Hoi Ik ben net 18 weken zwanger en alles gaat erg oed. Nu had ik gisternacht en vanacht last gehad van lekkende borsten. Er kwamen druppeltjes vocht uit. Kan het zijn dat er nu al borstvoeding wordt aangemaakt of wat is dit? Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand hier meer van. Maak me wel een beejte ongerust heb dit nooit eerder gehad. Groetjes Borgje
Niet druk maken. Dit zijn jouw borsten die zich voorbereiden op het geven van borstvoeding. De ene heeft het al heel vroeg, de ander laat en weer een ander lekt nooit tijdens de zwangerschap.
Ja ik had het ook. Ookal heel vroeg. Het hoort erbij, tis alleen vervelend, want waarschijnlijk wod het verder in je zwangerschap steeds erger, en zit je voor de bevalling al aan de zoog compressen hihi. Maar ik heb het nu ook alweer, werd vanmorgen weer wakker met een nat nachthemd. En ik zit nu nog maar op de 8 weken. Hoop voor je dathet niet al te erg word
ik begin er eigenlijk nu pas last van te krijgen, en tis maar heel weinig... gelukkig... mijn moeder had het ook heel erg en ook al rond de 17 weken, niks om je zorgen over te maken ..
Jep, ik heb het ook! En je kan er inderdaad niks aan verhelpen.... De enige tip die de VK me gaf was: Ga nou niet steeds voelen of ze nog lekken, want dan worden ze alleen maar gestimuleerd....