Mja. Ook zoiets. Op en af. Hij is nu begonnen met zn behandelingen maar t vraagt behoorlijk veel van hem. Hij voelt zich vaak slap en ik kan niks voor hem doen. Voel me heel machteloos. Enige wat ie dan graag wil is alleen zijn en geen prikkels ervaren. Hij brengt de laatste tijd wel af en toe het onderwerp samenwonen op. Maar gek genoeg is dat nu iets waarvan ik denk: dat zien we tegen die tijd wel. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe verenigbaar onze 2 levens eigenlijk zijn. Wel grappig want een paar maand geleden maakte ik me daar nog heel erg druk over omdat het iets was wat ik wel ooit graag zou willen. En nu denk ik: misschien vind ik t wel prima zo.
Ik kwam net iets tegen. Ik kende de term niet en ik weet ook nooit zo goed of ik 'geloof' in dit soort dingen. Ik zeg niet dat het niet bestaat maar ik weet ook niet of het wel echt bestaat zegmaar. Maar ik moet wel eerlijk zeggen, als ik dit lees dan omschrijft dit tot in de puntjes onze relatie, niet alleen het romantische deel maar ook alle jaren ervoor https://www.google.com/amp/s/amp.mindbodygreen.com/articles/twin-flames-signs-meaning-and-stages
Er is veel informatie over tweelingzieken te vinden. Ik geloof er wel in. Tweelingzielen heb je trouwens niet alleen op het vlak van de liefdesrelatie, maar ook op bijv. Werkrelaties, vriendschappen etc.
Volgens deze omschrijving is een tweeling vlam altijd romantisch, en een tweeling ziel niet per se. Vind het wel leuk om te lezen in elk geval.
Ik ook Ik herken wel een heleboel. Maar denk dat we toch meer soulmates zijn, omdat we elkaar zo aanvullen en niet perse hetzelfde zijn.
Er is ook niet 1 weg die de beste is.. Wie weet gaan jullie ooit samen wonen. Wie weet niet. Latten kan ook. Hoe jullie het ook invullen, die toekomst samen, dat maken jullie zelf uit. Lijkt me ook dat het nu sowieso lastig is om daar een besluit over te maken toch? Eerst moet je vriend zich wat beter gaan voelen? Oh ik had wel een hele leuke man (collega) ontmoet. Toevallig paar keer tegen gekomen. Goede klik. Gezellig. Helemaal leuk. Dus dat was wel jammer maar goed. Hoe ik ze er weer tussen uit weet te halen. Omg. M’n vriendinnetje kon hem zo uittekenen
Had deze post helemaal gemist. En heb je ook gelijk in we zien wel. Hij woont op een prachtig mooie plek maar daar zou sowieso niet genoeg ruimte zijn op dit moment. En daarnaast zit het daar dus vol met teken. Hij had er vd week alweer 2. Hoe hij daaraan komt... ik ben nog nooit gebeten *klop af* Maar maak me dus wel zorgen daarover. Hij weet zelf ook niet of hij er wel moet blijven. Maar wat was er met die collega dan? 'Foute type'?
Omg teken. Om van te gruwelen Paar jaar geleden zaten we aan tafel en oudste dochter zegt mam, er zit een bultje op m’n hoofd, kan jij eens kijken? Jaja een dikke vette teek. We hebben er hier allemaal nog een trauma van Maar goed je moet er natuurlijk mee uit kijken, ik snap de zorgen , je zal toch maar net die ene persoon zijn die Lyme’s oploopt… Nee die collega is geen fouterik, ik val eigenlijk niet op foute types. Maar het gevoel is nooit wederzijds en dat weet ik ook wel maar goed, een keer een leuk gesprek met een leuke man (die daadwerkelijk geïnteresseerd is in wie je bent) is fijn. Beetje dubbel dus want het borrelt allemaal dingen op die ik liever wegstop omdat ik echt probeer te accepteren dat ik wellicht heel lang single blijf. Denk dat ik daarom ook zo vreselijk verliefd was op mijn vorige “crush”, die stuurde berichtjes en vroeg hoe het met me ging (zonder daar verder iets mee te bedoelen). Dat raakte me enorm. Oke en hij was ook wel echt te lekker voor woorden Dat bedoelde ik qua vriendinnen en uittekenen..Donkerblond haar, (stoppel) baardje. I can’t help myself
Mja. Ik zat me net te bedenken dat ik hier nooit specifiek heb benoemd wat hij heeft maar hij heeft dus al Lyme. Dat maakt die teken voor hem nog een extra risico. Hahaha ja ik ken dat wel hoor ik heb ook wel een 'type'.
Hoi, mag ik hier mee komen kletsen? Ik ben sinds een klein half gescheiden en merk dat ik helemaal niks weet van het daten en of tinder.. Of wat dan ook. Ik heb net een aantal dates gehad... Zie mijn topic "daten" en ik vond het super gaan maar gisteren kreeg ik toch het appje... Wat doet dit pijn.
Natuurlijk mag je hier mee komen kletsen! Hier kan alles; vragen, klagen, delen, balen, verdrietig zijn en niet ye vergeten ook veel lachen, want och och..dat daten van tegenwoordig is soms te bizar grappig!