Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Wow wat goed! Ik vind dit zo leuk!!!

pardoes vindt dit leuk.
  2. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    pardoes vindt dit leuk.
  3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @pardoes wat heerlijk zo 'n gentleman. Wanneer is de volgende date:roflmao:

pardoes vindt dit leuk.
  4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    @pardoes, dat klinkt als een hele fijne avond. Jij was toch degene die altijd zorgde dat je zelf vervoer had? Dan is bij hem in de auto stappen heel veelzeggend

pardoes vindt dit leuk.
  5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Vlindermoeder, vind je het echt een nadeel dat je niet meer heftig verliefd wordt? Je geeft ook aan dat het rustiger is. Wat ik heb geleerd van het niet meer heftig verliefd zijn, is dat het iets zegt over mij. Ik ben stabieler, zekerder van mezelf, heb die ander niet meer persé nodig om me goed te voelen en dat betekent ook dat een man van goede huize moet komen, wil hij onderdeel uit mogen maken van mijn leven en mijn ruimte. Ik ben me wel bewust van mijn eigen onzekerheden en muurtjes uiteraard, want die zorgen er ook voor dat ik minder snel verliefd word. Maar die kan ik wel redelijk goed filteren. "Vroegah" maakte ik al huwelijksplannen in mijn hoofd als een man leuk kon lachen en tien minuten tijd voor me had. Dat is nu toch echt wel anders.

Pardoes; dat klinkt als een super avond. Heb je nog wel wat kunnen slapen of stuiter je dan de nacht door omdat het zo leuk was?

Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het af gaat lopen of verder gaat met de dates hier. Inclusief die van mezelf:roflmao: Wachten duurt soms lang en ondertussen gaat het leven ook gewoon door. Gelukkig meer dan genoeg afleiding met werken, studeren, opvoeden en alles wat erbij komt kijken natuurlijk.

Oh ja.. in therapie gaan; ik vind dat wel supersterk als je dat doet om voor jezelf bepaalde vragen beantwoord te krijgen. Je zult er beter van worden en je volgende relaties zullen veel beter passen bij wie je bent. Ik heb zelf ook wel therapie gehad en het heeft mij enorm geholpen.

Lill, cosdy en pardoes vinden dit leuk.
  6. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @justme1974 ik was vroeger altijd verliefd en dan bedoel ik als tiener. Ik vind dat gevoel gewoon zo fijn, maar je hebt zeker gelijk, dat ik niet meer zo heftig verliefd word heeft te maken met dat ik stabieler ben. Als ik een jongen ontmoet, zie ik hem niet meer als de persoon die alles beter en leuker gaat maken.

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @cosdy, ja dat klopt mensen weten nooit mijn adres en ik stap absoluut niet bij mensen in de auto, zelfs niet bij de buurman die 900 meter ofzo verderop woont hahahaha. Gewoon omdat ik mij daar niet veilig bij voel, dan het idee heb geen controle te hebben over wat er gebeurt en dat levert angst op als ik iemand niet ken, en nu had ik daar eigenlijk geen last van en had zoiets van ik ben veiliger bij jou dan alleen in het ov. En hij bood ook echt aan van met de auto of breng ik je met de trein naar huis, waar jij jou fijn bij voelt is goed, ik moet morgen toch deze kant op en woon zelf dichtbij station ( in een andere plaats hahaha) dus dan reis ik daarna met de trein door naar huis en haal morgen de auto wel op. En ongeacht wat ik had gezegd was prima.

@Lill, nou we hebben gisteravond nog tot bijna 1 uur liggen appen :oops:, en vanochtend had ik al een goedemorgen appje en hij wenste mij nog veel plezier met bowlen :roflmao:. En hij ging kijken of hij morgen nog wat kon schuiven in zijn planning zodat we morgen misschien nog even tijd hebben om samen te wandelen ofzo.

