Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou inderdaad; beter hier alles even eruit gooien en dan in rust weer verder.. beter voor ons allemaal. Haha. Ik denk dat ik ook door de loop van tijd wel sterker ben geworden. Ik heb ook echt de overtuiging dat als die ander het beter kan krijgen, vooral moet gaan enzo. In die basis heb ik mijn leven ook op de rit en heb ik geen man nodig om te overleven. Dat schijn ik ook wel uit te stralen en ik weet ook dat het andere geslacht dit aantrekkelijk vindt. Gaat bij mij vanzelf zeg maar; als ik niet verliefd ben, dan ben ik ook als vrouw totaal niet onzeker. Dan heb ik mijn grote mond wel klaar. Maar oh wee als het dichterbij komt. Dan is het gebeurt met me.

En dit draadje is inderdaad een hele mooie geworden. Daar sluit ik me echt bij aan. Ik kijk regelmatig even hoe het met "ons" hier gaat en verheug me altijd op de updates van iedereen. Fijn dat we elkaar hier met respect benaderen en elkaar kunnen opvangen als dat nodig is. Daar word ik ook super blij van!

NiVa0230, Mim89, Lill en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ben het helemaal met jullie eens @pardoes en @justme1974 zowel de vervelende verhalen als de positieve. Vind het zo fijn dat we elkaar inderdaad met respect behandelen ook al zou je dingen zelf anders aanpakken. En de dames in dit topic geven me af en toe ook echt fijne tips en andere perspectieven.
    Ik waardeer dat enorm.

Zelfs toen het bij meerdere beroerd liep was iedereen toch heel positief over de blije en positieve posts die ik plaatste. en dat is zo waardevol..

3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Lief van je @pardoes ik ben het met je eens!!

Ik kan hier helaas niet vrijuit mijn verhalen gaan delen, mijn ex weet dat ik hier meeschrijf en wss leest hij dit dus.

Heb nog wel contact met 'buurman'. Kom hem regelmatig tegen in het dorp. Wordt niks hoor, maar af en toe wel even fijn om te kletsen.

Ben laatst ook naar een plaatselijk festivalletje geweest, type feesttent met o.a. boeren op klompen :roflmao::roflmao:
    Heb er zoveel gelachen, was echt heel gezellig.
    Van die mannen die vet trots hun trekker lieten zien op de foto :o: moet weer lachen als ik eraan denk.

vlindermoeder, pardoes en Lill vinden dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Maar dat zijn echt leuke types hoor. Ik werkte hiervoor ergens waardoor ik heel vaak in aanraking kwam met deze mannen. Recht door zee en beetje lomp soms, maar inderdaad zo leuk en grappig en gezellig

Spoetnik vindt dit leuk.
  5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @bijnamama1988, ik heb toen die tijd naam en foto veranderd, noem naam van zoon niet meer en heb ook echt langere tijd niet meer actief geschreven, hij heeft echt niet de moeite gedaan om mijn nieuwe naam te achterhalen en om nooit een bericht tegen te komen, dus daar ben ik niet meer bang voor.
    Rot gevoel is dat dan als iemand zo bewust meeleest.
    Haha dat zijn heerlijke festivals, ik hou er van, lachen/plezier en heerlijk lomp en toch gebeurt er zelden iets.

@Lill, tuurlijk gebeurt dat die positieve verhalen zijn toch juist heerlijk.

Gisteren dagje weg geweest en toen kwam er sneeuw, had toevallig nog een berichtje gestuurd van gaan nu net weg richting huis, was amper thuis en een berichtje, ben je al veilig thuis? Ik aaah lief, ik hou van zulke dingen.

Lill vindt dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ja dat zijn de fijne dingen :) Je hebt volgens mij echt een goeie te pakken :)

7. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja daar ben ik het mee eens. Ze waren echt gezellig en grappig.
    'Nee???? Drink je geen bier????' :eek:

Maar eens vaker naar zoiets :cool:

Lill vindt dit leuk.
  8. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Nah, dit is een volhouder. Naam veranderen helpt niks :rolleyes:

Fijn dat je een goede vent hebt getroffen!!! Echt lief dat berichtje.

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ik ben even wat stiller. Lees jullie verhalen wel en ben blij dat het tot nu allemaal goed klinkt bij jullie!
    Ben ook echt blij met dit topic en met jullie. Fijn om je hart te kunnen luchten en adviezen te krijgen. En soms om te horen dat het niet aan jou ligt en je echt niet gek bent.

Hier gaat het verder wel. Merk dat de stress eruit komt. Nek zit vast, constant moe, vaak een huil gevoel. Eergisteren even in mijn woning geweest samen met mijn moeder om weer wat spullen in te pakken. De lekkages zijn nog erger geworden. Binnen no time hadden mijn moeder en ik beide knallende hoofdpijn, zo klam en vochtig is het en zo'n vieze lucht hangt er.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @bijnamama1988, oei balen dat hij dan zo vast houdend is, hier werd na naam veranderen en een paar jaar niks meeschrijven vergeten dat dit bestond geloof ik haha. Dus dat scheelt.

@Mim89, dat kan ik mij voorstellen dat je even je hoofd naar andere dingen hebt staan. Heb je het oude huis nu bijna leeg dan? En het geeft gewoon mega veel stress, vooral ook die onzekerheid vanwanneer kun je verder. Als je wat kwijt moet dan geef een gil! Hopelijk snel iets meer duidelijkheid.

Hier, zondag weer een date gepland :oops:, nu al zin in.

Lill vindt dit leuk.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Mijn moeder en ik hebben laatst de 2 kamers waar de ergste lekkages zijn zoveel mogelijk leeg gehaald. Al die spullen in een andere kamer gezet. Binnenkort gaan we de schuur leegmaken zodat ik daar zo lang spullen kan opslaan.

12. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Mim89, wat een ellende zeg. Het kan alleen maar beter worden, maar nu zit je er wel mee.

Pardoes, leuk van zondag! Wonen jullie bij elkaar in de buurt?

Hier: 4.30 wakker. Onrustig door de hond, die woensdag en donderdagochtend in de huiskamer had gepoept. Gewone ontlasting, niet dat hij ziek is. Nog nooit gedaan. Chagrijnig werd ik er wel van. Ik ging naar bed met toch het idee " stel dat". En ik vind het allemaal al zo vroeg en lange dgen. Bleh.

Gisteren om 17.30 belde hij, zomaar even, onderweg naar huis. Ik was verrast. Leuk! Later nog even wat ge-appt. Hij vroeg zich af of hij wel zonder aankondiging mocht bellen ivm dochter. Dat vond ik niet erg. Hij is geen geheim. Niet dat ze alles hoeft te weten, maar iets mg wel. Maakt het makkelijker ook.

Wordt een lange dag, drie gesprekken. Pffff

Mim89 vindt dit leuk.
  13. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    hahaha heerlijk! Ik kom uit een gehucht en ken genoeg van zulke mannen.
    Lekker lomp, recht door zee , ik hou er van :)
    Ik ga dus ook naar tentfeesten :p

Lill vindt dit leuk.
  14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik zag dat ik wat berichten gemist had.
    Die vriend is nou eenmaal niet iemand die je moet gaan pushen enz.
    Ik ken ‘m lang genoeg om te weten hoe ik dit moet aanpakken.
    En ik heb er geen moeite mee ;)
    We appen wel steeds meer.. dus mini stapjes.
    En dat is prima.
    Ik heb geen haast. En ik weet hoe die kan zijn dat heb ik een paar maanden geleden zelf mee gemaakt ;)

Ik ben overigens wel zo nuchter dat mocht ik iemand tegen komen die leuker is dan hij dat ik dat zeker een kans zou geven ;)

15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Zullen we samen gaan? :D

16. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    gezellig! :D

17. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Hé meiden, ik vind het ook super tof om hier te schrijven en reacties te krijgen. Heerlijk zo klankbord.

De vader van mijn zoontje belde net met een wel grappig verhaal.
    Hij was samen met onze zoon boodschappen doen hier in het dorp. En toen kwamen ze 'de buurman' tegen. Mijn zoontje riep iedere keer zijn naam. ' de buurman' voelde zich heel ongemakkelijk.

Toen ze buiten kwamen stond de buurman bij zijn auto te wachten, de vader van mijn zoontje had zo strak geparkeerd zodat ' de buurman ' niet zijn auto in kon.

Wel grappig hoe mijn ex dat vertelde. Hij vond het heerlijk on hem zo ongemakkelijk te zien. Mijn zoontje had ook nog vrij luid gezegd. Papa dat is wim, maar mama is niet meer verliefd op hem

Lill, Nellie4 en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Hahaha heerlijk ongemakkelijke situaties en heel herkenbaar hier :roflmao::roflmao::roflmao: heb ook een persoonlijke buurman en een dochter van 5 die uitbundig gaat zwaaien enzo als we hem tegenkomen :o:
    Vader van oudste kent hem ook en komt hem wel vaker tegen. Ze kijken elkaar niet aan :o::roflmao: en dan hoor ik later van beide partijen dat ze elkaar tegen zijn gekomen.

vlindermoeder en Lill vinden dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:

vlindermoeder vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid