Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het zo goed gaat!

2. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @pardoes wat een drama :roflmao:

ik ben gaan daten op advies van een vriendin.
    Had gevoelens voor een man gekregen na mijn scheiding. Gevoel was wederzijds maar hij heeft wat problemen en kon er niet mee om gaan.
    Mijn gevoelens voor hem zijn er na al die maanden nog steeds, wat het niet makkelijker maak :rolleyes:
    Mijn vriendin had gehoopt dat door te daten het gevoel weg zou gaan en ik een andere leuke man zou tegen komen.
    Maar dat gebeurd dus niet.
    Ik ga nu eerst maar eens lekker genieten van de rust..
    Wat betreft de Italiaan.. hij is echt wel leuk hoor, maar wat dat betreft zou ik ook met hem scharrelen.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hier het hele weekend samen geweest, eigenlijk sinds donderdagavond, alleen vrijdag toen ik moest werken niet.
    Daarna meteen door want hij vierde zijn verjaardag en ik zou hem helpen met voorbereiden enz. Werd een latertje.
    Gister kalm aan begonnen, uiteindelijk met alle kids ijs gaan eten en nog wat boodschappen gehaald om te bbq-en. Vandaag kidsrun waar ze allemaal aan meededen. En nog uitgenodigd voor een bbq bij zn zus :roflmao: blijf beetje achter elkaar door jakkeren. Wil vanavond ook nog ff naar mn paard :eek::roflmao:

Maar hij vroeg ook nog of ik over 2 weken mee wil als hij voor werk naar frankrijk moet 2 dagen. Toevallig ben ik die dagen vrij.. dus superveel zin in. Maar die vrijdag gaan we dan ook nog eens op vakantie :roflmao: (mn zoontje, mn moeder en ik) dus die week bestaat letterlijk uit werk en op pad zijn :roflmao::roflmao:
    Verder eigk weinig spannends. :roflmao:

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd. Hoe gaat t nu? Al wat leuks gezien?

Whahaha nou idd. Heel vermoeiend soms, maar wat doe je eraan he?

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @Lill.. nou dat klagen heeft een beetje geholpen. Ik had 2 matches, maar reageren doen ze niet haha. Heb wel een ander gesprek lopen via facebook. Maar ik weet het nog niet. Gesprek blijft een beetje oppervlakkig. Verder ook niet echt heel actief. We zien het wel.

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie en dat jullie leuke dingen ondernemen.

Lill vindt dit leuk.
  6. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ik lees ook nog mee.

Inmiddels Lexa weer opgezegd. Grrrr irritant hoor sommige reacties
    Of dan ben je een avond gezellig in gesprek daarna is het muis stil. Zo gek

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook heel irritant, verder ook nog niks leuks aan de haak geslagen?

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Is er iemand bekend met facebook date? Het kopje " mensen die jou leuk vinden" snap ik. De mensen die je daar ziet, hebben je geliked. Maar hoe zit dat met het kopje vriendschap? Zie je daar dan de mensen die jou liken voor vriendschap of zie je alle profielen die dat zoeken en kan het dan zijn dat jij de eerste van de twee bent die liked? Help me even. Zag iemand onder vriendschap waar ik alleen op wil liken als hij de eerste was zeg maar

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hmm..erstond wel " glimlach om te matchen als vrienden". Dat staat bij de anderen niet.

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Staat niet tussen mijn matches... goed... lekker dan, ik heb dus op die knop gedrukt. Woont hier om de hoek. Vind m best leuk. Echt, ik voel me zo'n sukkel weer.v

11. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik heb Facebook Dating, maar ik vroeg me dat dus ook af. Dat zijn dus voorstellen voor vriendschap. Ik ben ook niet zo'n held om als eerste te liken.

Maar misschien reageert hij nog op je like. Je weet maar nooit.

Man wat een flapdrollen zijn er op Lexa. Dan heb je een leuk gesprek en dan gaat het ineens weer richting seks. Pff.. ik wil een normale date geen seks date.

