Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    @pardoes nou dat lijkt me voldoende bevestiging inderdaad ;) superfijn toch :)

@vlindermoeder, hahah ik ben niet heel verbaasd over dat je nog weleens 'contact' hebt met je buurman. maar misschien dat dat er deels ook nog wel voor zorgt dat je je niet helemaal open kunt stellen voor iemand anders. En dat is prima he, alles op je eigen tijd.

Ik ben normaal ook wel iemand die viel op mannen 'met een probleem' niet perse fout, maar wel vaak met psychische issues. Nou was ik daar zelf ook niet vrij van, en herkenning maakt dingen dan makkelijker. Maar wel fijn dat dat nu een keer anders is. Wil niet zeggen dat er niks speelt, maar de basis bij ons beide is nu wel stabiel en gezond.

Hier gaat het goed, het is wel wennen om elkaar wat minder te zien maar ik merk wel dat ik voor mezelf ook veel minder dat 'haast en vlieg' van 'hot naar her' gevoel heb en dat is heel erg fijn.
    Hij kwam vandaag onverwacht even langs met lunch :) superlief.
    Gisteren belde hij dat hij in Maart nog 3 dagen naar het buitenland moet, hij kan daar het weekend ervoor aan vastplakken, of ik dan mee zou willen. Dan moet ik alleen zondags in mijn eentje terug vliegen als hij daar nog blijft (nog nooit gedaan, maar komt vast goed). Dus ook allemaal weer leuke dingen in het vooruitzicht :) in februari nog vakantie met zijn hele familie. Al met al gaat het best wel goed, je merkt nu gewoon dat we dat 1e jaar door zijn en dat je dan ook andere dingen van elkaar te zien krijgt. Maar nog niks waardoor ik me zou laten afschrikken, heb nog steeds het gevoel dat ik heel gelukkig ben met hem.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Snap dat je dat wel verdrietig maakt, maar denk wel dat het beter is. Wellicht had hij nog hoop dat het weer goed zou komen..

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Lill wat goed dat de stap terug goed voor jullie uitpakt. Dit maakt jullie alleen maar sterker.

Ik was wel ff boos/verdrietig op de buurman dat hij zo reageert, maar ik denk dat het wel beter is. Hij had gewoon zoveel problemen in zijn leven. Ex, drank, ex schoonouders, financieen. En heeft ook geen stabiele jeugd gehad. Ik vind het moeilijk om hem helemaal af te snijden. Door een gevoel van, ik wil jou ook niet laten vallen zoals zoveel mensen hebben gedaan.

Wel positief dat de via via date er voor open stond dat ik vrienden bleef met de buurman.

Lill vindt dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Wist ie ook op welke manier jullie iets hebben gehad dan?
    En heb je idee dat hij wel interesse heeft in jou op meer dan vriendschappelijke manier?

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    @vlindermoeder ik denk dat het wel beter is. Anders blijf je misschien onbewust toch zitten met wat als...

6. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    De via via wist precies hoe het zat tussen mij en de buurman. Hij gaf aan dat hij daar oké mee is zo lang er niks sexueels gebeurt. 100%begrijpelijk natuurlijk.

De via via geeft duidelijk aan dat hij wel echt een exclusieve relatie met mij wil. Maar wij beide willen wel living toeter apart en rustig aan.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Oke, dus hij heeft al wel gevoelens voor jou dan?
    Wel fijn dat jullie allebei dan wel voor LAT-ten zijn, zit je daarin in elk geval al op 1 lijn.

8. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Toen ik over de buurman vertelde zei hij, ik vind het prima als jullie vriendschappelijk met elkaar omgaan, maar niet meer, als je met mij wat wil opbouwen

We hebben beide nog niet echt letterijk uitgesproken dat we voor elkaar gaan.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Nee maar ik snap hem ook wel, je wil niet iemand daten die ondertussen de buurman nog doet zegmaar haha. Ongeacht of het verder wat wordt of niet, maar dan zou ik al het gevoel hebben met 1-0 achter te staan

10. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Juist dat ja.

Lill vindt dit leuk.
  11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @vlindermoeder, ja dat is wel begrijpelijk dat de via via dat niet oke vindt, zou jij zelf omgekeerd ook niet oke vinden (denk ik, ik niet tenminste). Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen, neem je tijd, je hebt geen haast.
    Wel jammer vd buurman dat hij nu helemaal het contact verbreekt, maar misschien wel beter, want dan kun jij ook echt door.

@Lill, klinkt als nog veel leuke dingen op de planning, en leuk dat je nog even met hem samen weg gaat. En tuurlijk kun jij alleen terug, zo moeilijk is dat niet, het is niet dat je een verkeerde afslag kunt nemen in de lucht hahaha.
    Fijn dat het zwemmen gewoon gezellig was,

@de rest, ik heb echt geen idee meer, sorry. Ik ben wat te druk geweest dus even erg moe.

@hier, ik vind het ook leuk genoeg als hij zegt je bent van mij, Dus ik teken er ook voor hahaha. Volgend weekend hebben we een heel weekend samen, is het plan nu, dus gezellig nu al zin in. En voor sie tijd zie ik hem ook vast nog hahahaha.

Lill vindt dit leuk.
  12. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier

Ik denk dat het wel het beste is dat er nu geen contact meer is. Het kriebelde nog wel om de discussie aan te gaan met hem, om mijn gelijk te halen, want ergens vind ik het ook oneerlijk van hem, maar ja, wat schiet ik daarmee op. We waren vrienden en nu laat hij mij hard vallen, maar blijkbaar zat hij er anders in.

kyara vindt dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Ik lees alles wel mee, maar even wat stiller vanuit mij. Afgelopen maandag een collega/vriend van mijn stiefvader overleden aan kanker. Afgelopen woensdag is de vader van een goede vriend in elkaar gezakt met aankleden. Hersenbloeding. Vandaag is hij overleden. 12 dagen geleden nog gezien op een verjaardag. Helemaal gezond. Net met pensioen. Dus ik ben al dagen aan het huilen. Zo onwerkelijk.

14. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Even een knuffel meid

Mim89 vindt dit leuk.
  15. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    jeetje! Sterkte meid! ❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  16. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik lees nog steeds mee hoor!
    @vlindermoeder wat jammer dat die er zo op reageerde, maar wat je zegt, het is misschien ook maar beter zo.

@pardoes heerlijk om jouw verhalen te lezen!
    Ik mis nu wel die geweldige slechte ervaring verhalen van je hoor :p
    Maar hou dit vast :D

hier gebeurd er weinig.
    Gisteren appte me scharrel of ik thuis was, hij was toevallig in de buurt.
    Maar ik had er geen zin in dus heb gezegd dat ik er niet was.
    Hij blijft anders aandringen en daar had ik ook even geen zin in.
    K zit op fb dating maar ook daar gebeurd er weinig :roflmao:

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel.

Mim89 vindt dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Oei sterkte met alles, soms komt alles tegelijk, hopelijk snel rustiger vaarwater voor je en betere berichten.

Mim89 vindt dit leuk.
  19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Hahaha ja dat snap ik, maar persoonlijk geniet ik hier meer van :roflmao:. Ik hoop geen slechte verhalen meer te delen hahaha.

Hmm jammer zeg dat het niet opschiet op fb dating, maar wie weet komt er zo ineens wat leuks voorbij.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel ❤️❤️

Deel Deze Pagina