Tilt…

Discussion in 'De lounge' started by RE080219, Jan 17, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

Dec 10, 2018
    2,522
    4,780
    113
    Er is gewoon zóveel tegelijk gaande nu. Ik kan het mentaal niet meer bijbenen. Ben herstellende van een hysterectomie. Het is oorlog met de moeder van m’n stiefkindjes. We zitten tot aan onze nek in een alimentatiezaak. M’n dochter gaat wellicht naar een begeleid wonen project. M’n moeder gaat misschien verhuizen. Een overlijden afgelopen zaterdag. Zowel positieve als negatieve dingen maar dát maakt eigenlijk gewoon niet uit; het is gewoon zo véél. Zo’n rollercoaster. Kan goed praten, met m’n man, met m’n moeder, vriendinnen, maar het liefst zou ik nu gewoon ergens heen gaan en gewoon een paar uur gillen. In het niets. It’s just too much. Ik sta op tilt. Dus typ ik het hier maar even van me af…

2. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Heel herkenbaar, hier spelen andere zaken, maar soms ook gewoon veel te veel en ben ik te hard nodig voor iedereen, en dan wil ik best even verhuizen naar een hutje op de hei....
    Sterkte, fijn dat je van je af kunt praten!

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,718
    113
    Sterkte, dat is een hoop samen!

Het is nu half 1 s nachts. Oftewel nu drink je een glas warme melk en ga je slapen.

Morgenochtend als je de hele bende weer de deur uit hebt, ga je sporten. Een bokszak voelt geen pijn dus ga je gang gooi het eruit. Desnoods een kwartier jumping jacks. Spierpijn is fijn.

Na een lekkere douche pak je een schrijfblok en een kop koffie. Per probleem lijstjes maken,to do's en belangrijke data en deadlines. Die data zet je ook in je agenda. je hoofd op orde. Uit al die to do's kies je er minstens 3 die je laat vallen of uitstelt tot rustiger tijden, en minstens 3 die je aan een ander gaat delegeren. Dan maak je een top lijstje van dingen die eerst moeten, en daarmee ga je aan de slag.

Nu kan je in kleine hapjes de boel aanpakken. Je bent moeder van 9, je kan alles.

4. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

Jan 18, 2016
    3,025
    5,138
    113
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden, behalve dat ik de jumping jacks achterwege zou laten gezien het herstel van je hysterectomie :p

Heel veel sterkte ts!

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Wat naar voor je zeg!
    Eens met de lijst, maar als aanvulling dat je die lijst met iemand samen gaat maken. In je eentje is zoiets nu een opgave en 2 zien meer dan 1. Waarschijnlijk ziet de 2e nu al, net als ik dat doe, welke je meteen weg kunt strepen of wat je meteen aan kunt pakken. Dat overzicht heb je zelf vaak niet zo goed meer met 1000 tabbladen die openstaan in je hoofd. Sterkte ❤️

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,718
    113
    Oh ja laat die maar zitten idd. Dan een stevige wandeling door de ochtendkou en hard gillen on het weiland.

nizzie86 and Muisje2016 like this.
  7. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

Apr 14, 2020
    2,453
    1,830
    113
    Sterkte met alles TO!

zopschrijven en verbranden. Je kunt ook best op een plek gaan gillen (weiland of op een lege plaats ergens) of koop een boksbal met handschoenen.

Goed dat je praat, dat lucht op.

8. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,546
    2,016
    113
    Sterkte en een dikke knuffel

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Dat is pittig. Onderschat je hysterectomie ook niet he, wat dat doet met je lijf. Dat is op zichzelf al enorm pittig. Goed om even van je af te schrijven. Heb je hobby voor jezelf? Ergens een moment op de dag voor jezelf? Af en toe even een wandeling maken in de frisse lucht of ergens bak koffie drinken om te ontspannen?

10. goblins

goblins Fanatiek lid

Oct 27, 2013
    3,591
    3,222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant

Share This Page