***Timonneke in de mmm***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timonneke81, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ik zit daar ook veel over na te denken. En ik weet wel dat het dinsdag pas mn testdag is, maar houden jullie het precies tot die dag vol? Ik ga dat echt wel proberen hoor, maar pff, wat lijkt me dat moeilijk!
    Timonneke is de 1e van ons he, die mag gaan testen.

Ik vind het ook zo gek, jij hebt eerder je tp gehad dan ons, ik mag dinsdag testen, Timonneke maandag en jij pas donderdag!

Hoe zijn jullie mannen/ vrienden onder de situatie?

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mijn vriend is echt zo van tja we weten het pas als we testen, pppfff en ik maar stressen, hij is altijd van binnen wel zenuwachtig hoor, altijd bij een spannende afspraak, gesprek of uitslag heeft hij daarna barstende koppijn, dat zegt wel genoeg. Hij heeft ook meer afleiding door zijn werk, ik denk op het werk ook nergens anders aan, zit steeds op internet hihi. Maar ik vind mezelf er ondertussen ook wel weer relax onder, klint misschien een beetje dubbel maar denk op zich nog steeds wel positief ondanks de onzekerheid. Merk dat ik ook steeds meer denk van, wanneer vertel ik het dan wie en wanneer zouden we dan eerste echo hebben... dat vind ik wel weer eng want straks gaat dat allemaal helemaal niet plaatsvinden... ben wel stiekum een beetje bang voor het verdriet voor als het niet lukt daarom kan ik ook nog wel wachten, heb geen zin in dat het depri zijn...

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Het is zo dubbel he! Maar het komt allemaal goed hoor!

Weet je, ik vind internet echt een voordeel, maar soms ook een nadeel. Alleen al omdat je je soms toch onzeker gaat voelen enzo. En haha, Timonneke is lekker op vakantie en er minder mee bezig, dat is ook echt fijn hoor!

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Mijn man is er even rustig onder als ik. Wij zijn allebei al heel blij dat we een goed embryo hadden dat kon worden teruggeplaatst. Dat was eigenlijk ons doel voor de eerste poging, dat we een terugplaatsing hadden. En worden we er zwanger van, dan is dat heel mooi meegenomen. Maar ik denk niet dat ik echt depri zoal zijn als ik maandag negetief test, ik ben ook nog niet echt bezig met "wat als ik nu zwanger ben"? Ik heb nog geen plannen gemaakt ofzo voor als het zou zijn. Ik denk een beetje uit zelfbescherming, omdat ik weet dat het voor ons niet makkelijk zal zijn om een kindje te krijgen.
    Ik ben wel heel blij dat ik vakantie genomen heb, ik kan men zinnen goed verztten door een hele dag leuke dingen te doen.
    Letten jullie een beetje op jullie eten? ivm toxoplasmose dan? En zijn jullie al in bad geweest na de puctie? Mij hadden ze gezegd dat het in het begin niet aan te raden was, ivm kans op infecties, maar ben er nu nog niet ingeweest. En eigenlijk heb ik wel zin in een goed warm badje, samen met men mannetje dan :D , maar ik durf nog niet goed.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ik let ook wel op met eten en warmte, heb wel zin in een kruikje soms maar doe dat ook niet. Wat knap van je Timmoneke! Dat lukt mij echt niet, ik zei altijd als het tot punctie en bevruchting komt ben ik al blij maar nu wil ik het zo graag ook compleet maken. Verder word ik wel bang dat als het nu niet lukt dat er nog zo weinig kansen zijn.

In NL krijg je tenslotte maar 3 kansen en niet zoals in Belgie 6, misschien maakt dat uit, het feit dat we misschien konden invriezen voelde ook als meer kans maar dat is nu ook niet gebeurd. Bij jou heb je natuurlijk het pgd (zeg ik het zo goed) onderdeel wat het weer extra lastig maakt. Oneerlijk he, ik vind dat het eigenlijk vergoed zou moeten worden zolang het verantwoord is om door te gaan maarja

6. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Dames!
    Toevallig wilde ik vanavond in bad gaan liggen, maarre.. ik durfde niet. Ik weet dat dat grote onzin is, maar toch, ik dacht: die paar daagjes zonder kunnen ook nog wel!

Goed van je Timonneke dat je er zo mee om kunt gaan!

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,
    De spanning is gewoon voelbaar als ik met jullie meelees!
    Timmoneke, heel knap hoe je erin staat!

Wil jullie alledrie veel succes toewensen die laatste dagen, wat kan de tijd langzaam gaan....

