Ja dit is dus ook wat mijn partner blijft zeggen. Maar ik denk dan..als we nu iemand anders vragen (had nog een optie die kon pas na de bouwvak en wilden we toen niet) die kan mogelijk wel over paar maanden maar ja ..allemaal erg onzeker.. ik snap je punt. We koken al 4mnd op een fornuisje op pianostandaard maar voor de kindjes echt niet leuk, ook dat we geen deuren hebben (gaat hij ook maken) ivm lawaai. Nou ja, het kan allemaal veel erger. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en een beetje respect voor een klant, die zoveel geld betaalt, zou je verwachten.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens. God ik kan je niet vertellen hoe ongelooflijk ik me op heb gewonden en die pannendekker zat was. En toen hij eindelijk kwam moest ik ook nog een beetje aardig doen terwijl ik hem na 8 maanden vertraging wel van die ladder af wou schoppen! Maar mijn partner is ook de pragmatische van ons twee en heeft wel gelijk met zijn 'laat het los, je opwinden verandert er niets aan'. Maar soms jeuken je handen..... Zen, laat het los, laat het gaan (insert Frozen muziek) en neem een koud wijntje. Edit: en omdat mijn man zei dat het allemaal wel goed kwan heb ik hem alles laten regelen en vroeg ik af en toe alleen of er al wat bekend was. Is ook beter voor je irritatie niveau
Haha, ja maar jeetje 8 maanden dat kun je niet maken.. Wel waar ik bang voor ben ...ik ga het morgen nog s overleggen.