@merel: ik snap het best hoor, het is gewoon heel positief, ik zou het niet durven maar ik merk wel dat ik constant fantaseer. Ik denk ook echt dat als het lukt dat het een tweeling wordt en het voelt van binnen ook wel positief dat je steeds wat voelt, dan gebeurd er wat toch? gisteren een stukje gaan wandelen, nou dat ging dus echt slecht, m'n buik werd helemaal pijnlijk, last van mijn rug en steken in m'n lies, toen we ergens even een kopje thee gingen drinken ging het wel snel weer goed. m'n borsten gaan nu ook zeer doen, komt echt door die progesteron. Ik had gelezen dat het embryo'tjes zich bij ivf/icso later innesteld (dag 5-7 na tp) dat vind ik zo spannend, dat zou dan vanaf morgen zijn!
Ja, dat heb ik stiekem ook al gedaan. Als wij over het embryo praten, dan praten we ook steeds over hem, we zijn er beiden van overtuigd dat het een jongen is. Door de pgd wisten ze op voorhand of het jongen of een meisje is, maar dat hebben we toch maar niet gevraagd. Ik ben de uterogestan helemaal beu, al die vieze afscheiding, wordt er misselijk van. Nog een fijne zondag! groetjes, timonneke
Nou vandaag een dubbel gevoel, beetje zenuwachtig, kan me ook moeilijk op andere dingen concentreren, net waren m'n schoonouders op bezoek en bij alle gesprekken had ik zoiets van 'lekker belangrijk' mijn vriend had het volgens mij ook een beetje, het is gewoon raar dat de wereld doordraait en je met z'n 2tjes maar eigenlijk aan 1 ding (euh 2 dingen) kan denken.
Dat heb ik ook! Niks lijkt meer echt belangrijk, je voelt van alles. Maar ik heb echt al sinds de tp giga zere borsten. Het wordt ook niet minder, dat is miss wel een goed teken. We weten het over een dag of tien he! Ik ben die Utrogestan ook zat. Smerig spul en het zorgt voor allemaal zwangerschapsverschijnselen en daardoor wordt ik denk ik straks ook onzeker. Tegen de tijd dat we kunnen testen bedoel ik dan. Ik merk ook dat mn buik snel gaat zeuren als ik even iets te gek doe. Maar verder voel ik me vandaag eigenlijk voor het eerst weer een beetje oke! Volgens mij zou de uitrekendatum 24 juni zijn. PFF maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat we pas in januari echt weten of het gelukt is. Tot zover mijn up date! Hoe voelen jullie je verder?
Ik voel me goed, gisteren wat steekjes gehad, ik denk in men baarmoeder, een beetje als ongikrampen. Dit kan zowel een goed als een slecht teken zijn, dus daar ben ik niet wijzer door geworden. De utrogestan steekt me elke dag meer tegen, echt zo'n viezigheid. Ik voel mezlf echt niet fris meer, en dat is ook niet bevorderlijk voor ons sexleven. Verder heb ik nog een weekje verlof, en moet ik ook nog een week wachten voor ik mag testen. Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het wachten nog wat uit?
Ik heb ook zo'n ongesteldheidsgevoel vandaag. En verder hele zere borsten! Ben het wachten echt zat! Blijf er maar aan denken. Echt idioot misschien, maar goed! Denk wel dat ik er teveel mee bezig bent, maar ja, dat kan toch ook bijna niet anders! Het duurt nog ruim een week! Ik denk dat ik miss stiekem in die dagen daarvoor al ga testen of ik probeer het echt vol te houden tot D-Day! Jullie?
Hoi meiden, Hier gisteravond was krampjes en vanochtend na de utrogestan ook, beetje wat jij laatst zei merel! verder af en toe steken in mijn liezen, ook wel gevoelige borsten maar niet onwijs pijn, wordt van alles onzeker, te veel klachten denk ik dat het niet goed zit, te weinig klachten denk ik dat er niks gebeurd. Denk dat ik niet eerder ga testen, heb ook nog geen test in huis, aangezien mijn datum ook later is, kan het zijn dat de menstruatie al komt, MAAR DIE KOMT NATTUURLIJK NIET! Dus ik denk dat als dat gebeurd ik wel heel veel hoop krijg... ben benieuwd hoe het verder gaat, voel me erg afwezig op het werk. Begin wel ontzettend bang te worden voor het afvallen van het 'hoop-bankje' nu kan het nog, straks val je misschien weer in een gat, het lijtk me zo erg! MAAR ik denk ook nog steeds dat het kan lukken hoor, we gaan voor onze twins!
Ja we moeten gewoon positief blijven en onszelf niet gek maken! Maar ik vind het wel moeilijk hoor! Je voelt zo veel en ook weer zo weinig! Ik hoop 's ochtends gewoon dat ik misselijk ben haha! Maar goed, dat is dan OOK weer zoiets wat van de Utrogestan kan komen. Alles wat ik voel kan ik makkelijk terug relativeren naar die stomme vieze capsules. Dat is zo jammer!
Ja dat is echt balen, waar ik met name hoop uit put zijn een soort trekkerige steekjes in mijn liezen, ik denk dan, het moet iets met m'n baarmoeder te maken hebben, nu na het werk moe en heb ik ook weer fijn rugpijn, houden zo, hihi ik voel nu liever iets dan niets, die utrogestan is idd vreselijk maar ik heb het er wel voor over, nu gebruik ik alleen maandverband want soms heb ik echt vloeibaar witte afscheiding, dan is m'n slip alsnog nat ondanks een inlegkruisje, hebben jullie dat ook? Pppfff gewoon niet voor te stellen dat we binnenkort (hopelijk) zekerheid hebben! En dan natuurlijk alledrie kei zwanger zijn!
He Linda en Timonneke, Ja, inderdaad we moeten blijven hopen op een positieve uitslag voor ons allemaal! Maar ik voel me zo verward en zenuwachtig soms. M'n borsten doen nog steeds van alles. Dan denk ik weer dat mn aderen 'blauwer' zijn, dan weer niet. Ze zeuren in ieder geval nog flink. Maar ik denk ook vaak: Tsja, zo voelt mijn buik ook als ik ongesteld moet worden. En dan lees je bij iemand anders weer iets anders en dan denk ik: shit, dat heb ik niet, het is vast mislukt! Hebben jullie dat ook?
Ja dat heb ik dus ook, alleen niet echt last van mijn onderrug, zowieso niet echt last van mijn buik, meer op de achtergrond, gisteravond dus heerlijke klachtjes zoals steekjes, denk door de lange dag werken, hoop vanavond weer hihi, verder merk ik wel dat ik op mijn werk heel relax ben, wind me nergens over op, ben echt met mezelf bezig, nou we duimen nog even door, waarom kan je het nou nergens aan ECHT aan merken he, zouden de embryo'tjes van ons alle drie nu al ingenesteld moeten zijn?
Ja ik zoek ook de hele dag naar antwoorden, maarre... die vind je niet hoor! Gelukkig hoor ik ook mensen om me heen, die het gevoel hadden ongesteld te moeten worden en toch zwanger bleken te zijn. Dat geeft me wel een beetje hoop! Voel nu weer meer in mn buik gebeuren. Wat ongi-achtige krampjes. Miss wel innesteling? Is toch tussen de 5 en 7 dagen? Dat zou bij mij kunnen dan toch? Nou het zijn allemaal ? en voorlopig heeft niemand een antwoord erop denk ik!
nou vanmiddag schreef ik nog over weinig klachten, nu krampen gehad, en last van mijn onderrug (innesteling?), alleen voelt het nu meer als eipijn dus ben bang dat die eierstokken nog steeds erg vergroot zijn, moet meer drinken want op het werk gaat dat echt niet zo heel goed, oja en ook al 2x grote boodschap , dat heb ik nooit! Straks als ik ga douchen even m'n borsten bekijken ojee ik wordt steeds erger, straks snel naar bed ivm rust, net bij mijn vriendin wezen eten die alle details weet, had ze een ontzettende gezonde maaltijd gemaakt met diverse soorten stoomgroenten speciaal omdat ik nu gezond moet leven lief he!
Hier gaat alles gewoon zen gangetje. Geen klachten, geen stress om te testen, ik ben gewoon nog van men vakantie aan het genieten. Ik schrik van mezelf dat ik er eigenlijk zo weinig mee bezig ben. En hoe gaat het met jullie?
He Timonneke, geniet ook maar gewoon! Super dat je je zo voelt! Niet schrikken: dat is gewoon gezond!
Hier gaat het vandaag weer beter, hoop dat het beroerde gevoel met een innesteling te maken heeft gehad, en nu maar wachten wachten en nog eens wachten, omdat jullie eerder mogen testen ben ik me er wel meer bewust van dat maandag eigenlijk m'n nod is! oh ik ben nu al zenuwachtig voor jullie testen, laat staan mijn eigen test! Ik wordt trouwens weer zenuwachtig van mijn boobs, die doen minder zeer mmm
Hier ook stress... Mn vriend vraagt ongeveer 86 keer per dag hoe het gaat, hoe ik me voel, wat ik denk! Tja WEET IK VEEL! Hier nog zere borsten, gisteravond op bed was ik wat misselijk, maar kan ook van het eten komen. Dus dat zegt alvast niks. Verder zeggen die borsten ook niks, want dat is van de Utrogestan, dus dus dus.... Ik weet het gewoon echt niet. Heb nog wel een beetje last van mn onderbuik.
begin nu de dagen ook wel af te tellen, bedenk me net dat zondag mijn nod is, weet wel dat (weer) door die bolletjes de ongi langer kan duren maar als het na zondag weg blijft denk ik toch dat ik meer hoop krijg, ben ook zo super benieuwd naar jullie testen! hoe ga jij dat eigenlijk doen merel, ik denk steeds hoe doe ik dat op de testdag met m'n werk, bij beide uitslagen kan ik vast m'n hoofd er niet bij houden...