Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb je topic gelezen, jammer meid. Helaas zitten er veel nare types en mannen met (seksuele) bedoelingen op.
    De kunst is om er doorheen te prikken en alles op je af te laten komen.

Geen hoge verwachtingen, zie gewoon wat er op je pad komt.
    Ik heb jaaaaren gedate, kortstondige relatietjes gehad, verkeerde mannen getroffen, hij verliefd ik niet, ach.. wat niet!

Achteraf kan ik er om lachen, leuke tijd beleefd tot ik mijn huidige vriend trof. Hij woont 5 km van me vandaan en ik kende hem geen eens.
    Voorheen stad en land 'afgezocht' naar leuke mannen. Nou hij woonde praktisch naast me ;)

Ik denk dat t sleutelwoord 'geduld' is (jaja i know, niet leuk).

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Tuurlijk, kom er gerust bij. Het topic is heel af en aan actief, ik was toevallig net je topic aan t lezen

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dank jullie wel dames.
    Het is een hele nieuwe wereld voor mij na een relatie van 20 jaar. Toen ging het er wel anders aan toe hahaha... Nu voel ik mij oud!! Maar ben nog maar 37

Ik moet zeggen dat ik het wel een bizarre fenomeen vind. Net een vleeskeuring ofzo.

En ja mijn date moet zichzelf achter de oren krabben dat hij mij laat lopen.... Dat probeer ik mijzelf voor te houden.

Maar hoeveel dates hebben jullie al gehad?

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik herken best veel in jouw verhalen. Ben zelf nu 1,5 jaar single na een relatie van 13 jaar.
    Sinds november actief op Tinder, Bumble en Happn. Die laatste 2 inmiddels ook weer verwijderd.
    Inmiddels denk ik een stuk of 8 dates gehad.
    Mijn ervaring is inmiddels wel dat ze vaak gewoon ineens niks meer laten horen. Zo vermoeiend.

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    OK dat komt dus wel vaker voor haha
    Nou mijn date heeft vandaag nog weer van zich aten horen maar dat ging om mijn ex. Zie topic Daten voor update. Niet over zijn gevoel of iets naar mij toe.
    Wel heb ik de indruk dat ik niet zomaar iets was maar omdat mijn situatie niet ideaal is dat hij daarom de boot af houd.
    Ik zou het leuk vinden als ik weer wat van hem hoor maar ik zal geduld moeten hebben....en anders gaan we door!

Dan eens een keer Tinder erop zetten en kijken hoe en wat. Nooit gedaan nog..

Wat zijn volgens jullie leuke en betrouwbare datingsites?

6. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ben je Christelijk? Dan Funky Fish

Badoo heb ik wel eens gebruikt.
    Paiq heeeeel lang geleden, maar dat vond ik niks

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Pff, heel eerlijk. Zoals ik het nu voel ben ik er wel klaar mee. Ik weet dat ik dit punt eerder bereikt heb en toen trok het uiteindelijk ook nog bij.
    Daarnaast ben ik net ongesteld geworden dus hele slechte timing van hem om een serieus gesprek over de relatie aan te gaan.. maar pff.
    Ik begin te geloven dat er niet genoeg meer over is om op voort te borduren. Ik slaap er een paar nachten over, en als dit gevoel niet veranderd trek ik mn conclusies.

8. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    765
    113
    :(

9. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Wat verdrietig om te lezen. Is er iets gebeurd waardoor dit gevoel weer terug is gekomen? Of is het gewoon weer langzaam afgegleden?

10. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik zit momenteel niet helemaal lekker in mijn vel. Heeft meerdere oorzaken. Ik heb het nog heel leuk met deze man. Hij kan mij echt meenemen in dingen waar ik altijd al nieuwsgierig naar was, maar niet in mijn eentje durfde te onderzoeken.
    Sexueel is het next level. Maar ik merk dat ik ook een stukje diepere verbinding mis . Maar dat ligt ook voor een deel bij mij. Heb af en toe nog moeite met de breuk van de vorige relatie. Misschien hou ik onbewust ook wat afstand uit angst opnieuw gekwetst te worden.
    En hij houdt dezelfde afstand. Voor nu is het leuk. Maar ik heb niet het gevoel dat dit een happy ever after gaat worden

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Er kan gewoon steeds minder. Ik zie hem heel weinig. Ben voor mn gevoel langzaamaan t contact een beetje aan t verliezen. Er is ook niet veel lichamelijk contact meer als we elkaar zien. Heeft allemaal met zijn prikkelgevoeligheid te maken, maar ik heb ook behoeftes..
    Hij wilde vanmiddag even praten over hoe het dan nu gaat met ons. En hij worsteld nog steeds met t gevoel dat ie ons te kort doet.. maar ondertussen veranderd er niks.. ja.. ten nadele zegmaar.
    Denk dat mijn grens gewoon bereikt is. Dat ik heb ingeleverd wat ik kon inlevereb. Ik was tijdens het gesprek wat verdrietig. Had ook t gevoel dat hij een beetje aanstuurde op ermee stoppen, hoewel dat niet zo bleek te zijn. Maar na dat gesprek is er bij mij een soort knop om gegaan. Nu ben ik 'uit' qua gevoel en er eigenlijk gewoon zat van :| maar ik weet ook dat dat even zn tijd nodig heeft en ik in deze bui geen defenitieve keuzes moet maken.

12. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    @Lill Ik snap wat je bedoelt. Elkaar tegemoet kunnen komen is belangrijk in een relatie. Maar een (te) groot deel van jezelf en je behoeftes inleveren is killing.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Op zich is dat niet erg toch? Tenzij jullie hele verschillende verwachtingen ervan hebben

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja. En het is niet zijn schuld want t grootste deel komt voort uit zn ziekzijn.
    Maarja dat betekend niet dat ik alles maar moet accepteren omdat hij ziek is, zelfs al ben ik heel dol op hem.

Ik heb gewoon geen energie meer over om erin te steken.

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Nou, ben er vanavond toch nog even heen gegaan. Was bang dat ik anders thuis zou gaan zitten malen.
    En heb even duidelijk aangegeven dat mijn grens van wat ik te geven heb bereikt is. Dat ik denk dat ik genoeg begrip heb gehad en mee heb gebogen in wat hij nodig had. Dat mijn energie op is en dat ik prima wil kijken naar wat er samen nog wel mogelijk is maar dat ik niks meer in te leveren heb.
    Dat zoals het nu gaat voor mij de 'bare minimum' is om de relatie op gang te kunnen houden.

Geloof dat het wel is doorgedrongen. Ik heb in elk geval mijn grens nu aangegeven. En dan is het nu zien hoe of wat. Als blijkt dat het hier straks stopt.. dan ben ik inmiddels ook wel op een punt gekomen dat ik daar rust in zal vinden en vrede mee heb.
    Want dit is zo zwaar en vermoeiend. Hoe gek je ook op iemand bent.

16. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Goed van je. Je kan niet zeggen dat je er niet voor gevochten hebt. Nu heb je duidelijk jouw grenzen aangegeven. Hoe moeilijk het ook is, dit is gewoon noodzakelijk om jezelf niet te verliezen

Lill vindt dit leuk.
  17. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al een aantal maanden aan het daten.. En ook van alles al meegemaakt.. Het ene uiterste tot het andere.
    Ook helaas verkeerde types meegemaakt wat best ver is gegaan. Heeft best lang geduurd dat ik daar vanaf was. En nog kijk ik elke dag over m'n schouder.
    Maar er zijn ook hele fijne vriendschappen uit ontstaan.
    Ik ben momenteel ook al weken met iemand heel leuk in contact. Ik ben er ook een aantal keer geweest. We hebben het echt heel leuk samen maar het is allemaal even afwachten. Ik wil zelf ook niet te snel en helemaal na de verkeerde gasten ben ik erg voorzichtig geworden.. Niet dat ik snel bang ben om ergens op af te stappen maar toch.. Heeft een impact achter gelaten..

Lill vindt dit leuk.
  18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Och..he..jeetje. wat balen, maar ook goed dat je voor jezelf kiest. Sterkte!

Lill vindt dit leuk.
  19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hoe staat hij er verder in? Bespreek je dit gevoel met hem ook?

20. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Als ik het lees , ook na dat gesprek, denk ik, wat is het precies waar je op wacht? Wat wil je echt anders? En vooral, heb je er nog vertrouwen in dat dit ook gaat gebeuren?

Deel Deze Pagina