Hoe komt dit? Is dit te verhelpen? Of kan ik voor n andere wasmachine gaan kijken? Net twee dure nieuwe slaapzakken vd kids "verpest" Geen idee of vanish t eruit gaat krijgen Morgen maar proberen.. tips zijn welkom!
Even op 90 graden wassen zonder wasmiddel, evt met azijn Dat is viezigheid in de machine wat door restjes wasmiddel wordt veroorzaakt
O egt hoop dat t hiermee oplost! Ga t gelijk f doen zo Was egt nauwelijks tot nooit op 90 nl Altijd 60 max Bedankt voor j snelle input En kwa slaapzakken? Gaat t er nog uit denk je?!
Hier ook regelmatig dit soort vlekken. Het komt doordat de rubberen ring vies wordt door opstapeling van wasmiddel. Maak deze in ieder geval helemaal schoon en dan een 90 graden was draaien met schoonmaakazijn en overweeg om ipv vloeibaar wasmiddel gewoon terug te gaan naar waspoeder.
azijn gaan de rubbers kapot van, ook in de rest van je machine, niet doen dus! vaatwastablet kan wel en ff kookwasje draaien
Met natuurazijn niet meende ik Schoonmaakazijn wel Maar gewoon op 90 graden wassen scheelt al een hoop
Ja.. zou ik egt moeten doen.. ga ik ook maar doen als t nu hier mee is opgelost Heb gwn natuurazijn gebruikt en een vaatwastablet Rubber Nie naar gekeken Zal ik zo doen De slaapzakken liggen al n uur in de vanish maar denk dat t niks doet Zo nog maar x op 60 graden Egt balen want ze zijn op maat gemaakt en extra lang en dus ook echt duurt 54 pp.. jammer als ze nu al verpest zouden zijn
Mijn ervaring is dat je dit soort vlekken er niet echt uit krijgt. Naast af en toe op 90 graden wassen hebik er geen last meer van sinds ik weer met poeder gaan wassen M'n was is schoner en ik doe hooguit twee derde van de hoeveelheid poeder in die zou moeten.
Oke.. vrees t ook Nie.. toen ik t net na t vanish badje in de wasmachine deed zag ik nog allemaal vlekken Helaas pindakaas Iig t rubber nog f schoongemaakt En hopen dat t vanaf nu beter gaat Bedankt voor de tips!
Na het wassen altijd het manchet droogmaken en deur openlaten. gebruik bij elke wasbeurt een scheut azijn. Gebruik minder wasmiddel en draai 1x per maand een kookwas. Probeer eens ossengalzeep tegen de vlekken.