Ik hoop voor jullie alledrie een positieve test

X

8. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel!
    X

9. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Als jullie maar 3 kansen krijgen, moeten jullie dan daarna alles zelf betalen als jullie nog willen verder gaan?
    En zijn het bij jullie 3 kansen voor jullie? Of krijgen jullie opnieuw 3 kansen als jullie bijvoorbeeld voor een tweede kindje willen gaan?
    Ik ben vandaag een test gaan kopen. Ik ga maandagmorgend zelf al testen voor het bloedonderzoek, dan ben ik al een beetje voorbereid als ze in de namiddag bellen voor het resultaat.
    Succes nog met het wachten!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja dan moet je het zelf betalen, cryo valt onder de behandeling van de IVF daarvoor, volgens mij tellen ze met een 2e kindje weer overnieuw.

spannend timmoneke, jij weet het maandag gewoon! merel welke test ga jij kopen of heb je gekocht?

11. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb 2 kruidvat testen liggen en 1 cleurblue.

Die testen liggen geduldig te wachten....

Heb nu al de hele dag hoofdpijn en wil niks innemen. Vanavond een feestje, heb ik ook geen zin in, terwijl het juist goed is om met wat anders bezig te zijn.
    Heb me gewoon vannacht veel te druk liggen maken over mn borsten en vanmorgen moest ik huilen. En mn vriend wist ook niet wat hij met me aanmoest, haha! Voor hem is het net zo moeilijk natuurlijk!

12. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    erg he, vanavochtend nergens last van ik dacht weer ojee ben niet zwanger, vanmiddag krampen, ik dacht yes dit is een goed teken, in de loop van de middag hele erge krampen, ojee het is vast mis, zucht zucht zucht, maar ik maak mezelf niet gek ofzo hoor hihi, gelukkig bijna weekend, veel afleiding, vanavond een vriend van ons over de vloer morgen 2 andere stellen, mijn vriend en ik gaan tapas maken, 1 stel blijft ook slapen dus afleiding heb ik wel!

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Is goed dat jullie wat afleiding hebben, een beetje relaxen, even niet aan de behandeling denken... kan zalig zijn.

15. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    hoe is het hier?

Bij ons veel stress, denk echt dat het niks is geworden en dat we op moeten voor de volgende ronde!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    slecht, we zijn beide op van de zenuwen, ik kan me inderdaad helemaal niet voorstellen dat het raak is maar we gaan er nog wel steeds vanuit dat het wel positief KAN zijn, ben alleen zooo bang dat ik ma-di-woe ongi word of donderdag negatief test! Geen bruine afscheiding of ook maar iets dat op ongi lijkt dus ik probeer wel moed te houden. Op dit moment trouwens met name moe en lichte buik en rugklachten......

TIMMONEKE: HEEL VEEL SUCCES MORGEN WANNEER KAN JE HET WETEN? IK GA MORGEN 10.000 x ONLINE

Ik duim ook voor jullie meiden! Twee positieve testen begin van de week en dan openen we donderdag onze nieuwe topic ok!?!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    merel werd wel bang van diana die zwanger was van het andere topic, totaal andere klachten, eng he! die stomme boobs van ons!

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, wilde het daar op het forum niet zeggen, maar schrok er ook van. Zeg het net tegen mn vriend, vertrouw er helemaal niet meer op! heb hetzelfde als jij, moe, zeurend gevoel in mn onderrug. En verder....? Duw mn borsten helemaal blauw, maar ik voel niks meer, terwijl ik vorige week echt last had van mn borsten!
    Vind het heel leuk hier op het forum, maar ik word er soms ook echt niet goed van, je leest zoveel, teveel en dan maak je jezelf dus gek, dat doen wij op dit moment. Er is er hier maar 1 heel verstandig: Timonneke! Haha!

Meiden, hou jullie haaks!

19. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Seves naar men werk vertrekken, ik werk in het ziekenhuis, dus kan daar bloed laten nemen. Net een test gedaan, met het idee dat hij super negatief ging zijn, maar nee, er verschenen 2 strepen!!!!!
    Nu ben ik dus over men toeren, en super zenuwachtig voor de bloedtest. Helemaal blij durf ik nog niet zijn, want ik ben bang dat het nog door de pregnyl komt. Misschien zelfs van de uterogestan?
    Nog even afwachten dus... Ik kom hier iets melden van zodra ik meer weet.
    Groetjes, Timonneke

20. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    WAUW, TIMONNEKE!!!!!! GEFELICITEERD, TE GEK!!! GENIET ERVAN!\:D/

Hoe voele je je dan de laatste tijd? :rolleyes:

Deel Deze Pagina