Hier even een oncharmant vraagje: Hebben jullie ook doorzichtige stugge afscheiding en een zeurende eierstok? Van die vaginale tabl heb je die wittige afscheiding, maar hebben jullie ook die andere? Ik krijg er echt de zenuwen van!
Bij ons is het testen 15 dagen na de pick up. Blijkbaar had ik toch een overstimultatie, maar waren ze minder streng owv. de pgd. Daarom dat ik na de pick up nog veel last had, men eierstokken waren ook nu nog veel te groot.
Nee, enkel die vieze witte brei van de vaginale tabletten. Zeurende eierstokken heb ik ook nog steeds, vooral als ik stap, of als ik plat heb gelegen en dan recht kom.
Timmoneke van harte gefeliciteerd! Wauw we hebben allemaal misschien wel ons toekomstige beebje bij ons! Ik snap dat je van de uitslag schrikt. Maar jullie gingen er voor 1 en die heb je nu lekker warm bij je! Ik moet 15 dgn na de tp testen en jullie dus na de punctie, vandaar eerder, ik moet trouwens ook zelf testen. Verder merel, hier geen doorzichtige afscheiding maar heel dik melkachtig, komt denk ik door die bolletjes, hier maakte ik me gisteren vooral druk om buikpijn, nu is het gelukkig wat gezakt, eierstokken zeuren ook nog. Ik probeer nu langzaam en niet te veel tegelijk te eten want volgens mij komt het ook door m'n darmen. Blaas zit natuurlijk ook erg vol steeds en er is weinig ruimte nu die eierstokken vergroot zijn. Bij mij zei de assistente dat mocht je zwanger zijn dat die vergrote eierstokken nog wel tot 12 wkn kunnen duren. Succes meiden, hoe vinden jullie het wachten? Ik ben eerlijk gezegd wel blij met even een paar rustige dan!
JOEHOE, heb even het zhuis gebeld! Maar alle soorten afscheiding zijn normaal in deze periode! PFFFFFFFFFFF
Het klinkt mij niet echt iets om zorgen over te maken hoor maar dat is natuurlijk makkelijk zeggen, anders bel je gewoon het zkh even als je dat kan geruststellen!
He! Ik ben ergens ook blij dat we nu een periode niks moeten, geen spuiten en geen ziekenhuis bezoek. Maar vind het wel erg spannend!
Nee, ik ook niet, maar toch ook weer wel! Omdat we er toch heel erg mee bezig zijn. En ik probeer echt wel rust te nemen zo af en toe. Ik denk dat dat gewoon belangrijk is. En hoop ook gewoon dat het helpt! Je weet toch dat er iets in je gebeurd ( of niet, maar daar gaan we niet van uit) en normaal weet je dat pas 2 weken later, ja toch? Gek eigenlijk he!
Ja precies zo voel ik me ook, als ik ga slapen leg ik wel zo bewust mijn handen op mijn buik en in mijn hoofd probeer ik het me ook voor te stellen dat ze nu een mooi plekje aan het uitzoeken zijn, misschien een beetje zweverig maar ik denk idd dat positief denken het beste is, al kan ik me niet voorstellen hoe het zal zijn als je ECHT positief test
Nee dat kan ik me ook nog niet zo voorstellen, ik denk dat je het in 1e instantie niet gelooft! En ik vind het helemaal niet zweverig! Ben er ook zo mee bezig. Dat is toch prima, beetje liefde, beetje positiviteit, alles helpt denk ik dan maar weer!
Meiden hoe gaat het met jullie? Met mij inmiddels wel veel beter. Met slapen voel ik nog wel echt mijn eierstokken en ik plas me nog steeds helemaal suf. Buikkrampen zijn stukken minder, en natuurlijk wordt je dan daar weer zenuwachtig van (ojee er gebeurd toch wel IETS)! Maar eigenlijk ben ik vrij relax nu, lekker weekend en ook wel weer zin om maandag weer te gaan werken maar ik blijf goed naar m'n lichaam luisteren. Eigenlijk niks bijzonders te melden dus.
Hier eigenlijk geen last meer van men eierstokken, ook niet bij het plassen. Dus eigenlijk zou ik terug kunnen gaan joggen, maar ik durf niet goed, omdat ik bang ben dat et de innesteling tegenwerkt. Het wachten tot het testen valt heel goed mee, ik ben eigenlijk niet zenuwachtig of ongeduldig, maar dat zal waarschijnlijk nog wel komen. Seves shoppen met mijn mannetje, dus nog eens goed relaxen. groetjes
He, Nou ik heb nog last van mn buik, denk mn darmen ofzo. En verder voel ik mn eierstokken goed. Plas veel etc. Net als jullie dus. Ik kan ook de hele dag slapen! Maar goed, geen klagen verder hoor! Heb vandaag stiekem een boek gekocht over je zwangerschap dag per dag. Vond het nogal een stap, maar heb het toch gedaan....
Hey Timonneke, ik wilde nog even komen zeggen dat ik het geweldig vind dat je ene TP hebt gehad. En de andere meiden naturlijk ook, merel en linda. Het PGD gedeelte is echt zwaar he? Je hopt zo dat er veel goede tussen zitten, maar helaas is dat meestal niet zo. Maar, je hebt maar 1 goede nodig. Jouw embryo vind het vast zo gezellig dat hij/zij wilt blijven zitten. Ik duim voor je. Liefs hope
Wow merel, jij gaat ervoor! Inderdaad hope, het pgd gedeelte is enorm zwaar. De ivf/icsi procedure op zich is al zwaar, en dan het wachten of er een gezonde embryo tussen zit komt er nog eens extra bij. groetjes