Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Have fun

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heel veel plezier:)

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    pardoes vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zit op Aruba. Het restaurant heet elements en is onderdeel van bucuti en tara. Super mooi en hebben een hele leuke avond gehad.
    Nog een paar dagen en dan weer naar huis :(

vlindermoeder en pardoes vinden dit leuk.
  5. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Het was erg gezellig!
    In het echt praat die gelukkig heel veel meer :p
    Was om 1 uur thuis:o:

Juffrouwminoes, Huismuisie en pardoes vinden dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Zag er heerlijk uit!
    Gaat altijd te snel he zo'n vakantie.

Dat klinkt goed!!

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Megara, dat klinkt als een gezellige avond dat het zo laat werd, en zit een tweede date erin? Of is dat nog niet besproken?

@dotje, wat jammer zeg dat het dan zo afloopt nu, en inderdaad dat vreemd gaan en depressief zijn wek dingen die je graag op voorhand weet. Soms werkt iets helaas niet. Ga heerlijk genieten van de vakantie met je dochters.

@ZsaZsa, ooh wat een super leuke update! Een hele stap om samen te gaan wonen. Fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt en inderdaad niet meer samen werken zal prettiger zijn. Hopelijk gaat het allemaal lukken. Succes met regelen.

@huismuissie, wauw dat ziet er super mooi uit zeg, wat zal dat heerlijk zijn geweest, ik hou van zulke dingen. Geniet nog van je laatste dagen daar.

@Lill, tja het is voor alle partijen even wennen natuurlijk als er een nieuwe partner komt, het verschuift toch weer even de verhouding binnen een werkend (co) ouderschap. Maar volgens mij gaat het wel goed komen wat ik zo lees hier van je. En ach je bent nog jong dat samenwonen komt ooit wel als jullie er beide klaar voor zijn.

@Juffrouwminoes, hoe is het met /bij jou?

@hier, eigenlijk weinig nieuws :oops:, er zijn nog altijd 2 mannen die mij actief appen, degene van over ver, ik merk dat die ergens vreselijk in mijn allergie zit zo nu en dan, en degene met wie ik had gedate, voor de rest alles even stil staan hier, heel bewust. Want ook ik ga eerst met vakantie :cool:, en zie het daarna wel weer. Helemaal geen zin om mij druk te maken om mannen, de enige man over wie ik mij de komende tijd druk maak is mijn kind.... dus ik zal komende weken niet/nauwelijks meeschrijven denk ik, eerst belangrijkere dingen te doen.

Huismuisie vindt dit leuk.
  8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @pardoes jazeker :cool: gisteren vroeg die aan het einde of ik nog een tweede keer op date wilde :D

lekker gaan genieten van je vakantie!

pardoes, Lill en vlindermoeder vinden dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    #2149 Lill, 12 aug 2023
    Laatst bewerkt: 12 aug 2023
    Geniet van je vakantie :) heerlijk even op jezelf en je kind richten.
    En qua samenwonen, heb daar ook echt geen haast mee. Tuurlijk ben ik graag bij hem, en na zo'n paar dagen is t ook echt wel afkicken en raar om weer alleen te zijn. Maar ben ook nog echt niet klaar om die 'vrijheid' en zelfstandigheid op te geven. Zeker ook omdat het dan logisch zou zijn om dat in zijn huis te doen, maar stel dat t toch mis zou gaan dan heb ik dus niks meer. Dus als ik dat al zou doen zou ik ook nog wel een tijd mijn eigen huis aanhouden. Mgoed. Zo ver is het nog lange niet... en hoeft ook nog niet :D

En ja ach, ik kan in zekere mate wel snappen dat het je wat doet als je ex van 15+ jaar ineens een vriendin heeft, maar soms.... nou ja, tot 10 tellen en door...

pardoes en Huismuisie vinden dit leuk.
  10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klinkt goed! Dus voor herhaling vatbaar?

JaLi vindt dit leuk.
  11. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    zeker :)

12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    #2152 vlindermoeder, 13 aug 2023
    Laatst bewerkt: 13 aug 2023
    Gisteren had ik een date met de vader school. De aanloop was wat minder, want hij dacht dat de kinderen bij zijn ex waren, maar dat bleek niet zo, dus we hebben de date opgesplitst.
    We zijn s middags naar Amsterdam geweest en hebben daar een city game gedaan, dat was een escape room achtig speurtocht dwarsdoor Amsterdam. Was echt heel leuk, je komt dan toch op andere plekken en kijkt met een andere blik. Ik merkte wel dat hij een beetje haast had, maar dat begreep ik ook zeker, maar was wel jammer, maar we konden daar samen goed over praten.
    Ik vond het ook fijn om te merken dat hij op een bepaalde manier voor mij zorgt. Ik ben echt een dromer en naast hem kan dat ook echt. Ik bekijk alles en vergeet dan uit te kijken:roflmao::roflmao:. Dus tot 4x aan toe deed hij opeens een arm voor mij om te voorkomen dat ik aangereden werd:rolleyes:.
    Uit eindelijk zijn we 5 uur van huis geweest. Hij ging toen weer naar huis om samen met de Kids te eten en ze aandacht te geven en op bed te liggen en rond 23 uur was hij weer bij mij, want ik was home alone.

Wat ik zo bijzonder vind is dat hij heel goed aanvoelt als mijn radars in mijn hoofd gaan draaien. Ik pakte iets uit een kastje en in dat kastje staat ook een doosje met de spullen van mijn kindje die is overleden bij een zwangerschap van bijna 24 weken.
    Maar de vibe was heel gezellig en vrolijk, dus ik vond het niet het moment om het daar over te hebben, maar hij zag gelijk dat er wat was en moedigde mij aan om het met hem te delen. Dat heb ik toen ook gedaan en reageerde heel lief en wou de foto s ook zien. Ik vond het fijn om het met hem erover te hebben, want mijn overleden kindje is ook een deel van mij. Ik zal later natuurlijk ook de mensen om hem heen ontmoeten en dan krijg ik vast weer de vraag, hoeveel kindjes heb jij, en dat blijft voor mij nog altijd een kutvraag.

pardoes, LizMe, Megara en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ben zo happy met een handige kerel ❤️ hij heeft nu al 2x mn wasmachine gefikst.
    Zijn nu samen het nieuwe bed van mn zoon in elkaar aan het zetten. Heeft geen gebruiksaanwijzing nodig of iets. Hij ziet gewoon hoe het in elkaar moet.
    Ik voel me haast nutteloos naast hem :| maar echt.. wat is dit fijn ❤️❤️❤️

Syane, pardoes, Zoe123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik heb vandaag voor de tweede keer een hele leuke dag gehad, met een leuke man. Wat een verademing!

Syane, pardoes, Lill en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Haha ik moest hier echt om lachen. Ik zag het helemaal voor mij. Jij staat berichtjes te typen en hij doet het werk. Om vervolgens te type. Ik voel me haast nutteloos naast hem.

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Vlindermoeder, waar waren zijn kinderen dan toen hij terug kwam? Bij hun moeder? Of woonde deze man nou naast jou?

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Whahaha nee, mijn zoon is ziek dus ik was even wat te eten aan het maken voor hem terwijl ik dat typte. De rest van de tijd heeft ie laveloos op de bank gehangen. Dus konden we best aardig opschieten samen.
    Maar als ik kijk hoe snel hij ziet hoe iets in elkaar moet en hophophop. Ja ik heb echt 2 linker handen. Op pure koppigheid krijg ik vaak dingen wel voor elkaar, maar ik had er 3x zo lang over gedaan...
    Hij had het in zn eentje denk ik net zo snel gekund als wij met zn 2en :roflmao:

Mgoed. Hij heeft gevraagd of ik hem wil helpen met zijn slaapkamer. En kennelijk issie niet de makkelijkste om mee te klussen, zei hij zelf

cosdy vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Deze heb ik helemaal over het hoofd gezien :eek: vertel!

19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Die waren thuis en grote zus paste op en buren waren back up. Dit is die man die bijna letterlijk mijn buurman is. Ik heb het ff op gezocht 100 meter.

20. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Straks.. even afwassen :D ( nou ja..vaatwasser inruimen)

Deel Deze Pagina