Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hoe werkt dat fb daten eigenlijk. Krijg je dan mensen uit de omgeving te zien? Kunnen anderen ook zien uit je vrienden lijst bv dat je erop zit?

2. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    nee je krijgt geen mensen uit je vriendenlijst en vrienden kunnen niet zien dat je er op zit.
    Wel kan het zo zijn dat je iemand tegen komt waar bij staat dat je een gemeenschappelijke vriend heb en dan kan je ook zien wie dat is.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Whaha ik vind dit wel een leuk vergelijk, ergens is dat ook gewoon zo natuurlijk. Een sollicitatie om te zien hoe goed je matcht met iemand haha

Huismuisie en cosdy vinden dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ah op die manier, dan snap ik het al wat meer. Soms kunnen dingen in berichtjes natuurlijk ook anders over komen dan je ze bedoeld :) Wel fijn dat je daar dan nog kon slapen toch?

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Nou, zal ik ook maar even een kleine update plaatsen dan? Niet dat ik nou echt wat nieuws te melden heb hoor. Het gaat allemaal nog steeds heel erg goed en fijn, we zijn best veel samen en als we dat niet zijn bellen we veel. Dat gaat altijd een beetje in meer en mindere mate bij ons, maar ik weet niet, mis hem gewoon als ik hem niet om me heen heb. Dan voelt het wat leeg, alsof er iets ontbreekt. We hoeven niet eens echt iets te doen, maar gewoon samen zijn is fijn.
    Gisteren was ik in de supermarkt wat dingetjes halen voor het eten van deze week, ontfutselt ie me heel sneaky welke supermarkt ik dan ben en komt ie ineens binnenlopen op de terugweg van zijn meeting (hij moest ook nog wat boodschappen doen, maar dan komt ie dus met opzet naar dezelfde supermarkt om elkaar even kort te zien). Vind dat zo lief.
    Krijg nu ook wel steeds meer rust en vertrouwen in dat dit wel voor ons beide for the long run is. En dat hij me niet zomaar ineens zat zal worden.

Laatst een keer een droom gehad waarin hij ineens zoiets had van: ja ik heb iemand anders ontmoet. Werd echt zeiknat van het zweet en met hartkloppingen wakker haha. Was rond half 12 ofzo, dus ik hem geappt (zou ik normaal nooit doen over zoiets, maar ik werd echt raar verdraaid wakker en moest het even kwijt). Was hij ook nog wakker en reageerde superlief erop.
    Ik hou er gewoon van hoeveel lol we hebben samen, hoe ik hem kan plagen met allerlei dingen maar we ook alles bij elkaar kwijt kunnen en serieus kunnen zijn. Met de kinderen gaat het nu ook weer wat beter al hebben ze nog steeds wel de neiging elkaar wat te proberen te overschreeuwen voor aandacht. Ook al blijven we aangeven dat dat niet nodig is. haha
    Doe graag dingen samen en ben ook echt heel gek met zijn kids.

Niet aankomend weekend maar weekend erna is er een dansfeestje van de dansschool met workshops en dergelijke waar we samen heen gaan, echt onwijs veel zin in. En afgelopen week heeft hij in mijn les ingevallen als extra man en hebben we ook echt samen gedanst (doen we thuis ook weleens hoor). Is gewoon zoiets geks, vind het dansen op zich al heel erg leuk, veel leuker dan ik dacht nog. Ook al is het ook moeilijk (ik ben geen natuurtalent) maar met hem samen dansen is dan nog net een tandje leuker. Hij heeft er ook altijd lol in en dat werkt aanstekelijk :)

zo.. nou, genoeg gezwijmel hahaha..

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ah dat is echt super lief dat ie dan speciaal naar die supermarkt komt, zo leuk!
    en dat je samen zo'n lol hebt. Heerlijk.
    Hoelang daten jullie/zijn jullie samen nu?

Lill vindt dit leuk.
  7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hier gaat vanavond niet meer door. Vrijdag zondag en dinsdag elkaar gezien op zijn iniatief, vanavond zou hij weggaan dat had ie aanvankelijk afgezegd voor mij. Ik appte en zei ik moet eerst even ergens heen, zal ik tussen zo en zo laat bij je zijn?
    Kreeg ik terug: vanavond niet hoor moet het huis opruimen, wil alles aan kant hebben. Dus gezegd dit jammer te vinden omdat we elkaar een ruime week niet zien maar dat geduld een schone zaak is.:p & gevraagd of er iets is omdat ie de laatste dagen wat stil/afwezig is en ik gewoon wil weten of alles goed met 'm gaat.

