heel beschermd bij je.
    niet druk maken dus.
    het enige wat het kindje zou kunnen doen is rondzwemmen maar dat doen ze zuwiezo!!

8. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben vorige week uitgegleden in de douche, was toen 28 week zwanger, dag erna naar de verloskundige geweest en verteld, maar zelf dat kon geen kwaad, je kindje zit goed bescherrmd hoor!! Geen zorgen maken!

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Oei, niet al te veel bezeerd hoop ik? Wat zal je geschrokken zijn! Ik ben zo bang om te vallen, en natuurlijk zit ons beebje veilig, dat weet ik. Maar toch. Brrr niet te veel over nadenken maar ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

oei, de schrik zal er goed inzitten... hopelijk heb je zelf geen pijn meer. Maar wat de rest al zei, gelukkig kan het voor je kindje geen kwaad.

11. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik ben vroeg in de zwangerschap van mijn dochter gevallen, niks aan de hand!

12. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben aardig hard onderuitgegleden maar mijn eerste reactie was "shit ons kindje"en ik ben op me billen en me pols gevallen, deed wel even zeer, maar ik voelde onze kleine man gelijk schoppen van"wat doe jij nou"en toen moest ik erg lachen, ik heb namelijk bekken instabiliteit en ben niet zo mobiel meer, en charmant overeind komen zit er dan niet meer in hoor! zag er niet uit haha!
    het was meer de schrik, geen letsel gelukkig!

13. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ik ben van de week ook een paar treden van de trap gegleden. Maakte me inderdaad even druk mijn kindje help. Ik dacht zelf ook wel die zit goed beschermd maar toch. Ben lekker gaan douchen en even liggen op bed en begon al daarna lekker te bewegen. Alleen ik kan niet echt lekker zitten want mijn stuitje doet pijn met een heerlijk blauw-paarse plek op mijn bil. Het leuke is mijn man vind het ook nog charmant als ik door de slaapkamer loop je ziet de plek een beetje zitten dan.

14. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ik ben deze zwangerschap al 3 of 4 keer gevallen! En ben nog zwanger en alles is tot nu goed met ons kindje

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben gelukkig (nog) niet gevallen, maar ik snap dat het voor stress kan zorgen... moet er ook niet aan denken. Mijn moeder is met 9 maanden met mij in haar buik door een glazen deur gevallen. Gelukkig ook niets aan over gehouden.

Ik ben wel voorzichtiger nu ik verder in de zwangerschap ben... kan me bijvoorbeeld heel snel ergeren aan onvoorzichtige mensen in drukke winkels of in de tram die met hun ellebogen overal tussen willen of gewoon tegen je aan botsen... als ze mijn buik zouden raken zou ik echt heel kwaad worden.

16. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    TS ik ben precies net als jij van de laatste treden van de trap gevallen met Mart op de arm (die had gelukkig niks)
    En ik was toen 4 weken zwanger en heb daarvoor ook een mk gehad.
    Maar het kan echt geen kwaad. Maar vervelend is het wel.

Deel Deze Pagina