Wie hebben / hadden er nog meer veel last van afscheiding enkele dagen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleinMeisje93, 29 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!

Zijn er hier ook dames die veel en vaak last hebben van veel afscheiding een aantal dagen na de eisprong? Bij mij houdt het vaak pas op als ik bijna ongesteld moet worden.

Ik zit nu op 3DPO en verwacht op 10/11 oktober mijn NOD.
    Aandehand van cb ovulatietesten had ik zondag en maandag positief getest en dinsdag negatief. Dan zou dinsdag? Mijn eisprong zijn geweest dus dan zou ik nu 3DPO zitten, of toch 2?

Maar buitenom dat, zijn er dames die ook altijd zoveel last hebben van afscheiding en wat doen jullie daar aan en hoe lang houdt het bij jullie aan?
    Want inlegkruisjes gebruiken vind ik dan niet fijn omdat het dan zo gaat jeuken.

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Wij lopen gelijk! Ik heb in tegenstelling tot jou, helemaal geen afscheiding! Normaal gesproken heb ik dat wel... Maar goed,, ff afwachten he! Wanneer ga jij testen?

X

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Je zit nu dan op 2 DPO als je dinsdag je eisprong hebt gehad. De dag na de eisprong is 1 DPO. Hier trouwens in de ronde dat het raak was totaal geen afscheiding, kurkdroog daar beneden. Normaal gesproken wel altijd veel afscheiding gehad na eisprong tot aan NOD. Je kunt er niet zoveel aan doen helaas.

4. KleinMeisje93

Ik ga over 12 dagen testen als ik dat zo lang volhoudt.. en jij?

5. KleinMeisje93

Oke dankje! Snap er niet veel van vanaf welke dag je nou moet tellen van dpo 😅 Dacht altijd vanaf de eisprong. Het is nog even afwachten dan voor mij.

6. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Volgend weekend... Duurt zo lang!

7. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Ik heb dat ook... KURKDROOG! Normaal gesproken heb ik dat echt niet en heb ik wel wat afscheiding... Vond het al raar dat het zo droog is! Hopen dat het bij mij ook zo mag eindigen!

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was altijd droog na ovulatie en toen ik zwanger bleek heel erg waterige afscheiding, je kan er weinig aan doen maar ik kreeg de tip thuis gewoon vaak je onderbroek 'verschonen' en buitenshuis 2 onderbroeken waarbij je in de 2e een inlegkruisje stopt zodat je niet kan doorlekken

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn afscheiding is altijd een beetje op en af.
    In de dagen voordat ik positief testen zat daar geen verandering in. De ene dag was het iets meer dan de andere dag, soms had ik ook een dag geen afscheiding.
    Kortom: Aan de hand van mijn afscheiding kon ik niets zien.

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    Het is met 2 DPO echt te vroeg om naar allerlei symptomen te gaan zoeken. Probeer te ontspannen, je kan in deze fase toch niets anders doen dan afwachten :)

Om antwoord te geven op je vraag: elke ronde na ovulatie veel afscheiding gehouden tot aan NOD. In de ronde dat ik zwanger was net als bozoe kurkdroog. Gewoon tot aan het pijnlijke af.
    Veel meer doen dan inlegkruisjes gebruiken of ondergoed wisselen kun je niet doen, ben ik bang.

11. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik heb rond de eisprong ook altijd veel afscheiding, maar valt geen pijl op te trekken. Hier ook geen inlegkruisjes, trek liever 3x per dag wat schoons aan.

12. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ook heel erg wisselend!
    De ene keer is het kurkdroog na de eisprong tot nod en deze ronde verlies ik de ene dag meer dan de andere dag..ook verschilt het.. deze ronde zijn het.klodders..sorry hahaha.. cremekleurig...en de dag er na bijv zijn het draden die weer waterig zijn..zo raar ! Maar agg als het maar voor een goed doel is ! K weet ook niet wat voor afscheiding je.moet hebben bij zwanger.zijn?? Verschilt dat ook?? Of iemand een idee?

13. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Pas toen ik al een paar weken langer zwanger was kwam de afscheiding terug en nu heb ik momenten dat ik er wat meer last van heb dan toen ik niet zwanger was. Het is volgens mij dan ook per vrouw verschillend.;)

Deel Deze Pagina