Benieuwd wat ie daarop zegt. Vind dit soms wel lastig. Op veel sites lees je bv. Dat je minder moet appen dan een man, maar als ik helemaal niet app ben ik weer bang dat het doodbloed. En teveel appen kom je weer zo claimerig over.:roflmao:

Maar ik ga denk ik wel weer een app downloaden, gewoon om te kijken of er iemand tussen zit waarmee het niet zo 'moeilijk' gaat. Al voelt dat ergens ook weer oneerlijk ofzo.:roflmao:

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Uhm oktober 2022 matchten we op tinder en we zijn sinds december '22 officieel samen, dus iets meer dan een jaar nu

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hmm maar hoe zit het nu precies tussen jullie dan?
    En ik zou me niet te veel van die sites aantrekken hoor. Als het goed voelt met de goede persoon kun je gewoon appen als je daar zin in hebt. En nee ik bedoel niet 20 appjes achter elkaar sturen :roflmao: maar mijn vriend zei later dat hij in onze date periode weleens met opzet niet terug appte om te kijken of ik dan alsnog wel zou appen. Gewoon om even te kijken of ik wel net zo graag met hem wou praten als hij met mij :roflmao::roflmao:

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ja nou ik weet het niet zo goed. Hij wil geen relatie (nu) ik wilde dat wel maar zijn mijn kids helemaal niet klaar voor dus zolang dit nog hobbelt wil ik dat sowieso niet.

T is gewoon raar dat ie me zovaak uitnodigd maar ook weer afzegt soms. Krijg niet echt hoogte van hem. Hij praat ook niet over z'n gevoel, moeite met kwetsbaar opstellen. Dus dat is wel lastig. En ik durf niet goed te vragen hoe die mij ziet bv. Omdat hij vind dat ik snel verwachtingen creëer. Wat appen in begin belden en appte we de hele dagen door tot januari februari daarna werd het echt veel en veel minder. Ook z'n interesse naar mij neemt af als in hoe was je dag/examen/etc.

Voel me soms een beetje zijn FWB al hebben we niet eens altijd s.ks

Denk dat ie zelf gewoon niet goed weet ook wat ie wil of voelt. Maar dat is een aanname van mij.

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ah super leuk!

Lill vindt dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Advocaat van de duivel, maar weet jij eigenlijk wel goed wat je wil of voelt?

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, ik wordt toch zo gelukkig van jouw zwijmelberichtje, heerlijk dat het zo goed loopt en dat hij dan speciaal naar die supermarkt komt om elkaar even te zien dat is toch echt te schattig, fijn om te lezen dat het samen met de kinderen ook wat beter verloopt nu. En hij zou gek zijn als hij jou laat gaan, dus ik wet wel zeker dat het voor het echt is. Fijn dat dat vertrouwen ook bij jou langzaam begint te komen.

@brownielover, het klinkt alsof jullie beide nog worstelen met wat je wilt/nodig bent en dat daardoor het soms lastig verloopt. En als hij duidelijk aangeeft geen relatie te willen dan denk ik inderdaad dat jullie een soort fwb zijn. Ook niks mis mee als je daar beide achter staat maar als 1 van de 2 andere intenties heeft dan is dta niet handig en gaan de verwachtingen scheef.

Ik mis toch echt wat vaste meeschrijvers, dames hoe is het met jullie?

@hier, een wat lange update hahaha, ik klets nog steeds met beide mannen en met beide is het leuk en gezellig en is er wel een bepaalde klik online, helaas heeft geen van 2 tijd dit weekend om af te spreken want ik ben naar beide wel benieuwd wie ze echt zijn. Beide hebben "op papier" wat voor en nadelen in mijn ogen, maar dat is op papier zo makkelijk zeggen natuurlijk. Dus ik wacht het af.
    Had gisteren nog een match die na 3 berichtjes over wilde op whatsapp, ik nee dat doe ik niet, maar hij deed niks raars hoor, maar wilde de app wel verwijderen want vond hem niet fijn (goh die kennen we allemaal wel he) dus ik nee ik wik dat niet ik geef niet zo mijn nummer aan iemand die ik niet ken, nou dan konden we wel kletsen via telegram want dat kon op naam, ik dat heb ik niet, nou dat kon ik wel installeren dan en konden we daar kletsen, ik hallo ik zeg toch duidelijk nee! ik vind dit doorzeuren erg vervelend, als je op zoiets na 3 berichtjes al geen nee accepteert heb ik geen zin in, dus je bent duidelijk geen juiste match voor mij, succes. Kreeg ik dus verontwaardigd terug nou dan niet ik probeerde een oplossing te bedenken, ik dacht maar ik had geen probleem :roflmao:.
    Gistermiddag afgesproken met mijn ex om wat dingen op te helderen, dat verliep erg onbevredigend want een helder antwoord kreeg ik niet, dus leermomentje voor een volgende keer het heeft echt geen zin zo'n afsluitend gesprek, hij vond het wel jammer dat ik geen vrienden wilde zijn geloof ik, hij kwam echt met een grijns enthousiast op mij aflopen toen ik er aan kwam, toen ik hoi inclusief neutrale blik terug zei toen zag je hem zich terug trekken, maar hij wist hoe ik er in stond en hoe lastig ik het vond. Maar het hielp in zo verre dat ik tegenover hem zat en dacht het doet mij niks, ik ben boos en verdrietig over de manier waarop dingen zijn gegaan en zijn reacties, maar ik voelde niks meer voor hem als in verliefdheid of kriebels ofzo, vandaag wel wat verdrietig doordat het wat andere herinneringen openhaalde, maar dat komt wel weer goed. Ik heb hem dus nu overal op geblokt en het is gewoon klaar, hoe jammer ik het ook vind hoe het is gelopen, het is beter zo want bepaalde dingen klopten niet.
    Door veel emoties aan beide kanten is contact met de date van lang geleden ook even wat lastig, want zaten even in elkaars irritatie ook als vrienden kan dat hahaha, dus hij zei vanochtend ik vind dit vervelend, en ik zei ik vind dat vervelend, en toen kreeg ik ik ga nu aan het werk, maw reageer even niet, maar ach als het een tijdje stil blijft is het ook prima, ik weet dat we elkaar vanzelf een keer weer tegenkomen.

