Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, weet je wat ik dacht toen ik je berichtje las. JIJ hebt dit niet verdiend, dat constant op je hoede zijn, die onzekerheden, de angst dat dit te goed is om waar te zijn, de gedachten dat hij te goed voor jou is, ik vind het vreselijk om te lezen dat je je zo onzeker voelt, en tuurlijk helpt een bepaalde tijd van de maand niet mee, maar ik wilde dat je jezelf kon zien door zijn ogen dan weet ik zeker dat een deel van je angsten weg zou zijn.
    Hij kwam langs om even een knuffel te brengen voordat hij naar huis ging gewoon omdat hij jou even wilde zien, hij plant een vakantie met jou! Je bent er bij de belangrijke momenten van zijn kinderen, hij maakt een kamer voor jouw zoon, die man die gaat nergens heen, en ondanks dat hij bij de dag leeft wil het niet zeggen dat hij niet plant voor de toekomst. Degene die ik nu date zou zeggen soms is je handelen en je conclusies gekleurd door je verleden maar vergeet nooit dat iedereen een verleden heeft en dat je dan miet kijken naar waar je nu staat. Alles wat je mee hebt gemaakt in je leven heeft je gemaakt tot wie je nu bent en die persoon is gewoon goed en in de ogen van je vriend geweldig, en probeer daar op te focussen als je onzeker bent. Hier helpt het inderdaad vaak om even bij een vriendin mijn onzekerheden eruit te gooien en die krijgt mij dan wel weer rustig, heb jij die mogelijkheid?

@vlindermoeder, hoe is het met jou nu? Krijgt alles al een beetje een plekje?

@Mimi89, en dezelfde vraag ook voor jou, dat soort fratsen blijven vaak nog even in je hoofd hangen.

@verder nog iemand die wat kwijt wil?

@hier, ik heb na een dagje overpeinzen besloten te reageren op de vraag met het noemen van wat namen en er direct bij te melden dat het voor nu voor mij puur vriendschappelijk is, ook 2 dames genoemd waarmee ik plezier heb gehad, ik vind het ook vervelend om niks te noemen, voelt ook raar voor een ander. En extra vrienden is nooit verkeerd natuurlijk.

cosdy, vlindermoeder en Spoetnik vinden dit leuk.
  2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    Ik snap je goed hoor. Die twee zijn het niet altijd met elkaar eens.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    Het gaat op zich wel. Af en toe denk ik nog hoe kùn je zo zijn. Maarja. Verder 2 stressvolle weken gehad. Eerst goed ziek geweest. Afgelopen maandag op dinsdagnacht zo'n hoestbuien en benauwd dat ik er bijna in bleef. Echt op het punt gestaan om een ambulance te bellen. Ik heb al jaren een lekkage thuis die steeds erger wordt. Ze kunnen maar niet vinden waar het vandaan komt. Afgelopen maandag was het weer enorm erg. Woningbouw gebeld en werd maar niet terug gebeld. Dinsdagochtend weer gebeld. Weer niet terug gebeld. Dinsdag middag gebeld en helemaal doorgedraaid. Diezelfde middag nog samen met mijn moeder naar het kantoor van de woningbouw gegaan. Ook daar helemaal doorgedraaid. Vastgoedbeheerder is naar mij thuis gekomen. En toen werd mijn woning onbewoonbaar verklaard en sinds afgelopen woensdag zit ik opeens in een tijdelijke woning. Bijzonder verzoek voor een andere woning was al goedgekeurd. Dus nu wachten totdat ik een andere permanente woning krijg.

4. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Bij mij NOOIT!

5. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Hé??? Een lekkage al jaren? Waar heb je die dan? En hoezo heeft de wb daar nooit wat aan gedaan joh?
    Dus door hun nalatigheid moet jij nu verplicht 2x verhuizen? Eerst nr tijdelijk en dan naar permanent? Wat slecht zeg.
    En heb je dan nog keuze of invloed op dat permanente huis?

