Hoe is het nu met....

Discussion in 'De lounge' started by esklessebes, Jul 25, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,004
    3,665
    113
    Zit niet mega veel op het forum maar vraag mij wel echt af hoe het met @Madeliefje06 gaat. Hoop dat alles okee met haar is en met haar relatie en kindjes. Mis haar hier wel.

En Boommm waar is zij gebleven, is ze er nog of heeft zij een gedaante verwisseling doorgemaakt.

hummeltje5 likes this.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Werkelijk geen id

3. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,873
    7,937
    113
    Er is niet zo lang geleden precies zo'n topic geweest. Ik zou even terug zoeken als ik jou was. Ik denk dat jouw vragen daarin wel beantwoord worden.

Huismuisie and GossipGirlxoxo like this.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Ja en ik weet ook nog wie de TS was :D

Huismuisie and GossipGirlxoxo like this.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Met een vraag over B kun je rekenen op gedonder :p

6. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Voordat mensen straks mijn oude namen gaan noemen... Met J.eem22 gaat het uitstekend :roflmao:

7. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Ik vraag me af hoe het met yumyum2 gaat. Zij had nog niet zo lang geleden een topic over geweld in haar relatie en dat ze gevlucht is.

8. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

Mar 17, 2021
    1,731
    4,879
    113
    En B.uonanotte? ;)

Iertje81 and GossipGirlxoxo like this.
  9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ook geweldig :roflmao:

esklessebes, Ysabella and Loufoque like this.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,042
    16,548
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

GossipGirlxoxo likes this.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Met Dastyqueen gaat alles ook super! Spreek haar regelmatig en ze poetst nog graag :p:roflmao::roflmao::roflmao:

En ts over je boommm vraag, die is daarna nog terug geweest met 2 andere nicknames ik geloof glitter of glimmer (of iets in die richting) en tuttebella. En ze is al een jaar of 2 niet meer gesignaleerd hier (tenminste niet door mij maar ik ben daar verdomde slecht in).

Beausecret, Trollex, Zuul and 7 others like this.
  12. Maslov

Maslov Fanatiek lid

Apr 11, 2019
    1,226
    3,471
    113
    En heb je toevallig ook nog iets van Nan84 gehoord? :roflmao: Of wat was het ook alweer?

13. GossipGirlxoxo

Ik ben benieuwd hoe het met Lloorrtt gaat, die heeft een zware periode achter de rug gehad en is terug gekomen onder een andere nickname (die ik maar niet noem want dat is niet voor niets geweest). @Ysabella, ik en zei spraken elkaar dagelijks en dat is verwaterd maar denk nog vaak aan haar hoe het gaat.

Net als @mamabri die ook terug is gekomen onder een andere naam maar ook daaronder niet meer actief.

Dat zijn mensen die echt wel regelmatig door mijn gedachten gaan en waarvan ik hoop dat ze het goed maken!

Trollex, Koffiehert, Zuul and 5 others like this.
  14. GossipGirlxoxo

Was dat niet Nan_love1984? Irritant lid was dat, altijd maar in voor relletjes en mensen irriteren. Blij dat die het forum achter zich heeft gelaten :D:p

Trollex, Olympia, Liekje81 and 2 others like this.
  15. GossipGirlxoxo

Niet omdat ik nu solliciteer naar schouderklopjes maar ik ben al zo lang hier op het forum dat ik hier ook wel een stukje soort van volwassen ben geworden! (Ik bedoel het minder sentimenteel dan het overkomt hoor)

MamaChantal likes this.
  16. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,825
    113
    Llooorttt idd. Onder de nieuwe Nick ook gevolgd. Leuke bijdrages maar helaas lang niet meer gezien hier.

Trollex and GossipGirlxoxo like this.
  17. Maslov

Maslov Fanatiek lid

Apr 11, 2019
    1,226
    3,471
    113
    Ik heb dat met Whysteria. Nu actief onder andere naam, maar ik mis dat contact ook nog.

En ik vraag me nog steeds af hoe het met ffion gaat! Ik heb wel eens met haar afgesproken bij de waterspeelplaats, was echt leuk. En ik ben benieuwd hoe het met Treez gaat. En met Betsy. En fafa. En nog veel meer die zowel hier als op AvdK verdwenen zijn. Jammer is dat. Maar goed, zegt misschien ook wel iets over hoe (veel te lang) ik op fora blijf rondhangen :o:

Olympia, Mapje, esklessebes and 5 others like this.
  18. GossipGirlxoxo

Nu je het zegt Treez, die zou ik ook wel weer eens willen spreken! Is het op avdk nog een beetje actief trouwens? Misschien moet ik daar weer eens buurten voor al die mensen die ik hier wel mis!

citroenrasp and Lumihiutale like this.
  19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Herkenbaar! Ik ben alweer bijna 12jr lid hier :eek::roflmao:
    Veel te lang maar een hoop leuke dingen meegemaakt (en niet leuke dingen ook)

citroenrasp and GossipGirlxoxo like this.
  20. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,825
    113
    Yep. Heel actief. En altijd leuk als jij of anderen komen kletsen. :)

Share This Page