Nouja best veel update vanaf hier, maar eigenlijk weinig nieuws :oops:

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    @pardoes helaas helpen die afsluitende gesprekken zo goed als nooit. Je hebt nu iig wel kunnen merken dat je niks meer voor hem voelt. Goed dat je hem overal hebt geblokkeerd.

Hier niks nieuws eigenlijk. Nog steeds aan het afwachten tot ik de sleutel krijg. Eergisteren wel al een nieuwe bank besteld en laminaat uitgezocht :D

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Maar bijna.... dus nog even geduld en je kunt gaan klussen in je nieuwe huis, zo super fijn.
    En nee ik had echt gehoopt het goed af te kunnen sluiten maar helaas bleef het oppervlakkig en kreeg ik geen duidelijke antwoorden dus ik ben eigenlijk al vrij vlot opgestaan en gezegd dit heeft geen zin en is niet helpend, en hij was er zo onverschillig onder want jij wikt antwoorden en uitzoeken hoe of wat maar hij was daar makkelijker in en liet dat gewoon los en ging dan door. Dus tja het was gewoon raar. Maar inderdaad leermomentje voor mij dat dit geen zin heeft. Zo leer je nog dagelijks wat bij hahaha.

16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Zo frustrerend is dat als je graag antwoorden wil. Maar eigenlijk is de manier waarop hij je behandeld heeft al een antwoord.

Vandaag reed ik langs het huis en was er toevallig een monteur bezig dus de deur stond open. Dus heb gewoon gevraagd of ik even binnen mocht kijken en dat mocht :D Dus heb vandaag wel alvast even binnen kunnen kijken.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    @pardoes haha ja dat was wel te verwachten toch. Dat het niet een bevredigend gevoel zou opleveren. Zoals @Mim89 ook al zegt is dat eigenlijk nooit het geval. En voor de rest, ja ach dat het een beetje een zooitje is is ook prima toch. dat mag gewoon :)

@Mim89 heb je al wel een idee van wanneer je erin zou kunnen dan? of weet je nog helemaal niks?

Mim89 vindt dit leuk.
  18. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ik lees ook nog steeds mee. En niks nieuws te melden
    Zit in de Starbucks ff een momentje voor mezelf ;)

19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Als het goed is eind April/begin Mei.

20. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.048
    113
    Hier
    @Mim89 oh wat fijn dat het bijna zover is.
    @pardoes zo herkenbaar dat je nog 1x wil praten om het af te sluiten, maar vaak lost het inderdaad niks op en val je toch weer gouw in oude patronen en valkuilen. ik heb dat gevoel heel lang met de buurman gehad. want als hij nou toch mijn standpunt zou begrijpen, als die stopt met drinken en als ik hem help met de financiën ...... maar het is wat het is. toevallig gisteren nog een momentje. ik was met mijn zoontje op pad en we liepen achter een schoolklasje. en toen kwam de jongste zoon van de buurman heel blij naar mij toegerend. zo n lief kind. van binnen breekt mijn hart dan wel weer. het had zo goed en leuk kunnen zijn. maar ja. het is wat het is.

voor de rest zie ik af en toe de onderhoudsman nog. over 3 weken gaan we samen een nachtje weg voor zijn verjaardag. we gaan naar bubbels in de bommel. dat is een super deluxe prive sauna.

voor de rest ondernemen we met de vader van mijn zoontje de laatste tijd veel gezinsdingetjes. dierentuin, paasontbijt naar het bos.

dus ik ben op alle manieren voorzien:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: alleen zit het niet in 1 man

dus ja niet echt aan het date nu. het is prima zo. misschien als het straks weer mooi weer is dat het weer gaat kriebelen

Deel Deze Pagina