Gefeliciteerd met jullie zoon, hij heeft jullie papa en mama gemaakt. Maar ook gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje Vreselijk om je kindje te moeten verliezen.. Heel veel sterkte!
Tranen in mijn ogen... veel te herkenbaar helaas. Ons dochtertje is met 24,3 weken geboren en na 7 dagen in de couveuse had ze véél te ernstige hersenbloedingen gehad en geen kans meer op een goed leven. Ook wij hebben toen de beademing moeten stoppen. Ik weet welke pijn je nu doormaakt en ik kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven vanaf de pc! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Probeer er voor elkaar te zijn, probeer elkaar te begrijpen. Jullie gaan op een geheel andere manier verwerken en probeer tóch met elkaar te blijven praten. Dikke knuff!
Wat vreselijk dat jullie veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen van jullie kleine mannetje Tim.. Hele dikke knuffel!
Jullie zijn mama en papa geworden van een kleine man gefeliciteerd, maar ook hebben jullie je liefste moeten laten gaan en dat doet heel veel pijn. Wij hebben helaas ook met 23 weken afscheid moeten nemen van onze dochter. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Ieder verwerkt het verdriet op z'n eigen manier en ik hoop dat jullie veel steun bij elkaar vinden.