@vlindermoeder, binnenkort hahaha, hij was vandaag druk en vanavond even kijken of we morgen nog ergens een paar uur kunnen vinden en anders proberen volgende week een keer. Even kijken hoe onze agenda's samenvallen, hij werkt in de zorg dus wisselende diensten.

@justme1974 , wanneer staat jouw datenu gepland dan? En wat kan dat dan lang duren he?
    Nou ik ben na nog even appen in slaap gevallen maar was daarna om 5 uur alweer klaar wakker hahaha, dus nu ben ik moe

@Megara, heb jij al een nieuw voorstel?

@hier, nouja gewoon vreemd hoe ik mij voelde, ik ben echt een stresskip :oops:, en 1 blik op hem en weg was mijn stress en ik voelde mij gewoon goed, zat lekker in mijn vel en het was gewoon erg gezellig en we staan erbeide op dezelfde manier in vanrustig aan elkaar leren kennen en kijken wat dat brengt. Niet een we storten ons halsoverkop ergens in maar gewoon de tijd nemen. Dus ja dat voelt voor mij goed, eerst werken aan de basis. Hij heel mooi ik date niet omdat ik iemand wil voor nu in mijn leven, ik date om met iemand een toekomst op te bouwen en over 30 jaar rollator races mee te houden in het bejaardentehuis, ik nouja dus dat, maar mensen schrikken als je dat zegt want dat is zo serieus maar ik heb geen haast en doe liever iets rustiger aan dat het blijvend wordt dan halsoverkop gekke dingen doen.

Lill, Spoetnik en cosdy vinden dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.276
    8.723
    113
    Vrouw
    @pardoes ohhh wat leukkk!! Wat heerlijk dat hij zo'n gentlemen is! Echt een enorm pluspunt. En wat mooi hoe hij het omschreef waarom hij date.

pardoes vindt dit leuk.
  9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    @pardoes; Volgende week pas :confused: Dat duurt nog even. We hebben tussendoor veel contact hoor, gelukkig wel. Bellen en appen. Dat bellen is dus nog wel even zoeken, want we hebben beiden regelmatig kinderen om ons heen en hoewel ze niet volledig gek zijn, vangen ze genoeg op. Ook wel weer grappig hoor, want ik heb mijn dochter afgelopen zomer vertelt over deze date. De eerste keer dat ik überhaupt iets deelde richting haar. Sindsdien vraagt ze met regelmaat hoe en wat. Ik heb haar een tijd terug aangegeven dat het niets gaat worden etc. etc. En dat dacht ik dus ook. Dat had te maken met wat storing in de communicatie. Daar hebben we het over gehad en ik heb voor mezelf ook onderzocht waar mijn weerstand zat. Allemaal oude patronen en angst. Die heb ik overboord gegooid (oh, wat klinkt dat toch makkelijk.. maar niet heus) en ben terug gegaan naar de basis. Sja.. en dan ga je weer op pad samen en dan is het echt leuk en gezellig. Bellen is ook zo compleet anders dan appen. Vanmiddag hebben we ook nog even zitten bellen. Ik was onderweg van de boodschappen en zat in de auto. Dan hebben we ook echt wel lol en alles. Daarna baal ik dan best wel even dat we elkaar niet zo makkelijk op kunnen zoeken, maar dat zat ooit wel anders worden denk ik dan. En ach.. dit heeft ook wel weer wat leuks en spannends, dat aftasten.

Ik vind dit oprecht een leuk topic! Al die verhalen joh.. ik heb in deel één al aardig wat date-leed gedeeld volgens mij. Er zijn vast dingen die ik nog niet verteld heb. Haha. Van grappig tot dieptriest wat dat betreft. en @Megara; ik hoop voor jou dat je snel weet hoe het zit met jouw en je vriend. Ik zou me niet meer in kunnen houden en het gewoon vragen. Maar ja dat is eigenlijk ook wel weer spannend.

pardoes en Spoetnik vinden dit leuk.
  10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @Mim89, ja echt hoor, ik was gewoon verbaasd, hadden het er ook nog over gehad dat je bij bepaalde opmerkingen toch gelijk een bepaakd soort reactie terug verwacht en het zo heerijk verfrissend is dat hij dat niet deed, hij ja maar sommige dingen kun je echt niet maken richting iemand die je verder niet kent dat is niet oke, je hebt echt wel vaker dingen gezegd waarvan ik dacht als ik je beter had gekend had ik nu een flauwe opmerking gemaakt maar nu niet. Dus echt wat dat betreft wel op 1 lijn hahaha, dus dat is erg fijn.

