Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Kan het in dit geval niet zijn dat er iets ergs is gebeurd met hem of een naaste waardoor hij niets van zich kan laten horen?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja zo is het ook, vind vooral lastig dat ie nu afgelopen week 2x contact heeft gezocht. Niet meer dan een hey hoe gaat het? Maar alsnog. Nu kan het dus kennelijk ineens wel?
    Kreeg nog wel een lief berixhtje van zijn moeder dat ze het zo jammer vind.
    Ken haar ook al jaren, lief mens is het.

Wel lief dat je het vraagt trouwens :)
    Heb uit pure afleiding tinder maar weer geinstalleerd :roflmao: niet dat ik er iets mee wil. Gewoon kijken :oops::roflmao:

Zou nou zeg, wat is dat dan weer voor actie...
    Ik begrijp die dingen echt niet.

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik eerst ook even. Maar toen ik zat dat hij wel zijn omslagfoto had gewijzigd op FB en daar wel reageerde op de reacties, was dat idee ook weg.
    (Dat dacht ik ook vooral omdat de match er nog wel steeds was. Had 'm ook gestuurd dat ik me zorgen maakte. Maar na 4 dagen 0 reactie was 't voor mij klaar)

4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Precies wat jij zegt!! Ik had laatst ook met iemand een afspraak staan en ik kreeg het er ineens benauwd van. Hij wilde allemaal iets te graag. Ik heb toen ook eerlijk gezegd dat ik het niet door wilde laten gaan.

Ik heb dit ook al een aantal keer gehad nu. Het raakt me soms best. Je gaat aan jezelf twijfelen. Het gekke vond ik alleen dat hij de match niet verbrak. Dat doen de meeste dan, zijn ineens weg.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Bizar hè! Na een week echt veel contact!
    En... heb jij al iets leuks gezien op Tinder?

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Heb nu 1 iemand waar ik mee app, maar dat is echt een klik op vriendschappelijk vlak. Maar alsnog wel leuk.
    En 1 persoon waar ik best lange berichten mee uitwissel. Dat is ook wel iets unieks.

Maar goed, wat ik al zeg, tis eigenlijk alleen een beetje afleiding. Niet om nou iets anders op te starten. Daar heb ik echt mn hoofd niet naar.

Jij verder nog leuke gesprekken?

7. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Zag dit topic en wilde echt even kijken…

na een aantal mindere ervaringen met tinder en Lexa, wilde ik dat eigenlijk allemaal niet meer. Lexa had ik al opgezegd en stond op punt na meerdere keren weer tinder te verwijderen. Toen kreeg ik toch nog een match. Vanaf het eerste berichtje voelde dat goed en vertrouwd. We zijn nu 11 maanden samen. Wonen al samen en zijn samen bezig voor een kindje. Het kan dus echt.

pardoes, liefkleintje en Lill vinden dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik hou van dit soort berichtjes ❤

liefkleintje en shirley1987 vinden dit leuk.
  9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wat een succesverhaal! ♡ Dankjewel en veel geluk samen!
    Bij mij zakt me de moed wel eens in de schoenen van al die hopeloze gevallen....

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Herken het zo erg!!!

dat had ik ook. Daarom had ik Lexa erbij gedaan. Ik dacht dat dat wat serieuzer zou zijn etc. Maar viel dat even tegen!!

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je nog leuke gesprekken hebt! Ik vind dat sowieso fijn als "afleiding" ofzo ;)
    Ik heb 3 matches. Waarvan er 1 niet praat, zoals heel vaak. Dus die gooi ik er maar weer af. En 1 praat wel, maar heel weinig....

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Haha ja tis een hele laagdrempelige manier van aandacht krijgen en geven.
    En veel meer dan dat zie ik er ook niet in.

Moest nog wel lachen een goeie vriend van me stuurde me een zogenaamde singles reis toe :roflmao: als ik nu toch single was kon ik wel mee volgend jaar :roflmao: dan hoefde hij niet alleen.. :roflmao: grapjas

13. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik heb hier eerder aangegeven mee te willen kletsen maar intussen was ik privé even heel druk.
    Scheiding afgerond, even lekker net vakantie geweest en sinds vandaag heb ik een eigen huis.
    Dus genoeg te doen maar toch wil ik proberen actiever te reageren want jullie adviezen zijn wel welkom want ik snap er niks van..haha

Lill vindt dit leuk.
  14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik zou je best willen adviseren maar ik snap ook echt niks van die mannen. Hahaha....

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    #296 Lill, 29 jul 2021
    Laatst bewerkt: 29 jul 2021
    Rare week achter de rug. "Ex" bij gebrek aan een ander woord heeft paar keer via de app contact gezocht en dat heb ik vrij kort gehouden.
    Gisteren was ik uit eten met een vriendin en tijdens de wandeling terug naar mijn huis vanaf het restaurant zag ik dat hij een appje had gestuurd of we even konden bellen. Toevallig had ik t vlak ervoor nog met mn vriendin gehad over dat ik zelf voorlopig niet van plan was contact met hem te zoeken.
    Heb hem uiteindelijk later toch gebeld, en hebben ruim een uur gebeld :|
    Over van alles gepraat maar hij wilde ook zeggen dat hij het waardeerde hoe we rustig het gesprek hebben kunnen voeren over het hoe en wat van het beeindigen van de relatie, en dat hij ons echt wel mist op momenten en dat hij de dag ervoor een soort breekmoment heeft gehad waarbij hij echt wel heel verdrietig is geweest.
    En ondanks dat ik er niks mee kan, vind ik het toch fijn om te horen dat het hem wel wat doet. Dat we dus niet alleen maar een 'last' zijn geweest of stress hebben veroorzaakt de laatste tijd.
    Ook heeft dit gesprek hem gemotiveerd andere dingen aan te pakken en dus onder andere de huur van zn huisje op te zeggen :eek: ook ivm extra risico's die hij daar loopt. Waar hij heen gaat weet hij nog niet precies.
    Ik vind het knap dat hij dit gedaan heeft, maar vrees ergens ook wel voor dat hij misschien niet meer in de buurt zal gaan wonen. Beetje stomme angst, want misschien zou die afstand ook wel goed zijn. :|
    Anyway, weer een heel boekwerk besproken :eek::roflmao: (en dit was nog niet de helft).
    Hij wilde mij/ons ook graag weer zien, maar dat hou ik nog even af. Ik ben hier nog niet overheen, hij spookte vannacht ook weer rond in mn dromen.
    Snap alleen niet waarom het qua contact nu ineens wel kan..

16. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    @Lill Ik blijf het bizar vinden hoe herkenbaar jouw posten vaak zijn voor mij en hoeveel dingen er parallel lijken te lopen.
    Mooi dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik merk ook dat open met elkaar hierover praten helpt om dingen te kunnen plaatsen en op termijn verwerken. Maar is ook dubbel omdat ik merk dat er bij mij nog best wat gevoelens zijn voor mijn ex vriend. Maar ik vind het fijne contact belangrijker dan het stukje pijn.
    Ik hoop dat jij hierin ook je weg gaat vinden.

Lill vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ja, uiteindelijk vast wel. Hij is een te waardevol deel van mn leven om uit te bannen. En ik ben met nog bijna al mn exen bevriend. Dus dat kan vast. Het heeft gewoon tijd nodig. Zodra ik die lichamelijke aantrekking wat afgezwakt heb dan komt het wel in orde.

Hoe is het verder met jou?

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ppff...hoe kun je iemand vergeten?
    Ik was in mei met iemand aan het daten. Een paar hele dates gehad. Bij hem thuis maar ook buiten de deur. Restaurant en theater.
    Op date 3 met elkaar naar bed geweest en elke date daarna.
    Tot halverwege juni was alles goed en gezellig. Gewoon super goede klik vanuit beide kanten maar toch had hij twijfels.
    Hij wilde rust en ruimte om na te denken.
    Dat heb ik hem gegeven. Af en toe een berichtje hoebhet met elkaar was.
    6 juli weer appen. Leuk en gezellig en het voelde weer een beetje als eerder. Uiteindelijk ben ik naar hem toe gegaan en het was gezellig en weer met elkaar naar bed.
    Eind die week ging ik op vakantie en hij appte nog een fijne vakantie. Hele week heb ik hem met rust gelaten. Niks laten horen.
    Voot 2 weken terug op een maandag een keer geappt of we een keer naar het terras kunnen gaan. Goed idee maar geen tijd die week...en hij wilde nog niks afspreken voor de week erna. Dan begon zijn vakantie van 5 weken maar hij gaat niet weg. Waarom niet afspreken??
    Donderdag, vrijdag en zaterdag weer appen. Gewoon leuk een gezellig.
    Vorige zaterdag toch weer naar hem toe gegaan. Ben blijven slapen en de volgende dag hebben we samen op het terras geluncht. En sinds vorige week zondag hoor ik helemaal niks van hem....wat nu?
    En hij is deze week ook nog jarig en wil hem een kaartje sturen met een kleinigheidje erbij...is dat een leuk idee?
    en erbij zetten dat hij toch wel erg leuk is?

Of moet ik hem vergeten, en hoe dan...

19. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.339
    1.821
    113
    Vrouw
    Oei, hier zou ik echt geen energie meer insteken en proberen te vergeten.. dat zal even moeilijk zijn maar nu word je telkens blij gemaakt met een dooie mus. Hij geeft je even een "koekje" om vervolgens weer lekker zijn eigen ding te doen..mogelijk verder rondkijken ..? Heb het helaas ook meegemaakt en achteraf zag ik het pas. Je wil gewoon iemand die voor je gaat, dat verdien je.

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina