Hallo meiden, Dit is de eerste keer dat ik een topic open dus ik hoop dat alles goed gaat. Ik heb in november een miskraam gehad met 6 weken daarna eind december weer ongesteld geworden en tussendoor een negatieve test in handen gehad. Nu hebben mijn man en ik voor het laatst op 21 januari gemeenschap gehad wegens omstandigheden daarna niet meer. Vorige week zondag 5 feb had ik een licht positieve test maar de rest van de week meerdere keren getest en elke keer negatief. Nu vanochtend weer een licht positieve test, ik snap er niks meer van. Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik weet niet duidelijk wanneer mijn eisprong en mijn NOD was/is. Ik denk dat er nu wel iets moet zitten maar ben heel bang dat het weer mis gaat aangezien bij de miskraam de testen heel langzaam opliepen (achteraf dus te langzaam). Bij mijn eerste zwangerschap (gezonde dochter) had ik al 2 dagen voor nod een knaltest. Heeft iemand misschien een soortgelijke ervaring, en hoe is dat uiteindelijk gelopen? bijgevoegd een foto van mijn test van vanochtend
Ik heb je topic naar het juiste forumonderdeel verplaatst. Vervelend die onzekerheid! Ik zie trouwens geen foto van je test.
Ik zie helaas geen positieve uitslag op je test. Als je vanaf 21 januari geen sex meer hebt gehad, vraag ik me af of er nu sprake kan zijn van een zwangerschap. Stel dat je eisprong 26 januari was, dan zit je nu op 16 dpo en had je echt al zowat knal positief getest inmiddels. Ik vermoed dus dat je niet zwanger bent helaas en dat je eisprong veel later is geweest dan 26 januari of zelfs nog moet komen.
@RoGiJuLi Er staat wel echt een streepje maar ik zie ook dat die op de foto niet zo duidelijk naar voren komt. Maar inderdaad ik heb dus ook het gevoel dat het niet kan aan de hand van de laatste leer seks.. maar door dat streepje ga ik toch twijfelen, was er misschien sprake van een diapauze. Of misschien zit er wel iets maar gaat het niet goed. Ik denk eigenlijk dat laatste maar laat me dan maar ongesteld worden dan heb ik tenminste duidelijkheid. Misschien zie je op deze foto wel het streepje
Ik zie wel iets, maar ik durf niet te zeggen dat het door hcg komt. Ik denk echt dat gezien je laatste keer sex, dit helaas niet van een zwangerschap kan zijn. Ik zou over 2 dagen nogmaals testen en ook met een ander merk erbij. Mocht er dan nog steeds zo'n streepje zitten, dan even je bloed laten checken. Ps, er kan ook een reactie op lh zijn en dat er een eisprong aan komt.
Goed om te weten dat het ook aan de LH kan liggen. Maar wel verwarrend dat je dan dus ook een licht positieve test kan krijgen. Bij mijn miskraam in november liepen de testen heeel langzaam op dus al zou ik nou wel zwanger zijn dan zou ik het alsnog niet vertrouwen die lichte testen. Ik wacht even een paar dagen af en dan ga ik een kruidvat test proberen.