Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.690
    1.451
    113
    @vlindermoeder, ooh spannend zeg de eerste keer thuis afspreken, dat is wel weer zo'n dingetje zeg maar.
    En wat super fijn dat hij zo goed reageerde op dat telefoontje, en je niet slecht voelen, je dochter heeft echt wek de leeftijd om even op je zoon te kunnen letten, soms is het ook even zoals het is.

@Megara , haha nou inderdaad zo'n date is zo spannend, zeker de eerste keer, heb ook het idee dat hij het eerder voor jou doet het bellen dan voor hem zelf, meestal maken mannen zich minder druk :roflmao:. En wel lief dat hij zo ver komt rijden voor de date, dat is dan nog best wel een grote afstand zeg.

@hier, en toch wel spannend hoor een date hahaha, stom zeg dat ik mij er dan toch druk om maak. Maar he hij appt telkens en is gewoon nog gezellig dus we gaan het zien, hij zei net ik heb wel echt zin in morgen ben erg benieuwd naar jou... dus tja we gaan het afwachten.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  2. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Nou hij heeft zojuist de date afgezegd.
    Hij is zijn ex tegen gekomen en heeft met der gesproken en zit nu in dubio na wat er allemaal gezegd is.
    Ik heb nog niks terug gestuurd.. ben gewoon flabbergasted :o:

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.690
    1.451
    113
    Ooh dat is stom zeg en lullig, maarja beter nu dan na een aantal dates er achterkomen dat hij nog niet over zijn ex heen is. Het feit dat hij nu in dubio zit geeft wel aan dat het nog recent is en dat hij nog niet over haar heen is, want anders zou je niet in dubio zitten er over. Dus jammer maar helaas, jij zit er niet om een rebound te zijn of tussenoplossing tot zijn ex hem weer wil. Maar wel jammer voor je.

4. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    dat is zeker zo.
    Ik kon niet eens meer reageren.. hij had me al geblokt :rolleyes:

pardoes vindt dit leuk.
  5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.647
    1.080
    113
    Hier
    Wat een lul. Wat een rot actie. Maar inderdaad er liever nu achterkomen hoe hij is, dan als je al verder bent samen.

pardoes vindt dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.275
    6.918
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies. Kan me indenken dat je hoofd er niet naar staat

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.690
    1.451
    113
    Nou tot zo ver de dubio dus, en dan ook nog blokken alsof jij er wat aan kunt doen dat hij na een ruzie met zijn ex gelijk wilde daten :rolleyes:. Pff jammer maar helaas, zo zie je maar dat online is en blijft een wazig gedoe.
    Ik vraag altijd (al doende leert men) hoelang iemand al vrijgezel is, nadat iemand zei een tijdje en dat 3 dagen bleek te zijn vraag ik altijd heel specifiek, goh hoelang ben je al single, bij te kort zeg ik neuh geen zin in onverwerkte problemen daarvan of een rebound zijn dus succes.

8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    hij is gescheiden sinds Januari. Dus dan zou je toch wel verwachten dat ie weet waar die staat zo ondertussen.
    Het was gewoon een vaag niet kloppend verhaal en daar door ben ik er zelf ook wel gelijk klaar mee.
    Hij ging naar een vriend zei die.. vervolgens kwam er uit dat ie onderweg was naar zijn sport en toen zijn ex tegen kwam.. daar mee heeft ie toen een lang gesprek gehad.
    Ik denk dat ie sowieso met haar had afgesproken, maar goed :rolleyes:
    Ik heb ‘m nu overal uit gegooid..
    zit nu maar weer te swipen :p

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.647
    1.080
    113
    Hier
    Opzich maakt het ook niet uit wat hij zei en of dat de waarheid was. Een vaag verhaal en dan blokken dat verteld wat voor persoon hij is en hoe hij met mensen omgaat. Op naar de volgende.

pardoes vindt dit leuk.
  10. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.011
    1.842
    113
    Vrouw
    Lekker dan dat soort mannen. De ex troef….. beter nu denk ik wel eens.

Zou er een club zijn voor mannen zonder ex maar die wel “ normaal”’zijn?

11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.552
    12.106
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha die zitten meestal gemixt. Dus goed zoeken voor een leuke ;)

Lill vindt dit leuk.
  12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    t is inderdaad gewoon respectloos.
    Naja goed we gaan weer door :p

13. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.850
    6.032
    113
    Vrouw
    Nou ja zeg :eek:

14. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.011
    1.842
    113
    Vrouw
    Ik ben klaar met zoeken :roflmao: heb volgens mij de enige man die al 15 jaar geen relatie had :roflmao::roflmao::o:

Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.552
    12.106
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh ja, dat is inderdaad wel een tijdje :)

16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.647
    1.080
    113
    Hier
    De hovenier had ook nog nooit een echte relatie gehad, maar dat was geen recept voor, ze leefde nog lang en gelukkig.

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.690
    1.451
    113
    @vlindermoeder, dat zijn inderdaad wijze woorden van je, zegt alles over die persoon, dus zelf ook blokken en door. Jij hebt vanavond je date toch?

@Megara, en is het wat gezakt? Echt raar zulke acties en het dan raar vinden als vrouwen wantrouwend zijn....

@Juffrouwminoes, hoe is het met jou?

@ZsaZsa, haha tja het zegt niet altijd wat, maar super om te lezen hoe gelukkig je nog altijd bent.

@hier, nouja ik pff zenuwachtig, hij nergens voor nodig, ik bijt niet, komt allemaal goed, op de app. Ik zo maar eens bedenken wat ik aan doe, hij al kom je in een jutezak als jij je daar fijn in voelt is het prima... :roflmao:.
    Nouja we gaan het straks zien

Lill vindt dit leuk.
  18. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.647
    1.080
    113
    Hier
    Heel veel succes @pardoes .

Hij komt vandaag misschien langs, maar dat is nog niet zeker. Vrijdag zie ik hem zeker weten.
    Ik heb een biertje gekocht voor hem, tijdens de eerste date eindigde wij bij brouwerij jopen, dus ik heb het biertje gekocht wat hij toen heeft gedronken. En ik heb briefjes geschreven met vragen om elkaar te leren kennen. Die heb ik opgevouwen en in een bakje gedaan voor het geval we dat nodig hebben om het gesprek op gang te brengen.

Wat ik zelf wel merk, nu ik hem anders ga zien, van papa van school naar potentiële partner ik wel onzekerder word. En ik meer met hem bezig ben in mij hoofd dan wat ik wil.

19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.647
    1.080
    113
    Hier
    En hij appt dus net dat hij zo langs komt. Ik ben gelijk zenuwachtig en heb mijn hele huis gepoets.

Een beetje verliefd, ik dacht een beetje verliefd lalalala

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    vlindermoeder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina