***Timonneke in de mmm***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timonneke81, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw dat is super timmonke er zitten vast 1 of 2 tussen die heel snel in je warme buikje willen! Wel vervelend dat je het nu pas morgen hoort, vergissingen die eigenlijk niet gemaakt mogen worden maar goed je weet weer waar je aan toe bent maar het blijft spannend.

ik blijf morgen nog een dagje thuis en vrijdag ga ik naar het werk voor een beetje afleiding en om er weer een beetje in te komen.

2. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Goed dat je nog een dagje thuis blijft, een beetje extra rust kan nooit kwaad. Heb jij nog last van je punctie? Ik heb nog wel wat last, maar al veel minder dan gisteren.
    Tja, we kunnen niet meer doen dan wachten en hopen. Ik baµen al blij dat ze op alle 7 een biopsie hebben kunnen doen, dat zijn nog 7 kansen dat er toch een goed embryo tussen zit. 1 goede is voldoende, bij ons plaatsen ze de eerste keer maar 1 terug, dat is een wet hier in belgië.
    En hoe voelt het met je 2 emmy's in je buik? Went het gevoel al een beetje? Moest jij blijven plat liggen na de terugplaatsing of mocht je meteen weer naar huis?

3. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Linda: Helemaal TOP 2 embrootjes bij je, koester ze maar!

Timonneke: wij horen het ook pas morgen, maar weten nog niet eens dat als er een tp is, hoe laat we dan in het zh moeten zijn!

Het wordt morgen een snannende dag voor ons beide!
    Voel me nu moe en kribbig!
    En jullie?

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hier veel zenuwen. Hoe laat bellen ze jou morgen merel? Hopelijk goed nieuw voor ons beiden!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Kan me voorstellen dat jullie er doorheen zitten meiden, het is zooo heftig. Ik merk echt dat nu alles stress eruit komt. Zelf nog wat buikpijn. Mijn eierstokken waren ook erg groot zei de gyn. Ik mocht trouwens direct opstaan, dat moest ook wel want ik moest een volle blaas hebben tijdens de tp. Nou ik stond dus echt op knappen. Durfde alleen niet hard te plassen hihi dus heb het er maar een beetje uit laten lopen!

6. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Bij ons in het ziekenhuis moeten we een half uur na de terugplaatsing blijven plat liggen, waarom dat is weet ik niet juist.
    Was je bang dat je je embryo's er mee uitplaste? :D

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja dat schijnt in belgie anders te zijn, idd hihi ik dacht straks verlies ik ze

8. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He,

Hier ook een zenuwen toestand. Pf, zelfs een beetje ruzie met mn vriend. Helpt er ook niet echt aan mee. Maar goed, om op je vraag terug te komen, Timonneke: tussen half 9 en 10 uur morgenochtend horen wij of er een tp gaat plaatsvinden.
    In ons zh moet je ook gelijk gaan lopen, het kan er niet uitvallen zeggen ze. Nou, het zou mij een lekkerder gevoel geven als je nog even kan liggen, haha!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel:
    [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Timmoneke:
    [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<

11. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    YES! Hier een terugplaatsing! Jullie horen snel meer van me!
    Timonneke ik hoop dat je snel wat hoort, zal voor je duimen!

x

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oh wauw, ik ga zo hard voor je duimen, heel veel succes vanmiddag, geweldig dat betekent dat het bij jullie ook helemaal goed is gegaan! nu gaan we broeden!

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Yeeeeeeeeehaaaaaaa, hiet ook een terugplaatsing. Ik ben helemaal door het dolle heen. Hoeveel er gezond zijn, konden ze nog niet vertellen, dat moet seves met de dokter besproken worden.
    Ik ben echt super gelukkig!
    Merel, veel succes met de terugplaatsing!

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Oh Wauw! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoeveel embryo;s er geschikt zijn.
    Bij ons was het zo: van de 4 emmy's zijn er 3 goed bevrucht. Er is er 1 terug geplaatst en of de andere 2 geschikt zijn om in te vriezen dat is nog de vraag!

Timonneke laat het snel weten!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Timmoneke: hoe gaat het met je? nou misschien lig je wel lekker te slapen na deze lange dag, houdt jullie emmy maar lekker warm!

Hier barste net de bom! :confused: Vriendjelief en ik vlogen elkaar in de haren (figuurlijk hoor) de stress van afgelopen dagen kwam er bij beide een beetje uit. Vervolgens beide helemaal over de zeik! Wel maar redelijk snel goed gemaakt want het is natuurlijk niet echt bevordelijk voor mij :( Nouja dit hoort waarschijnlijk onder het kopje 'zwaar traject'... Wel besloten om toch maar thuis te blijven morgen, jeetje zit er ff helemaal doorheen :cry:

16. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Linda, hier hetzelfde verhaal! Moeilijk he, om dan rustig te blijven, maar hou je haaks! x

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hallo, sorry maar ben nu pas thuis. We waren nog langs mijn ouders gereden, daar blijven eten en wat blijven hangen.
    Van de 7 embryo's was er maar 1 goed. Ik schrok hier even van, maar de gyn zei dat dit normaal is. Ze zei dat er zelfs veel koppels zijn waar er de eerste en dikwijls ook de 2de cyclus helemaal geen goede embryo's bij zijn, en dus ook geen terugplaatsing kan gebeuren.
    De kwaliteit van het embryo was niet super, maar wel goed genoeg om terug te plaatsen. De gyn zei ook dat we ons van de slagingspercentages niets moeten aantrekken. Ze zei: of je bent zwanger, of je bent het niet. Er zijn dus maar 2 mogelijkheden.
    Nu is het dus afwachten. 20oktober moet ik testen, ik moet dan bloed laten nemen. Moeten jullie ook bloed laten nemen of moeten jullie zelf testen?

groetjes, timonneke en het embryo'tje

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Timonneke!

Wees blij met je embryo! Ik moet de 21e gewoon een zwangerschapstest doen en als die positief is dan moet ik bellen naar het zhuis om de 5 weken echo af te spreken

Ik vind het toch gek hoor. Linda kan later testen dan ik en jij eerder. Maf he!

19. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hey Timonneke!

Gelukkig had je 1 goed embryo! Bij mij waren er toen ook zoveel afgevallen, dus ik kan me voorstellen dat je er erg van schrok.
    Heel veel sterkte met de wachtweken! Ik zal aan je denken en voor je duimen!

Liefs Floor

Deel Deze Pagina