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Jemig zeg @Mim89, wat een verhaal van die lekkage, ik snap je stress en ook dat je even compleet uit je plaat ging, dat had ik waarschijnlijk al veel eerder gedaan, al jaren lekkage, pfff niet normaal zeg. En zelfs zo erg dat de woning onbewoonbaar is verklaard dat is echt wel heel bizar erg geweest dan. Dus komende tijd ben jij mega druk met verhuizen en klussen. Hopelijk is er snel een leuke vast woning voor je vrij en wees kritisch hoor in wat je accepteert.
    En ik snap je wel, het blijft toch wel wat hangen zulke ervaringen, maar het zegt natuurlijk alles over hun en niks over jou.

@bijnamama1988, haha ik dacht ook wacht verstand en gevoel kunnen het met elkaar eens zijn :eek:, dat is hier ook werk in uitvoering hahahaha.

Mim89 vindt dit leuk.
  7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Mim89 dat meen je nuet. Wat erg van die lekkage. Hopelijk gaan ze je nu wel fatsoenlijk helpen.

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    @bijnamama1988 @pardoes @vlindermoeder ik woon in een flat. In een maisonette dus heb 2 verdiepingen. Boven heb ik gewoon de slaapkamers en badkamer. Op de voorste twee slaapkamers en de hal zitten lekkages. Door de jaren heen tientallen monteurs en bedrijven over de vloer gehad. Regelmatig werd gezegd dat het opgelost was maar dat was dus telkens niet zo. Ook regelmatig zo geweest dat ik niet eens reactie kreeg als ik het weer meldde. En de lekkage breid zich steeds verder uit. Vorig jaar kregen we een nieuwe vastgoedbeheerder die me eindelijk serieus nam. Toen ik afgelopen Oktober weer een lekkage meldde heeft hij een spoedvergadering gehouden en een bijzonder verzoek ingediend die de volgende dag werd goedgekeurd. Dus dat ik met enige voorrang een andere woning zou krijgen. Toen wilden ze me een andere flat aanbieden. Veel kleiner dan wat ik nu heb. Niet mee akkoord gegaan. Vorige week was de lekkage dus wederom en wederom groter geworden. Dat was de laatste druppel dus en toen is dit allemaal gebeurd. De vastgoedbeheerder die het bijzonder verzoek heeft geregeld was met ouderschapsverlof dus die weet hier nog niks van. Hij komt morgen terug. Zijn vervanger was echt een e**kel die me niet eens terug belde. Maar nadat ik de tijdelijke woning heb gekregen kon opeens alles. Verhuiskosten zijn goedgekeurd, ze konden een busje regelen voor mijn spullen, ze belde om te vragen hoe het nu ging etc. Zo schijnheilig.
    Ik heb nu een bepaalde wijk doorgegeven waar ik naartoe wil en met iets anders neem ik geen genoegen. Laatst opgezocht wat voor klachten je kan krijgen van vocht en schimmel. Ik kan op alle klachten ja zeggen. En naast dit alles is het ook super tochtig, slechte ramen en kozijnen. Wordt geen onderhoud gedaan. En ze zeiden vorige week gewoon letterlijk ja we doen geen onderhoud omdat we kijken wat we met het gebouw moeten gaan doen o_O

Dusja. Hier zit ik dan. In een senioren woning. Maarja. Het is droog en warm. Kat was helemaal in de stress de eerste 2 dagen. En geen idee hoelang het gaat duren voordat ik een andere woning krijg. En het klote is dat een week en 2 weken voordat dit allemaal gebeurde er verschillende huizen in de wijk waar ik naartoe wil te huur stonden. Maarja. Alles gebeurd met een reden denk ik dan maar.

20231117_125751.jpg 20231117_125816.jpg 20231114_015821.jpg

Bijgevoegde bestanden:

9. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Tjee dat is echt niet gezond. Je ziet allemaal kringen in de wanden plafonds.

