wat een flinke kerel.. en verder geen knip gehad?? ik had ook zon lekker snelle bevalling geniet van je ventje!!!
van harte meid en hubbie en Lisa...en wat een prachtige jongen zeg !!!...heerlijk zeg dat het zo snel is gegaan...en nu lekker genieten !
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! enne wat een stoere naam. de foto's zijn trouwens heel erg mooi een heel tevreden mannetje groetjes anita
Gefeliciteerd susanne, geniet maar lekker van je klein tim. Gaat alles goed met hem? groetjes van Patricia en Sem
Ja hoor gaat best goed met hem.. maareh.. wat lijkt Tim op Sem zeg.. zowat hetzelfde koppie! ( hij heeft nl ook dat lichtblauwe pakje van zeeman die Sem ook op de foto aan heeft... daar lijken ze al helemaal op elkaar!)
Net even in je album gekeken en zo op het eerste oog lijken ze idd veel op elkaar hihi Dat blauw pakje heeft mijn mannetje bij de C&A gekocht in de eerste week dat sem geboren is. Hij was kleiner dan we dachten en niks paste hem goed, op het pakje staat aan de voorkant een klein koetje Ik zie dat Tim al een gehoortest heeft gehad, sem moet morgen voor zijn gehoortest. Hij moet dan slapen als ze de test doen, nou ben benieuwd........... meneertje slaapt waneer het hem uitkomt