Oh jeetje, ik was dit hele topic kwijt. Haha. Ben zelf al een week of 2 niet goed in orde, dus naast werken en alle andere dingen weinig tijd om uitgebreid te reageren. Ik lees wel alles hoor. Hier gaat het goed, gister samen een dagje naar de sauna geweest en niet aankomend weekend maar weekend erop gaan we zaterdag/zondag samen weg omdat hij maandag t/m woensdag in het buitenland moet zijn voor werk dus die 2 dagen knuppen we er dan samen aan vast en vlieg ik zondags alleen terug. Verder, ja je kunt merken dat het nu gewoon een wat 'langere' relatie begint te worden. De ergste high is er wel vanaf, maar betekent niet dat ik hem minder leuk vind. Kan me nog steeds heel verliefd voelen alleen is het niet meer zo continu aanwezig. Hij is gewoon de liefste, en ik hoop dat dit nog heel lang blijft Ik ga binnenkort even heel uitgebreid bijlezen en reageren.
Ik heb dit laatst meegemaakt op Tinder! Hij kwam uit Australië. Eerst gewoon normaal gesprek. Toen begon hij ook over crypto en dat ik dat ook moest proberen. Heb het meteen afgekapt.
@cosdy, wat jammer dat het niet door kon gaan,al klinkt een minivakantie alleen ook heerlijk. Wel fijn dat er nog wel contact is. Hopelijk lukt een ontmoeting dan binnenkort wel. @Mim89, oei was het weer zo slecht? Datingapps zijn soms zo vermoeiend, maar ook soms leuk tijdverdrijf. @Megara, helemaal geen leuke verhalen? Had ik toch wel een beetje op gehoopt @vlindermoeder, ooh echt zulke dingen zijn soms zo komisch, ik had al eens een match en die was militair, en woonde in amerika maar ging hier in de buurt wonen, nou het was qua teksten net zo'n spam fb berichtje, dus ik heel erg lachen al met een vriendin en beide ja ze zijn altijd weduwe toe vraag... ik vragen naar ex partner en ja hoor weduwe dus wij hebben grote lol gehad en lokten verhalen uit en daarna eraf gegooid, zo dom ben ik niet , maar zulke dingen kom je geregeld tegen. Ik spreek ook altijd graag snel af zodat ik weet wie er echt aan de andere kant zit, ik weet dat sommige graag lang chatten maar ik ervaar het omgekeerd omdat ik dan toch niet echt de diepte in durf te gaan want is diegene wel wie je denkt, blijft het oppervlakkig en bloed dan toch snel dood. @de match, nou de middag/avond is dus zo dat er inloop is, en dan is er een indeling qua tafels, ik weet nu nog niet hoeveel mensen maar daar zit je in groepjes met 6-10 mensen die dus allemaal wel ongeveer in dezelfde beleefwereld, leeftijd en fase zitten en 1 van die mannen is dan jouw match maar je weet niet wie maar in basis heb je met iedereen aan die tafel, man en vrouw, wel een stukje overeenkomst en dan is het gewoon gezellig wat drinken met lekkers erbij en na 2 uur is het officiele deel afgelopen enkun je er voor kiezen om nog samen wat te eten of drinken en de volgende dag krijg je devraag of er nog iemand is met wie je af wil spreken want dan krijg je daar gegevens van als diegene dat ook wil (maarja die kun je zelf al wel wisselen haha) en dan hoor je ook wie je match was, dus ik ben benieuwd of ik mijn match eruit zou pikken maar ook met wie/wat voor type zij mij zouden matchen aan de hand van hun inschatting van mij en van wat bij mij past. Dus wegaan het zien.
Vannacht bij X geslapen en heb me echt als een trut gedragen. Besef nu dat ik dat doe omdat ik niet kan beseffen dat iemand om me geeft, bang ben aan de kant gezet te worden. En dan gedraag ik me dus zo stom terwijl ik eigenlijk van binnen bevestiging zoek dat ie me ziet staan. Echt een trauma uit mijn jeugd waar ik al therapie voor heb maar dat besef ik nu ook echt In hoe ik mij dan gedragen kan. Voel me er zo rot over, heb hem sorry gezegd en uitgelegd waarom maar neemt het nare gevoel niet weg. Hij appt net dat ik het veels te groot maak maar echt ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan soms.
Oh ja, dat is wel herkenbaar. En vervolgens moet je dan oppassen dat je het wel loslaat, want als je er steeds mee bezig blijft dan kan dat ook weer averechts werken. Mag ik vragen wat er gebeurd is waardoor je dit gevoel hebt?
