Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Nou niet altijd haha. Slinger soms wat heen en weer. Maar ook omdat hij zo wispelturig is. Zoals nu ook, enorm kortaf. Moet ik doorvragen wat er is zegt ie gevoel te hebben overspannen te zijn. Vervelend en alle begrip voor. Maar kom ik hem tegen in de winkel, kijkt ie gewoon de andere kant op. Dat kan echt niet. Dus dit als grapje benoemd op de app en wordt compleet genegeerd. Maar vervolgens zie ik dan zijn socialmedia wel stijgen qua volgers (wij volgen elkaar niet).

Ik heb niet bepaald het gevoel dat hij mij altijd met respect behandeld Dus dat ga ik hem vandaag ook sturen, slecht in je vel of niet je kunt prima normaal tegen mij doen. En anders maar niet.

@pardoes ja FWB lijkt het op dit moment meer op al waren we echt aan het daten en deden we dingen die fwb niet zo snel doen. Daarbij ook gevoel vanuit hem. En ergens vind ik fwb prima maar zoals ik hierboven ook schrijf; ik wil wel met respect behandeld worden en hoe pijnlijk het anders ook is om doei te zeggen; ik ben wel meer waard.

Dus ik app hem straks want bellen lukt toch niet aangezien ie de kids heeft. Ik kan zijn antwoord al bijna wel invullen.:confused:

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @brownielover ik zou hem gewoon even loslaten. Ik heb het idee dat je erg veel met hem bezig bent. Waarom appt hij niet, waarom krijgt hij meer volgers, waarom groet hij niet, wat zijn we. Komt erg onzeker over.
    En als je dingen dwars zitten kun je dat beter niet over de app doen, maar face to face. Hij is nu ff met zijn kinderen dus op zijn vroegst zal ik hem pas maandag een berichtje sturen om een afspraak te maken om elkaar weer ff face-to-face te zien.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Heb je gelijk in. Helaas heb ik hem al geappt:roflmao:
    Geen idee waarom ik er zo mee bezig ben, was ik helemaal niet meer de laatste tijd. Toch weer een stukje onzekerheid dat naar boven komt. Godzijdank start therapie bijna:oops:

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik zou het echt afsluiten met deze man. Hij werkt niet bepaald positief mee in deze spiraal.
    En ja, wij hebben makkelijk kletsen vanaf de zijlijn..

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Eens. Ik vroeg hem waarom hij me negeerde in de winkel en ook waarom hij niet reageerde op het bericht waarin ik met een knipoog aangaf dat hij niet hoefde weg te kijken. Aangegeven dit erg respectloos te vinden naar mij toe & dat ik wilde weten waarom hij me zo behandelde. Krijg ik terug; je wil dat ik hierop reageer?

Nou hou op hoor. Heb niet meer gereageerd, wat een zak stront.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.723
    113
    Vrouw
  7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Nou en dat is zacht uitgedrukt. :roflmao:
    Prima dat je "niet lekker in je vel zit" maar je kunt gewoon normaal doen. Zo niet, ophoepelen. We hebben wel eens eerder gezeur gehad en "contact vebroken" en wat me bijblijft is dat hij toen zei "je komt toch wel terug. Vroeg of laat sta je weer aan mijn deur. (Dat was toen ook mijn intentie). Maar eng, die man kent mij door en door op de 1 of andere manier en is nog zo arrogant om dat te denken ook. Echt. Al zou ik überhaupt heen wíllen gaan (wil ik niet) ga ik al niet uit principe kwestie. Oprotten:roflmao:

Mim89 vindt dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik zou hem gewoon lekker blokkeren en vergeten. Als ie zo arrogant zou doen was ik er al klaar mee geweest, uit principe had ik al geen contact meer gezocht

vlindermoeder vindt dit leuk.
  9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @brownielover, eens met de rest, dit doet jou geen goed, dus neem afstand.

