Zit net wat te scrollen, kom ik verhalen over de raya app tegen. Die dating app wil ik wel eens proberen, maar ik ben bang dat ik niet toegelaten word
Eh ik Zou er niet aan moeten denken dat mijn man een bn’er is. Rijk bleek hij wel maar dat had ie er niet bij vermeld op zn tinder profiel
hahahaha ja ik denk dat mensen die er zo mee te koop (moeten) lopen dat ze rijk/beroemd zijn ook niet echt mijn types zijn. Ben nog steeds gelukkig met mijn eigen vriend. Heb ook wel wat mensen in mijn omgeving die dan op die app zouden mogen maar of ik een relatie wil ermee.... constant die aandacht die ook vaak niet gewenst is.... Had laatst op mijn tiktok wel een man die beweerde een paar miljoen per maand verdiende en of ik geen interesse had......
Als jij hem aanmaakt..... wij kijken graag mee zou er bijvoorbeeld een Thomas berge tussen staan onder zijn eigen naam? Haha
Ooh ik zou dus echt niet op zo'n app willen, moet er niet aandenken een rijk/bekend iemand laat mij maar lekker rustig anoniem zijn. Nou zijn er nog suggesties voor datingapps, heb fbdating wel uitgespeeld, en dacht net zet happn er op, binnen 15 minuten melding er zijn geen nieuwe profielen meer beschikbaar... . Ik weiger te betalen (voorlopig) dus suggesties zijn welkom.
Ik las het in een bericht wat over hamilton (f1) ging, dus ik denk dat ook Thomas berge niet geaccepteerd word
Ik had ook een keer contact met iemand via tinder, die dingen zei als. Als wij samen zijn gaat je leven positief veranderen en je kunt alles krijgen wat je wil. Wat een bal. Gelijk afgekapt
Rijst bij mij nu wel de vraag... wanneer ben je "rijk"? En dan heb ik het niet over winnen van de loterij want dat spreekt voor zich zegmaar.. maar qua inkomen.
Denk dat als je een paar paar ton per jaar verdiend wel rijk bent. Financieel gezien. maar goed in NL behoor je dan geloof ik nog niet die 1 % volgend het cbs in 2019 zou je 2,2 miljoen aan vermogen moeten hebben.