Goedemiddag allemaal, Ik begin -eindelijk- zaterdag met ivf 1. Ik ben al een hele tijd aan de pil en zaterdag begin ik met Decapeptyl prikken. Ik moet dan 4 dagen Decapeptyl prikken en de pil slikken, en dan stop ik met de pil. Vervolgens moet ik 10 dagen alleen Decapeptyl prikken voor ik begin met Gonal-F. Is het normaal dat dit zo lang duurt? Hoe lang zat er bij jullie tussen?
Hier zat er ook 7-10 dagen tussen. Kan geen kwaad, de remmer remt alles dus kan wel 15 dagen desnoods. Zo is het beter te plannen.
Hoe het bij mij is gegaan; 14-9 start pil 2-10 start decapeptyl 5-10 laatste pil 13-10 start menopur 21-10 laatste menopur 22-10 laatste decapeptyl en 's avonds pregnyl 24-10 punctie 27-10 terugplaatsing 22 dagen anticonceptiepil 21 dagen decapeptyl 9 dagen menopur 1x pregnyl
Hier zat er precies net zo lang tussen. Eerst alles stil leggen, daarna door met Gonal om eitjes op te roepen. Mijn zkh geeft aan daarmee de mooiste kwaliteit eitjes te krijgen. Voor mij was dat inderdaad succesvol.
Bedankt, fijn om te lezen dat het toch wel normaal is er gaat nogal wat fout bij ons traject, dus ik twijfel nu over alles..
Wat vervelend dat er zoveel fout gaat, ik heb de Radboud juist als ontzettend meedenkend en proactief ervaren. Wat dat betreft zijn de schema's die je thuis krijgt gewoon "standaard", dus de kans dar daar fouten in zitten is niet zo heel groot.
Wat fijn dat je zaterdag mag beginnen! Ik heb vandaag mijn 2e intake gehad en begin over een klein maandje.