Timing ovulatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by BethElisa, Nov 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BethElisa

BethElisa Lid

Nov 28, 2017
    92
    37
    18
    Female
    Oke, even zeuren. Net 2 dagen te vroeg ongesteld geworden, daar ben ik al een beetje teleurgesteld over, want ik hoopte stiekem dat het misschien raak zou zijn. Nu heb ik mijn menstruatie net ingevoerd in mijn cyclus app, en die geeft uiteraard aan wanneer je ovulatie ongeveer is. Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur en is alleen in de weekenden thuis. Zul je natuurlijk net zien dat mijn ovulatie nu elke keer super onhandig valt.

Natuurlijk kan er vanalles niet aan kloppen en is het geen garantie dat t niet alsnog gaat lukken, maar ik baal wel.

Meer mensen die dit herkennen?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welke app heb jij dan die specifiek in jouw lichaam kan kijken?
    Houd je er wel rekening mee dat je eisprong veel eerder of later kan komen dan dat een app aangeeft? Een app gaat namelijk uit van een gemiddelde.
    Bovendien doet je lichaam echt niet wat een app zegt dat die moet doen.

Dan zijn ovulatietesten bijvoorbeeld veel betrouwbaarder. Die maken gebruik van jouw urine.

3. BethElisa

BethElisa Lid

Nov 28, 2017
    92
    37
    18
    Female
    Daar ga ik inderdaad gebruik van maken. Ik heb net een hele lading besteld en ben ook aan het temperaturen.

Op het moment ben ik sowieso een emotionele druif dus het schoot even dwars;)

4. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Zou idd ovulatietesten gaan gebruiken. Zo krijg je goed inzicht in je cyclus. Hoelang zijn jullie nu aan het proberen?

Lijkt me best moeilijk als je je partner alleen in de weekenden ziet. Succes met zwanger worden!

5. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik zie mijn vriend ook enkel in het weekend. Echter had ik dinsdag de hele dag een posi ovu-test en gisteren nog bij hem geweest.

Ik had een afspraak voor 2e gesprek sollicitatie bij hem in de buurt, dus na gesprek nog bij mijn vriend geweest..
    Anders had ik een kans gemist ;)
    En gelukkig kwam dit zo per toeval uit (afspraak stond al enkele weken)..

6. BethElisa

BethElisa Lid

Nov 28, 2017
    92
    37
    18
    Female
    Haha handig! Hopelijk heeft het resultaat. Zijn jullie al lang aan het proberen?

Ik kan zelf helaas niet even naar Frankrijk of Duitsland rijden mocht ik een positieve ovulatietest hebben Haha, maar we zien wel wat de toekomst brengt!

7. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    We zijn net begonnen..
    Maar we zien wel of het ons samen zal lukken en gegund wordt.
    Zou wel heel fijn zijn nl

Share This Page