@justme1974 , wat fijn dat het toch regelmatig lukt om even te bellen, en wat kan een week dan lang duren zeg pffff. Hopelijk volgende week een geweldig leuke date en dat je eindelijk wat dingen ontdekt. Wel mooi dat je dochter er ook naar vraagt en er belangstelling voor toont is toch wel een teken dat zij het merkt en waarschijnlijk ziet aan jou dat dit je goed doet, mooi om te lezen.

@hier, bowlen was erg gezellig, heb heel veel gekletst en gelachen, er waren 3 mannen die heel bewust meerdere keren bij mij kwamen zitten en kletsen, maar ik heb de boot dus wel wat afgehouden want dat was niet mijn insteek meer, nu hoorde ik dat je per mail door mag geven met wie je wel contact zou willen onderhouden en denk ik echt ooh nee he, er zei echt iemand toen ik weg ging wie weet spreek ik je binnenkort wel weer, dus uhm ja dat voelt even lastig :oops:, maar ik vond het een aanrader doordat je een activiteit doet is het heel laagdrempelig, loop je veel door elkaar dus spreek je veel mensen, leert de namen best snel doordat je ziet wie bij welke naam hoort, dus ik zou echt zeggen als het eens in debuurt is, doen. Ik heb een leuke middag gehad en zei ook als ik gisteren niet zo'n leuke datehadgehad dan was ik zeker met eenaangal mensen meer de diepte in gegaan qua gesprek.

cosdy en Mim89 vinden dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    @pardoes dit klinkt echt heel erg goed, herken ook veel dingen van wat je zegt. Dingen die je normaal niet zomaar doet maar nu wel goed voelen om te doen, dat had ik bij mijn vriend ook. Ik zou normaal nooit een 1e date thuis doen, maar bij hem voelde dat vertrouwd genoeg. Hij had ook geen haast om een date af te spreken, dat hoefde niet meteen volgende week. Fijn gevoel toch?
    Ben benieuwd of hij vandaag nog tijd vrij heeft kunnen maken om te wandelen :)

pardoes vindt dit leuk.
  12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Het lukte vandaag niet om af te spreken, maar dat kwam ook meer wel vanaf mij, drukke dagen gehad dus erg moe, de trein ligt eruit dit weekend, hij moet straks werken voor een hele lange dienst. Dus hij is wel wandelen nu, dichtbij zijn huis en ik ben in huis aan het rommelen. En hopelijk lukt volgende week een keer.
    En ik hoop inderdaad dat het een goed teken is, hij is communicatief erg vaardig, en vraagt dus door op dingen, doe ik ook dus dat maakt de gesprekken soms anders, maar ook dat je niet te snel conclusies gaat trekken. Dus ergens hoop ik dat dit gaat lopen zoals bij jou :oops:. Maar voor nu geniet ik gewoon van het contract met hem.

ik kreeg dus net een mail of ik vandaag door wil geven met wie ik nog wel een keer wil kletsen vanuit het bowlen en heel eerlijk dat vind ik erg lastig nu, want ik wil nu dingen met mijn date onderzoeken maar heb met sommige echt lol gehad dat ik denk vriendschappelijk gezien zou ik hun echt wel weer willen zien maar dan schep je misschien verkeerde verwachtingen zeg maar, dus dat is voor mij nu even een ooh help, een week geleden had ik gerust wat namen doorgeven maar nu denk ik uhm…

Lill vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Volg gewoon je gevoel. Het is toch geen probleem om je voor nu eerst op 1 persoon te richten? :) als dat is wat je voelt?