@hier, ik was gisteren onverwacht met dat singles gebeuren op pad geweest, een super leuke middag gehad met 15 mensen, en er zat 1 man bij waar ik eigenlijk de hele middag mee heb lopen kletsen, en bij heb gezeten en gelopen, echt mega gezellig gehad, en voor die tijd heb je gezamenlijk een groepsapp dus met weg gaan bij het station, waren beide met d etrein, gewoon doei gezegd en denk hij appt wel, en anders app ik hem wel, maar nog niks gehoord en dus gezocht in de groepsapp maar hij staat er niet tussen dus getwijfeld en gevraagd aan degene die het organiseerde, goh zit iedereen in de groepsapp die mee is geweest, ze moest al lachen en wist direct waar het om ging en zegt nee hij niet want was last minute aangesloten/met een vriend van hem mee omdat er afmelding was, dus nu heb ik geen nummer en hij is geen lid van die site en tja helaas. Hij woonde ook eigenlijk wel veel te ver weg, maar het was wel echt zo leuk dat ik dacht nou ik geloof dat ik toch wel een keer vaker met je wil kletsen. Dus beetje jammer, maar wie weet dat hij nog moeite doet en via die vriend aan mijn nummer probeert te komen, het weg gaan was wat vreemd en ongemakkelijk.
    Maar ik kreeg al de vraag van 1 van de andere dames of we al een afspraak hadden gepland want jullie liepen de hele tijd samen en wat bij ons vandaan en er was duidelijk een klik.
    Verder nog gewoon mijn gesprekken op datingapp lopen, maar nog geen afspraak ofzo staan, en stiekem hoop ik nog wat van die man te horen :oops:

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Gelijk die vriend appen voor zijn nummer!!!!!!! Haha dat zou ik doen:roflmao: Waarom op hem wachten?

pardoes vindt dit leuk.
  11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Het bleek een collega, ik heb degene van de organisatie geappt in de hoop dat zij het nummer had, vrouw voelde veiliger, en ze vond het zo leuk dat ik het vroeg, dat terwijl ik zei nouja ik wacht wel even af, zij dus die collega heeft geappt en al wat met hem heeft geregeld, dus misschien dat ik wel wat ging horen snel, maw ze hebben mijn nummer doorgegeven, en ergens vind ik dit zwaar ongemakkelijk. Ik zei al positief bekeken als ik niks hoor ik kom hem ook nooit meer tegen dan :oops:. Zij zei ook vrouwen moeten altijd wat meer moeite doen, dus ik heb het even geregeld... en ik denk ooh shit :eek:.

Mim89, brownielover en cosdy vinden dit leuk.
  12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    @vlindermoeder, ik kreeg trouwens aan de hand van jouw laatste berichtje het gevoel dat je wat beter in je vel zit dan een paar weken geleden, klopt dat? Het klinkt wel goed zoals het loopt allemaal nu bij jou, tuurlijk niet wat je hoopt maar wel een stuk rust. En die buurman he, die is jou niet waard, als iemand zichzelf niet wil helpen dan kun jij er niks aan veranderen.

Lill vindt dit leuk.
  13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Heb ik. Had nog wel een bericht, ik had m'n slot kapot en wist even niemand anders om te vragen. Kreeg alleen terug; geenid. Daarna heb ik een bericht gestuurd waarin ik aangaf het jammer te vinden dat ie geen moeite nam om terug te reageren op mijn bericht, en dat wel het minste was wat ik verdiende. Nja nog wat dingen erin vanuit mij, geen enkele reactie. Dus heb z'n nr gewist en geblokt.

Ik wilde toen social media blokken maar zag dat ie mij overal al op geblokkeerd had. En toen zag ik ineens een nieuw account van hem op insta, 0 volgers. Aangemaakt in maart. Eerste wat ik dacht was; hiermee wil je zeker afentoe kijken "hoe het met me gaat". Dus ook gelijk geblokkeerd. Vind dit echt zwaar respectloos.

Maargoed ik heb dit weekend, ook als afleiding een beetje, een dating app gedownload. En dat helpt wel, heb wel een paar hele leuke gesprekken lopen.:)

pardoes en Mim89 vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Whaha waarom dan, is toch hartstikke leuk. Ik volg zo'n vrouw op instagram die vaak beetje inzicht geeft in mannelijke point of views. En wat heel veel mannen dus leuk vinden is als een vrouw interesse toont, want dat zijn ze niet gewend en gebeurd bijna nooit. Vaak zijn het idd de vrouwen die gaan zitten afwachten of hij wel wat laat horen. Voor hetzelfde geld denkt hij: ja nou ja, ik doe er niks meer mee want ik wil niet dat ze denkt dat ik 1 of andere creep ben.
    Je hebt iig moeite gedaan.. en nu maar zien toch? hoor je niks meer hoor je niks meer, en anders kun je erop reageren.

pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Nou dikke prima, lijkt me heel goed.. ik zat laatste wat oude berichten van mezelf terug te lezen van helemaal in het begin en toen heb ik ook puur tinder erop gezet als afleiding. Elke keer als ik de neiging had mijn toen ex te appen, ging ik gewoon tinder openen. werkte wel prima moet ik zeggen.

vlindermoeder en brownielover vinden dit leuk.
  16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Dapper van je! En nee joh niet ongemakkelijk voelen. Denk dat de meeste mannen dit juist heel erg waarderen!
    Laat je weten of je iets terug gehoord hebt?:D

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Tuurlijk laat ik het weten of ik iets terug hoor, maar ik weet dus niet wat zij af hebben gesproken, of hij zijn collega heeft geappt of dat hij heeft gezegd ooh als ik hem vd week zie dan zal ik wel... dus ik moet nu echt afwachten :oops:. Maar tot nu toe niks gehoord hahaha.
    En wie weet dat hij vanuit het mannelijk oogpunt ook wel praktisch kijkt en denkt nee dit is echt te ver weg, maar hebben echt 3 uur lang lopen kletsen en samen die wandeling gedaan, en als ik even achter bleef omdat ik nog een foto stond te maken dan sloot hij weer bij mij aan, na 2x bleef hij gewoon bij mij staan wachten :roflmao:, en toen wij het ergens over hadden kwam 1 van de andere vrouwen ooh daar wil ik ook graag nog eens heen mag ik je wat vragen? Ik tuurlijk en zij ooh nee ik onderbreek jullie gesprek en jullie hebben het zo leuk samen en liep ze weg :roflmao:. En we waren echt met 15 personen maar hebben eigenlijk alleen met elkaar gepraat, zelfs terug richting de trein liep zijn collega een meter voor ons uit en ik probeerde die er wel bij te betrekken want voelde lullig maar die had zoiets van nee hoor ik loop hier prima alleen en bleef hij naast mij lopen en praten :D. Dus tja het was gewoon gezellig. Dus ergens ondanks de afstand heb ik wel een hmm ik zou nig wel eens af willen spreken gevoel.

brownielover vindt dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113

Zo'n dating app is super afleiding, weet ik ook hier uit ervaring en ook gewoon leuke dingen gaan doen met anderen helpt zeker. Dus mooi je afleiding zoeken en als je toch denkt ik ga appen mag je altijd hier kletsen en zeggen wij wel doe nu niet... als je net zo eigenwijs bent als ik dan luister je niet hahaha, maar uiteindelijk komt vanzelf het punt dat je denkt nee zo is het goed.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Haha ja dat werkt wel echt! Even een paar uur niet aan 'm gedacht. Zei ik ik heb z'n nummer geblokt, had ik dat dus niet met m'n stomme hoofd. Kreeg ik een appje. Of ik hek geblokt had en dat het prima was. Nouja korte woordenwisseling waarin eigenlijk naar voren kwam dat ie nergens iver wilde praten waar die mee zat, en moe was van mijn conclusies. Ik zei ik word moe van jouw wispelturigheid en het niet weten waar ik sta of aan toe ben. Eindstand hij gaf aan laat het maar dit wordt niks. Nou dat had ik ookal bedacht grapjas.

Zei hem nog wel dat ie hulp moest gaan zoeken dat ie anders zou verdrinken. Nou dat viel wel mee. Ik zei nou volgens mij niet hoor.. anders zeg je niet bijna overspannen te zijn & duw je me niet weg. Geen reactie meer gehad dus nummer nu wel geblokt. Weg ermee. Zo klaar met die man. Je wil aan jezelf werken en vechten voor 'wat je hebt' of je wil het niet. Ga niet met je door blijven aanmodderen.

Enfin later gebeld met mijn ex. Nou die is helemaal van God los, met verschillende vrouwen contact en afspreken.:roflmao: wel leuk dat we dit met elkaar kunnen delen. En die was trots op de keus die ik nu gemaakt heb omtrent X

Ik heb nog wel een leuke karma voor hem. Hij heeft 3 weken geleden een tattoo laten zetten op een beurs waar we samen waren. Dus die man zijn tattoo zal hem de rest van z'n leven aan mij laten denken, heheh:D:D

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Haha dat klinkt echt mega gezellig. Hoop zo dat je iets terug hoort! Hoe ver woont hij bij je vandaan dan?

Deel Deze Pagina