nieuwe bh kopen maar...welke maat?

Discussion in 'Zwangerschap' started by maartje25, Jun 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb nu toch echt wel een andere bh nodig. Niet omdat de cups te klein zijn (B) maar omdat de omvang wat te krap word (75) Als ik hem savonds uittrek zie ik gewoon een hele rode rand....dat vind ik nou niet echt geweldig...
    Maar...welke maat koop ik nu? Ik heb geen zin om over een maand of 2 WEER nieuwe te kopen. Ik wil wel graag een voorgevormde EN een beugel (zonder deze twee ziet het er echt niet uit onder een shirt)

Hoe hebben jullie dit gedaan? En wanneer hebben jullie de eerste nieuwe bh gekocht?? Moesten jullie na een aantal weken/maanden niet weer nieuwe kopen?

groetjes

maartje

2. Leetje85

Leetje85 Actief lid

Feb 26, 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt bij de hunkermuller tussenstukjes om de omvang van je eigen bh wat groter te maken... Misschien is dat wat?

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik had bijna hetzelfde bij 13 weken. Alleen bij mij omvang en cup maat groter. Maar wilde ook voorgevormd en beugel. Omdat ik niet weet hoe t verder groeit (las eind eerste trimester nieuwe bh, eind 2e trimester nieuwe bh en dan voedingsbh) nu gekozen voor h&m bh's.
    Goedkoop en voldoen aan m'n eisen van nu. Eind 2e trimester zie ik dan weer, wie weet wil ik dan toch beugelloos ofzo of meegroei bh of hoeft t niet. Hoewel ik dat laatste niet verwacht haha...merk nu al weer beetje verandering

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik had hetzelfde bij ongeveer 12 weken en toen weer bij 18 weken. Gewoon bij de HM niet te dure BH gekocht (10 eu ofzo) met beugel en voorgevormd want ik heb hetzelfde als jij. En raar genoeg begint nu eindelijk mijn buik te groeien maar hoef ik geen nieuwe BH's meer :) Ik pas ze nog. Ik denk dat ik alleen tegen het einde een voedingsbh koop voor de eerste weken.

Het is een beetje lastig inschatten. Volgens mij kan je ook met tussenstukjes werken.

5. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik heb met 16 wkn en vandaag een nieuwe bh gekocht. Zowel ondermaat als cupmaat zijn gegroeid. Niet meer na die 16 wkn hoor, maar eentje was wat weinig.
    Ik heb bij v en d van saphh twee fijne gehaald. Niet elk merk zat even fijn.

6. Mika03

Mika03 Bekend lid

Dec 26, 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Er zijn meegroeiBH's te koop, oa bij Livera. Ben blij dat ik die gekocht heb. BH zit lekker, gekocht bij ongeveer 14-15 wekenz wangerschap.

7. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Ik heb bij de hunkemoller 2 nieuwe BH's gehaald voorgevormd en met beugels is van hun eigen merk. Ze zitten echt heerlijk.
    Tijdens de zwangerschap was ik 1 cupmaat gegroeid en de omvang was ook een stuk meer.
    Na de zwangerschap had ik in ene 2 cupmaten extra en heb toen een bandeau BH gedragen ivm stuwingen.

8. Hanna08

Hanna08 Lid

Jan 30, 2013
    78
    0
    0
    Breda
    Ik ga met mijn cupmaat geen goedkope h&m en Hema beha's kopen, dan heb ik zo rugpijn. Ik wacht dus even tot de aanbieding bij Hunkemöller (3 halen 2 betalen). Want ik heb ook rode striemen aan het einde van de dag, naar...

9. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hmmm even langs de hunkemoller dus :) dan ga ik toch maar voor zo'n tussenstukje...scheelt weer veel geld en dan koop ik nieuwe als de cup te klein word...

Ik kan dan beter gelijk een voedimgsbh kopen (wil graag bv gaan geven) of koop je die pas na de bevalling?

10. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Bij mij werd aangeraden om een voedings-bh na de bevalling te kopen/bestellen omdat ze nogal wat groter kunnen worden.
    Je kan nu alvast passen/kijken ervoor en desnoods na de bevalling het door iemand in meerdere maten laten halen zodat je het ook nog kan ruilen.

Share This Page