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    Ja het is echt absurd. Morgen ga ik er weer naartoe om weer wat spullen in te pakken. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet na 2 dagen regen weer.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je lieve woorden, ik weet ook wel dat je gelijk hebt hoor. Maar soms kan dat niet opboksen tegen jarenlang bevestiging dat je niet goed genoeg bent, het niet goed genoeg doet, te min bent, lelijk bent, te dik bent enz enz enz.
    Ik heb ook een tijd in een relatie gezeten waar ik uiteindelijk te laat ben uitgestapt, gewoon omdat ik dacht: maar ik mag al blij zijn dat iemand me wil. Ergens in mijn achterhoofd wist ik wel dat hij vreemdging en me manipuleerde. Als ik hem dan confronteerde met bewijzen wist hij het zo te draaien dat ik met een schuldgevoel zat dat ik hem niet vertrouwde.
    Wat dat aangaat is het een wonder dat ik geen idiote jaloezie heb ontwikkeld.. haha. Ben eigenlijk juist de andere kant op geslagen door dan te zeggen: als je denkt dat iemand anders het je beter kan geven, ga dan alsjeblieft.
    Maar deze man, hij doet zoveel voor me, ik had nooit verwacht dat ik zo iemand zou treffen, en daar dit voor zou gaan voelen. Soms vliegt me dat gewoon een beetje aan denk ik.

Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt, door aan te geven dat je wel eventueel contact wil maar dan wel vriendschappelijk. Dan ben je gewoon duidelijk en trouw aan jezelf.
    Hoe gaat het met je dateman? Nog leuk contact gehad?

Ja ik kreeg zoiets mee in een ander topic, jeetje zeg. En dan zo op stel en sprong je hele hebben en houwen verhuizen. Is er al zicht op een andere woning dan? of denk je dat je de feestdagen nog doorbrengt in deze tijdelijke woning?
    Het is in elk geval fijn dat ze nu wel wat gedaan hebben, ook al moet je dan eerst achteruit je strot komen.
    Wel fijn dat je verhuiskosten enzo zijn goedgekeurd. Dat is het minste wat ze kunnen doen. Hebben je buren geen last van lekkages enzo?

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    Alsof ik mijn eigen verhaal lees. Als je jarenlang zulke opmerkingen hebt gekregen dan gaat dat zo diep zitten... Dan ga je het ergens gewoon geloven...

Mijn directe buren hebben sinds een jaar ook lekkage. Niet zo erg als hier. Ik heb geen idee hoelang ik in die tijdelijke woning zal zitten. Ligt er aan wanneer er iets vrijkomt in de buurt waar ik naartoe wil.

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Mim89, moet ikdan wat je nu hebt zien als urgentie zeg maar dus dat als je reageert op een huis waar urgentie verhuur op zit dat je dan gewoon bovenaan komt te staan? Of werkt dit weer anders?
    En goed zo dat je kritisch bent.

@Lill, ik snap je hoor, dat soort dingen doet wat met je, maakt wat in je kapot en zorgt voor een stuk onzekerheid. Dus ik weet dat dat een lastige weg is en ik snap volledig dat het je soms even aangrijpt en het even lastig is. Maar kijk waar je nu staat en waar je vandaan komt je hebt alle recht om trots op jezelf te zijn (ik vind in het belgisch meer de lading dekken, je mag fier zijn op jezelf, dat betekend zoveel meer dan trots) en hij ziet wie je bent en vind je geweldig dus probeer daar van te genieten en die beren moet je mooi rond die stapstenen laten staan en niet op je weg tegen zien.
    En ja hoor ik spreek mijn dateman nog elke dag, zodra hij even tijd heeft stuurt hij wel een berichtje, zelfs vanaf werk zo nu en dan, en sws elke ochtend goedemorgen en elke avond slaap lekker, en ja ik wordt daar blij van :oops:, ik hou van zulke dingen. En waarschijnlijk gaan we woensdag samen ontbijten of lunchen, even kijken hoe de planning uitvalt, anders lukt komende week niet dus we willen beide wel graag zien woensdag toch even wat te plannen :). Dus nu even iets afwachten maar ik denk wel dat het gaat lukken.

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    #2694 Mim89, 20 nov 2023
    Laatst bewerkt: 20 nov 2023
    @pardoes dit is wel iets anders dan echt urgentie. Ik hoef ook niet te reageren. Als er een huis vrijkomt in die wijk nemen hun contact op. Maar ik hou zelf natuurlijk ook hun site in de gaten.

Wat klinkt dat goed met jouw date! Ik kan ook echt zo blij worden van een goedemorgen appje oid. Helaas nog nooit een kerel getroffen die dat ook bleef doen o_O

pardoes vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    @pardoes, oh zo leuk ben zo nieuwsgierig hoe dit zich gaat ontwikkelen maar dit klinkt heel goed.
    En is toch ook logisch dat je blij wordt van dat soort berichtjes. Ik denk dat dat voor elke vrouw geld. Lekker van genieten dit.