@hier zit ik weer lekker in mijn onzekerheid. Het ligt echt aan bepaalde periodes van de maand ook hoor. Maar ik geloof dat ik hem wel deels gekwetst heb. Ik gaf aan dat ik druk was in mijn hoofd, dus beetje besproken waarover.
    Hij gaf daarin aan dat er echt 0 reden is tot twijfel of onzekerheid of iets, en toen zei ik: maar je kunt niet weten hoe je je over 3 maanden voelt. En ik zag gewoon dat dat iets deed met hem. Er gleed van alles en nog wat over zijn gezicht aan emoties. En nu voel ik me daar dus weer rot over.
    Hij zegt van ja ik leef gewoon met de dag. En aan de ene kant is dat heel erg mooi, ik wou dat ik dat meer kon. Ik eeet ook dat je 0 garanties krijgt over de toekomst, en zoals hij zelf ook zegt: ik plan een vakantie voor volgend zomer met je.
    En daar heeft ie natuurlijk gelijk in. Dit is ook niet rationeel. Maar waar hij met de dag leeft, leef ik op mijn hoede.. klaar voor de volgende klap die er zou kunnen komen.. en dat is natuurlijk ook aangeleerd vanuit het verleden.

Ik haat mezelf en mijn onzekerheden op dit moment. Hij heeft dit zo niet verdient.

14. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik herken je onzekerheden, maar helaas kan je door je eigen gedachtenspinsels ook dingen buigen naar situaties die je niet wilt.
    Goed dat je communiceert met hem maar zou je mss vt voren deze emoties en gedachten nog met iemand anders kunnen bespreken? En beste vriendin ofzo?
    Meestal kan zij je dan wel een andere kant van je gedachtes laten zien, zoals jij een ander ook advies zou kunnen geven.

Maar daarom heb jij hem wel verdiend!! Ga dat zelf eens geloven ❤

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken laat ik dit soort gedachtes meestal voor wat ze zijn, ik wacht tot ze weggaan of in hele hardnekkige gevallen wil ik nog wel eens dingen navragen.
    Maar in dit geval zijn we het hele weekend hier. Ik moet nog steeds erg wennen aan 3 kinderen ipv 1. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel gek met ze, maar het vraagt ook energie.
    En over t algemeen is mijn gezicht een open boek. Dus als hij ernaar vraagt wil ik ook niet doen alsof er niks aan de hand is. En al pratende kom ik dan steeds verder in de dingen waar ik over pieker. Hij praat heel makkelijk en wil ook weten wat er in me omgaat.
    Dat heb ik andersom ook, maar bij hem spelen dit soort dingen niet :roflmao:
    Mijn hersenen zijn zo vermoeiend. :roflmao:

16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Haha oh ja, dan wordt het een stuk lastiger! Logisch ook dat hij wil weten wat er in je omgaat.
    Fijn ook dat hij je daarin gerust kan stellen.

Lill vindt dit leuk.
  17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.276
    8.723
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheden goed. Maar zoals hij zegt: hij plant al de vakantie voor volgend jaar zomer. Hij heeft een kamer voor jouw zoontje bij hem thuis gemaakt.

Spoetnik en Lill vinden dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Verstandelijk weet ik dit ook wel.
    Maar gevoelsmatig...

Mim89 vindt dit leuk.
  19. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Lill je zegt Ik haat mezelf en mijn onzekerheden op dit moment. Hij heeft dit zo niet verdient.

Wees eens lief voor jezelf. Je onzekerheid mag er zijn.

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Misschien. En ze komen ergens vandaan, maar hij doet echt niks om dit te bevestigen of erger te maken. In tegendeel. Dus nee, hij heeft dit niet verdient :(

Deel Deze Pagina