Ja daar ben ik nu met therapie mee bezig (lichaamstherapie gericht op je innerlijke kind) en ik krijg binnenkort ook EMDR elders. Ik heb er nooit last van gehad, kon mijn verleden prima relativeren en erover praten, maar sinds ik 2x relatietherapie heb gehad bij 2 verschillende therapeuten en zij zeiden dat bepaald gedrag weg kwam uit mijn jeugd ben ik ergens gebroken en ik kan het zelf gewoon niet meer goed krijgen. Vreselijk irritant. Ik was daar dus savonds en hij was de hele avond bezig met iets voor zn werk op de tel. Dus aandacht voor mij was er niet bij dus zaten we daar samen op onze telefoon(al is dit de 1e keer in al die maanden dat dit is gebeurd dus nu denk ik mens wat zeur je). Dat zit me onbewust dan toch wel dwars, waardoor toen die aan m'n buik zat te schudden of iets dergelijks bv. een opmerking maak van joh waarom zit je aan mn buik, vind je me dik. Of dat ik super kortaf deed tegen hem & hem ergens wilde ik 'm niet toelaten om over te gaan tot "de daad" terwijl ik dat natuurlijk wel wilde. Slaat natuurlijk helemaal nergens op dit. Zegt ie ook nog dat ie daar een trauma aan had van z'n vorige relatie nou toen voelde ik me helemaal kloten. En toen we gingen slapen, ja ik wil dan nog even knuffelen maar meneer lag al op zn zij. En het was net de 1e nacht in z'n nieuwe bed, kon ik niet lekker liggen dus ik maak dan met m'n domme hoofd een opmerking om naar huis te gaan. Terwijl ik dat natuurlijk helemaal niet wil. Wil dan gewoon dat ie me vastpakt en zegt ik ben blij dat je er bent. God ik schaam me gewoon terwijl ik dit typ. Dus ja. Ik kan mezelf soms echt wel wat aan doen ik zeg dan dingen of doe dingen omdat ik een bepaalde bevestiging wil of me afgewezen voel eat nergens op slaat ook, maar mn gedrag wat ik daarop projecteer slaat al helemaal nergens op. Diep van binnen weet ik het ook wel en hoef ik geen bevestiging, maar ik ben gewoon bang verlaten te worden en dan ga ik dus kut doen. Maar wij hebben ook wel een rommelige start gehad samen waarin we beiden wel eens hebben aangegeven niet verder te willen uit een vorm van bindingsangst dus die prikkel/onzekerheid zit bij mij vrij hoog. Maar hij appte dat ik het veels te groot maak & dat ie blij is dat we al heel lang geen gezeur hebben gehad (hij benoemde nog even goed van ons) en dit graag zo wilde houden. De schat
Oh ja, nou je hoeft je niet te schamen hoor. Ik ken dit soort situaties ook wel. Wat mij vaak helpt is gewoon benoemen wat me dwars zit. Dan ga ik namelijk niet over p dat 'passief/agressieve'. En dat gaat ook nog niet altijd hoor, maar msschien is dat iets wat je kunt oefenen? Zo van: oke, ik begrijp dat je aan het werk bent en daarvoor op je telefoon zit, maar ik merk dat ik dat nu een beetje vervelend vind. Ik kom speciaal voor jou hierheen, en nu zitten we gewoon naast elkaar op de bank op de telefoon. Dat had ik ook thuis kunnen doen (bijvoorbeeld). MAar ik weet niet of dat een optie is..
Ah lief..Ja dat is wel een optie, hij vroeg nog vind je het erg? Ik zei eerst nee. Maar niet wetende dat dit zo'n 2uur in beslag zou nemen. Ik dacht toen ook wel even wat doe ik hier ik had net zo goed thuis kunnen netflixen en 22.30 hierheen gekund om te slapen bij wijze van. Maar misschien iets om met therapie eens te oefenen ook. Ik ben echt heel open en spreek 99% uit maar dit zit dan zo dicht bij mijn core dar juist deze dingen heel lastig te benoemen zijn.
