Jeetje Susanne, hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen, meid. In 3 uur tijd jullie zoon op de wereld gezet. Perfect gedaan. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid. Ik ben heel benieuwd wat Lisa de komende dagen allemaal gaat meemaken met haar kleine broertje. Geniet van alles maar vooral elkaar!!!
Van harte, Susanne!!! (en hub & Lisa natuurlijk!!) Lekker genieten nu!! Wat ben je trouwens alweer snel online, wow! Snel gedaan meid, in 3 uurtjes! [/img]
Jehhhhhhhhhhhhhhhhhh, daar is ie dan eindelijk GEFELICITEERD hoor, goed zeg 3 uurtjes! We willen alles weten! Ga nu eerst lekker genieten meid van je kraamtijd en je kleine mannetje! Met Lisa ook alles goed? Wat een scheetje zeg op de foto's! Ben je zittend bevallen? We horen je snel! xxx
Waouwwwwie!! Ineens is Tim er!! Wat een scheet van een kerel! Hij ligt er zo ontspannen bij! En dat terwijl hij en mama een record hebben neegezet! Ik wil Lisa, Hubbie en jij feliciteren met de super geboorte van super Tim. Ik wens jullei allen een heerlijk kraamtijd toe!
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Tim. Geniet lekker van je kraamdagen laat je maar lekker verwennen. Wens jullie heel veel geluk. Groetjes Lover
Wat een mooie en vertederende fotoos, Susanne. Wat ligt Tim er lief bij op die 2e foto! Geniet van je kraamtijd, hoor!!