Wat gaan jullie hard hier! Maar even he... hoe plannen jullie dit? Waar haal je de tijd vandaan enzo?
Ik heb co ouderschap dus 1 week zonder kinderen. Dan kan ik dingen plannen, anders niet hoor. En werk in de zorg dus ook wel eens overdag vrij daardoor.
@brownielover, gaat je date van vanavond ook nog door? En wanneerheb je date 2? En wie stelde die voor? @Lill, neehij heeft geen kinderen en ook geen kinderwens, al vind hij het prima dat ik een kind heb, ja die had ik al nagevraagd kort door de bocht hahaha. Toch wel eenbelangrijk puntje. Dus dat maakt de afstand beter te overzien. @Mim89, hoe gaat het met je voorbereidingen? @vlindermoeder, en is deze zoektocht succesvoller? @justme1976, tijd wat is dat? Ik maak bewust soms tijd voor dingen voor mijzelf, ik zorg bijna 24/7 alleen voor mijn kind, dus heb bewust niet gedate toen hij jonger was, nu hij goed alleen kan en wil zijn plan ik gewoon en ga gewoon, hij red zich wel, en nee ik voel mij daar niet bezwaard onder omdat ik hem verder altijd zie. Ik zie het als investeren in mijzelf, en mijn rust en even niet moeder zijn maar gewoon ik. @Juffrouwminoes, ik hoop dat je de stap durft te zetten om je in te schrijven, wie weet wat het oplevert.
Ja vanavond gaat ook door, ga over een halfuur heen! Date 2 kwam met een klein zetje van mij. Hij gaf me een compliment en ik zei joh, we moeten een spaarkaart maken en bij elke match of compliment plakken we een sticker en bij een volle kaart gaan we op date. toen zei die ik wil een mini spaarkaart want ik wil geen maand wachten. Dus ik zei ok een mini kaart dan. Toen zei die ja, ieniminie. En ik hoor graag wanneer je tijd hebt in je agenda. Dus toen gelijk een datum geprikt
Het lijkt erop dat de auto zoektocht succesvol was..... Pppfff wat een wereld. Verkoper 1 gaf 4500 voor mijn auto en zijn auto was 1.000 euro duurder. Verkoper 2 gaf 6.000. Auto 1 was ook mooier en nieuwer, maar had wel meer kilometers. Puzzel puzzel puzzel. Uit eindelijk mijn auto verkocht via wijkopenautos.nl voor 6234 en kan ik auto 1 kopen. Maar man man wat een gedoe. Heb ook het gevoel dat ik opgelicht word als ik als vrouw alleen kom. Maar toch gelukt. Nu maandag auto inleveren en dinsdag nieuwe ophalen. En dan shine in mijn nieuwe wagen In zo 'n geval heb ik toch graag een man, maar aan de andere kant. Ik heb nu toch een hele goede deal en het helemaal zelf gedaan. Vanmiddag was ik met mijn auto op pad en toen we thuis kwamen was mijn zoontje in slaap gevallen in de auto. Dus ik had mijn auto geparkeerd en moest steeds bellen en doen. Dus stond naast mijn auto te bellen voor mijn huis. Met de offertes onder de ruitenwissers. En toen de deal rond was maakt ik een dansje. Gelukkig woon ik in een rustige straat.
@pardoes wel goed. Afgelopen dinsdag het laminaat besteld. Zaterdag ga ik samen met mijn stiefvader de flat helemaal leeghalen. Daar staat nu alles wat ik meeneem in de schuur. Heb al wel de schuursleutel van het nieuwe huis dus gaan alles alvast daarheen overhuizen. Dan komt voor de laatste keer iemand om naar de stort te rijden en dan is de flat helemaal leeg. Als het goed is wordt volgende week het bedrag van de schikking overgemaakt dus dan kan ik ook alvast alle verf enzo gaan halen. Dus ik ben er klaar voor. Kan echt niet wachten.