@brownielover het is al heel knap dat je dit van jezelf herkent. Dat is al stap 1. En echt elke vrouw doet dit wel eens. Nee hoor er is niks.......... en dan boos worden dat hij niet merkt dat je iets dwars zit
Ik ben even wat meer afwezig geweest, sorry geen desinteresse, maar er speelt hier even wat meer in huis wat veel energie vraagt en merk dat meelezen wel lukt naar reageren er dan bij inschiet. @Lill, hopelijk ondertussen weer echt fit, en fijn toch dat het nu allemaal wat normaler aanvoelt, heerlijke fase is dat. @brownielover, ach als hij het je niet aanrekend dan zelf ook proberen het los te laten, ook dit soort dingen hoort er soms bij. @match, zaterdag is het en de opzet is leuk, het aantal succesvolle matches van de vorige keer was behoorlijk groot, dus ik ben mega benieuwd, maar ergens zie ik er ook tegen op. Alleen naar een plek waar ik niemand ken, wordt ik onrustig van en dat uit zich vaak in druk gedrag waardoor mensen mij te veel vinden... wat ik helemaal niet ben normaal maarja... dus hopelijk iemand bij wie ik mij veilig voel zodat ik mijzelf kan zijn en niet mijn drukke ik. Merk dan toch dat ik in de aanloop naast alles wat er speelt ga piekeren over vorige dates/relaties, dus heb even een stukje rust nodig voor mijzelf maar dat zit er komende tijd helaas niet in. Ik had gewoon gisteren bijna datingapp geinstalleerd onder het mom het wordt toch niet wat... dus even ergens moed vandaan toveren voor alles wat er deze week nog op mijn pad komt
Ach komt helemaal goed meid, maar is toch ook niet raar dat je je zo voelt? er is de laatste weken ook gewoon heel erg veel gebeurd. Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat zijn, is dat bij ons in de buurt (althans jij woonde toch in de buurt van mijn woonplaats?). Hier alles prima Heel veel zin in komend weekend, de tijd kan me niet snel genoeg gaan nu. En in de meivakantie gaan we ook de hele week met hun mee naar de camping, had aan hem gevraagd of hij het wilde overleggen met zijn kinderen, want ik kan me ook heel goed voorstellen dat zijn kinderen misschien gewoon alleen vakantie met papa zouden willen. En wilde daar ook ruimte voor geven, maar nee hoor, wij moesten ook gewoon mee, en ook gewoon de hele week (in plaats van een deel). zo fijn om te merken. Kan me soms nog steeds heel onzeker voelen over waar ik sta tov zijn kinderen, maar dit soort dingen maken dan toch wel dat k denk: dit zit wel goed Moet wel een dag terug omdat ik moet werken (ik heb maar 1 week vakantie) maar dat komt allemaal wel goed
Spannend zeg zaterdag. Snap wel dat het even spannend is maar komt vast helemaal goed! Je weet van jezelf dat je dan druk kunt zijn dus als het lukt kun je daar misschien jezelf wat in proberen te beperken.. en zo niet.. mensen moeten je ook maar nemen zoals je bent app dus niet gedownload?
Hier het contact met X verbroken. Althans hij met mij. Omdat ik aangaf dat ik er moeite mee heb dat we weinig leuke dingen doen samen (uit eten bios etc) en hij vind dat ik te hoge verwachtingen heb. Die verwachtingen had ik inderdaad al eerder benoemd en daarom wilde ik ermee stoppen een tijdje terug en toen zei hij maak je niet druk komt wel goed.. en nu was het ineens nee ik kan het niet meer dit wordt niet anders we stoppen ermee. En vorig weekend zei die nog ik hou van je je bent de vrouw voor mij. Dus ik zei als je dat zegt.... en meent... dan stop je er toch niet zomaar mee. Maar nee hij had zijn keus gemaakt en ik moest het laten. Geblokkeerd op whatsapp, via SMS nog iets verder erover gehad maar in zijn optiek definitief klaar. Pfff mannen... niet de eerste keer dat zoiets ons is gebeurd dus vraag me af in hoeverre dit dan echt definitief is al moet ik dit eigenlijk dan ook gewoon niet meer willen. Wie wil er nou een man die alleen bankhangen prima vind, geen verplichtingen wil en A zegt en B doet. maarja.. dat gevoel die klik samen.. bleh. Waardeloos dit.
Kijk wat een heerlijke vooruitzichten en gewoon te schattig van de meivakantie, heerlijk om te lezen hoe het gaat tussen jullie. En er is heel veel hier gebeurt en niet eens zo zeer op dating gebied maar er om heen wel, dus het is ook niet raar inderdaad, maar merk wel dat ik moe ben. Dus dat is erg vervelend. En nee de avond is in het midden van het land, heb wel duidelijk aangegeven dat een grote afstandvoor mij een dealbreker is, en daar is rekening mee gehouden dus dat is fijn. En ja we wonen redelijk dicht bij elkaar . @brownielover, pfff nou dan zou ik nu echt wel klaar er mee zijn want hoe kan iemand nu de ene dag zeggen je bent geweldig/ik hou van jou en de dag er na er een punt achter zetten? Dan klopt het toch niet en kun je toch diegene nooit meer vertrouwen in wat die zegt. En tja ik zou op de lange termijn compleet tevreden zijn met avonden bank hangen, maar in hetbegin is iets meer samen doen toch zeker fijn.