Nu met iemand een nummer uitgewisseld en die vraagt hele tijd om foto's. Ja daag, daar heb ik geen zin in. Hekel aan foto's van mezelf maken :D.

Ik heb nu wel een aantal gesprekken lopen op facebook en die lopen iig wel lekker. We zullen zien.

12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik had een tijdje terug een date met een man die ik eigenlijk toen ik hem zag al helemaal niks vond.
    Was ook heel opdringerig, wilde gelijk een relatie enz.
    Naja goed weet niet of ik dat toen verteld had.
    Maar ik heb hem na die tijd geappt dat ik niet geïnteresseerd was in hem en dat ik hem veel geluk wenste in het zoeken naar wel de juiste meid.
    Uiteindelijk geblokkeerd want hij bleef appen.

heeft ie me van de week op fb een bericht gestuurd met een excuus en vroeg of we nog wel gezellig konden kletsen want dat deden we voor de date ook.
    Tsja waarom niet dacht ik.
    Maar nu begint ie gewoon weer :o:
    Hij ziet mij helemaal zitten, vroeg gisteren of we konden afspreken voor een drankje.
    ik had van de week aangegeven dat ik pijn in me nek heb en dat ik de laatste tijd vaak hoofdpijn heb.. wilt ie gelijk langskomen voor een massage enz.

Ga toch weg man..
    ik ben vrij duidelijk dat ik niks van hem wil maar het dringt niet door ofzo.
    Ben in staat om hem weer te blokken.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Sommige zijn gewoon heel erg hardnekkig en is dit de enige manier voor. Ik heb er ooit ook 1 gehad. 1 date mee gehad, na een uurtje afgehaakt wat geen klik en kreeg gewoon een hele nare vibe van hem.
    Werd daarna nog bestookt met berichten dat hij echt een vonk voelde overslaan en waarom ik hem geen kans wilde geven want hij voelde echt iets bijzonders. Stap op joh!

14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ja vreselijk.
    En dan zelf zeggen, ik heb nogal een sterke persoonlijkheid.
    Nee je bent gewoon wanhopig en bloedirritant

wishfulthinking vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Heb je dat al tegen hem gezegd? hahahaha

vlindermoeder vindt dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hihi, ik mag morgen met hem mee naar frankrijk voor meeting die hij heeft van werk. morgenvroeg heen en woensdag weer terug, echt gekkenwerk. Helemaal gezien ik vandaag en donderdag moet werken en ik vrijdag op vakantie ga met mijn moeder en mn zoontje. Dus dit wordt echt een week van rennen en vliegen, maarja...
    Sommige dingen kun je niet laten lopen...
    Verder kan ik me nog steeds met vlagen zo ontzettend verliefd voelen, het is echt te bizar voor woorden. Inmiddels al bijna een jaar geleden dat we voor het eerst met elkaar begonnen te praten.. Had dit toen nooit gedacht..

Hoe is het hier verder?

17. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik heb een bericht gestuurd dat ik niet geïnteresseerd ben in hem en dat ik verder ook geen contact meer wil :p

wat leuk joh! Wel druk, maar hoe leuk dat je mee gaat :D

De Italiaan is nog steeds geïnteresseerd.
    Vraagt constant wanneer we weer gaan afspreken.
    Aangezien ik de kinderen vaak heb is dat best lastig.
    Maar over 2 weken heb ik wel weer tijd, dus dan maar eens wat plannen.

Lill vindt dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Wel een volhardend typje die italiaan

19. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @Lill.. wat leuk en wat een drukke week. En bijna een jaar geleden. Tijd gaat snel.

@Megara.. goed dat je hebt gezegd dat je niet geïnteresseerd bent. En de Italiaan is idd wel een volhouder.

Hier niets veranderd. Nog steeds in gesprek met een man. Hij is nu alleen op vakantie en voor de rest weinig leuke gesprekken. Ach ja dat komt misschien nog wel.

20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ja het is geen opgever :roflmao:

Deel Deze Pagina