Wij hebben een huis gekocht!! We kwamen ons droomhuisje tegen ! En wat doe je dan ? Was eerst wel een heftige keus , maar we hebben gekozen om het te doen. Liever daar de mooie kinderkamertjes opnieuw maken , dan hier beginnen met de kamertjes en volgend jaar misschien verhuizen. Augustus krijgen we de sleutels en gaat manlief met man en macht het huis verven en mooi maken . Laatste week augustus gaan we over. 6 weken voor de uitgerekende datum van ons 2e kindje . Ik vind het zoo gaaaf !! Maar ook zoo spannend , met mijn nesteldrang in een nieuw huis , helemaal moeten wennen , straks 2 kindjes. En zo gek ben nu bijna 16 weken zwanger en heb nog niks voor ons beebje gedaan of gekocht. Donderdag echo met geslachtsbepaling , daarna maar heerlijk gaan shoppen voor ons kindje !! Gaat vast en zeker helemaal goedkomen , maar wou even van me afschrijven ! Hihihihihi
Wat ontzettend spannend en gaaf tegelijk! Lijkt me echt heerlijk om straks lekker in jullie nieuwe huisje te zitten en daar verder te kunnen keuvelen. Het zal misschien hier en daar pittig zijn maar net wat je zegt; beter dit en gelijk aan een mooi kamertje werken dan nu nog wat aanrommelen en misschien volgend jaar weer aan de gang moeten. Wij hebben ons huis te koop staan maar zijn bijna op het punt dat we toch echt na de bevalling verder gaan plannen mocht zich een koper aandienen oid. Succes iig
wij zijn ook van plan te verhuizen voor de bevalling, als goed is kunnen we in juni/juli verhuizen (hier huren geen kopen) en ik ga dan in augustus bevallen, vind het ook wel spannend, hier geldt trouwens bij dezelfde, heb ook nog niet alle spullen, maar daar komt al verandering in, in juni komt het wiegje en commode hebben we al, ook de box hebben we al, maar ik kan niet de inbus schroefjes vinden, ik ga denk deze week even de berging onderspitten en anders koop ik aan komende weekend wel bij een bouwmarkt, voor de rest hebben wij nog vooral veel babyspullen nodig zoals spuugdoekjes en zo en ik wil graag een nieuw badje maar dat komt allemaal wel goed,
Spannend maar ook supermooi dat jullie als nieuw gezin een nieuwe start maken in dit huis! Zorg dat je op tijd wat hulp regelt zodat iig de babykamer snel klaar is ba de verhuizing. Dan voorkom je iig dat je hormonen op dat moment je om die redenen doen veranderen in een draak hihi
Wij zijn bij ons zoontje ook rond die periode van zwangerschap verhuisd. Heb heerlijk mee staan verven en spullen uitgezocht haha. Is wel een aanrader hoor zoveel mogelijk hulp inroepen. Ik had toen trouwens helemaal geen last van nesteldrang en nu wel haha. Succea straks en heel veel plezier in het nieuwe paleisje!
Wauw gaaf ! Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken hier dan ook besloten te wachten tot na de bevalling
Spannend!!! En gelijk heb je wij gaan ook misschien verhuizen vóór de bevalling.. daar krijgen we binnen 2 weken bericht over ben benieuwd en erg gespannen, want dan moet er zoooveel gebeuren whaaaaa
Wij zijn verhuist met precies 36 weken! Moesten snel een nieuwe babykamer maken maar ging gewoon goed hoor, al hoefde we ook vrij weinig te doen.
komt helemaal goed, toen ik 37 weken zwanger was van nr 2 zijn we verhuisd naar een grotere woning. Was ff aanpoten maar ook zo leuk en lekker om ons kindje in ons nieuwe huis te mogen krijgen!