En ik zie dat zelf gewoon niet op de manier zoals jij ernaar kijkt. Maar die beren lekker laten staan zou fijn zijn haha. Maar ik ben zo gewend dat de beren vervolgens op me afgerend komen om me op te eten :p dat het lastig is om ze te negeren. Maar ik doe heel hard mn best.

@Mim89 ik duim voor je dat je snel iets aangeboden krijgt.

@vlindermoeder hoe is het eigenlijk met je buurman situatie?

@Megara heb je inmiddels al een moment kunnen prikken om samen wat te drinken??

16. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Lill de buurman situatie, ja ik denk dat dat toch echt niet gaat werken, hij gaf dan aan mij zo te missen, maar ik zie dat hij vooral 1 ding heel erg mist:rolleyes:. Dus ik heb hem zaterdag geappt, geen seks zonder liefde en nu is het stil. Dus dat zegt wel dat mijn gevoel goed zat. Ik had gehoopt dat we weer eens op date zouden gaan, maar dat gebeurde niet.
    Wel lastig om geen contact op te nemen, want het is gewoon soms praktisch en makkelijk om zijn hulp te vragen omdat hijzo dichtbij woont.

Ik heb nu contact met een jongen via tinder, maar ik weet het nog niet helemaal. Krijg een beetje rare vibe bij hem.
    Pocht met dat die het financieel goed heeft en als we samen zijn, dat mijn leven dan positief zou veranderen, dat ik dan een luxer leven zou krijgen. Ik hoor dan gelijk ik betaal dus ik bepaal, maar ja dat is een gevoel wat komt omdat ik ooit zo 'n vriendje heb gehad.

Dus ik kijk het nog even aan.

pardoes vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Oh met zo iemand zou ik heel snel klaar zijn. Ik kan mn eigen boontjes wel doppen.. heb ik geen vent voor nodig.

Qua buurman. Ja het verrast me niet heel erg maar t valt me wel beetje tegen van hem hoor..

pardoes vindt dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, dit keer zijn het pandaberen die je tegen komt en die zijn mega lui en slapen vooral veel, dus niet bang voor ze zijn en gewoon doorlopen. Je komt er wel doorheen en dat vertrouwen dat groeit vanzelf wel bij je over de situatie. Ik heb er alle vertrouwen in.

@Mim89, ik heb vorige jaar met een man gedate die dat ook consequent elke ochtend deed, de welterusten berichtjes werden op een gegeven moment soms vergeten, zelfs toen er al aan werd gegeven ik weet niet of het tussen ons gaat werken ik moet moet er over denken en even wat afstand krege ik nog elke ochtend geodemorgen te horen, dus ze zijn er wel die dat doen.
    Ik heb zelfs met iemand gechat die stuurde maanden lang elke ochtend goedemorgen, tussen de middag kiekeboe (geen idee waarom haha) en elke avond welterusten, was voor de rest geen gesprek mee te voeren hahaha,
    En aha een ander systeem dus dan urgentie, hopelijk hoor je dan snel wat, dat ze niet denken ze zit nu ergens dus schuif maar op de lange baan.

@vlindermoeder, pfff dus toch, de kans zat er in maar wel jammer op deze manier en ik snap dat het soms lastig is om geen contact op te nemen, maar je verdiend veel meer dan dat.
    En heel eerlijk een man die mij gaat vertellen dat hij mijn keven beter kan maken, poch poch die is direct exit, mijn leven is goed en ik heb geen man nodig om mij te onderhouden, dit klinkt zo patserig en als jou het bed in willen lullen door er wat tegenover te zetten, en sws bij online al een vervelend gevoel dan snel skippen.

19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    @pardoes geen touw aan vast te knopen aan die mannen o_O:roflmao: Nee ik geef de woningbouw de kans niet om het op de lange baan te schuiven. Vandaag was ik even in de woning om wat spullen op te halen. Het is zelfs nòg erger worden en de lucht die er hangt is echt niet normaal.

20. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Hey dames niet te hard oordelen he. Het is op basis van wat hij appt en mijn interpretatie.
    Hij is nog nuet over seks begonnen, dus hij heeft ook zeker plus punten:roflmao:

Deel Deze Pagina