Oh super leuk. Ik was 2uur vannacht pas thuis! Begin beetje ongemakkelijk en aftasten maar daarna heel gezellig. Ben nog mee naar z'n huis gegaan, wat gedronken. Niks gedaan overigens. Had het idee dat hij dat wel wilde maar ik bleef netjes op de hoek van de bank hahaha. Op de terugweg appte die gelijk dat ie het gezellig vond en me nog een x wilde zien. Dat vind ik dus lastig nu dan ga ik met 2 mannen op een 2e date. Voel ik me een beetje slecht over tegenover hen. zijn trouwens ook 2 totaal verschillende types. Deze man van gister kan iets meer tegengas geven denk ik en dat ben ik wel nodig. Maargoed dat is moeilijk beoordelen natuurlijk van hoe beiden echt zijn op een 1e date daarvoor moet je elkaar wel nof 1 of 2 keer zien.
Oke sorry, maar reken je nog niet rijk. De offerte die ze op de website bieden daar houden ze zich bijna nooit aan, dus ga er vanuit dat als je daar komt ze er zo nog 1000 euro af gaan proberen te praten want 'hier zit een krasje dat niet was vermeld' en 'daar zit een dutsje'. Bedrijven als wijkopenautos.nl en ikwilvanmijnautoaf.nl zijn allemaal echt gebrand op iets zo laag mogelijk inkopen en zo hoog mogelijk verkopen. En als je niet akkoord gaat kun je gewoon weer naar huis met je auto en heb je niks. Sorry om het even zo hard te moeten brengen, ik bedoel het goed en wil je erop voorbereiden. Ik ken heel erg veel van dit soort verhalen en heb vroeger zelf zoor ikwilvanmijnautoaf.nl gewerkt.. nog voordat ze zo groot waren.
zie het gewoon als een sollicitatiegesprek, zolang je nog niemand de baan hebt aangeboden kun je prima een 2e, of 3e gesprek voeren
@brownielover, haha dir wel echt te grappig, zo heb je niks en zo 2 tweede dates, en ik snap je gevoel volledig, ik kan daar ook niet zoveel mee zelf om het op die manier te doen. Ik voel mij al bijna schuldig als ik 2 leuke gesprekken tegelijk voer . Maar het bekijken zoals Lill zegt is wel verstandig, als ik dat nu eens zou kunnen. @mim89m dat klinkt super en alsof alle puzzelstukjes mooi samen komen, wat fijn dat de voorbereidingen al goed lopen en je straks echt kunt starten. Het schiet al mooi op! Echt zo fijn voor je. @vlindermoeder, hahaha ik zie je staan in de straat, hopelijk gaat het verlopen zoals gehoopt. En ik snap je gevoel wel inderdaad, dat is nog echt een mannen wereld, @hier, ik ga over een half uurtje weg want heb een date in het midden van het land , zaten gisteravond plannen te bespreken voor vandaag en voordat ik het doorhad hebben we 2 films geboekt en gaan tussendoor eten . Ik zei nog uhm misschien had ik eerst moeten checken of je zin had in gezelschap bij de film voordat ik mijzelf uitnodigde... kreeg terug, jij bent altijd welkom. . Dus zo op naar een lange date hahaha. En dan voel ik mij schuldig want ben ook nog met iemand in gesprek, al langere tijd trouwens haha, dus tja voelt ook raar dat nu af te kappen, maar het voelt ook raar om nog met hem te kletsen . Gelukkig gaat hij dit weekend nog eerst op vakantie voor 10 dagen dus ik heb nog even om te bedenken wat ik hier nu mee moet.
@brownielover joh lekker van genieten En je ziet vanzelf wel hoe het loopt! @pardoes wat leuk! Veel plezier
Ik ben daar al geweest en ze hebben mijn auto al gekeurd een half uur lang en toen gaven ze akkoord voor het bedrag. Ik kan hem alleen niet missen dit weekend, dus gaf al in het begin aan hem niet gelijk te kunnen inleveren, dat was geen probleem als ik hem maar binnen 4 dagen zou inleveren, anders verviel de prijs en moest die weer gekeurd worden. Dus dat klinkt goed en betrouwbaar. Op Google hebben ze een 4.7 score op een schaal van5
En er word weer lekker gedate @pardoes en @brownielover fijn meiden. En 2 films en eten! Wou dan ben je wel ff bezig. En dat is dan date drie he! Of telt de eerste niet mee?
Mijn date was inderdaad lang en leuk , hebben geluncht samen, toen een film gekeken, buiten een half uurtje gewandeld, toen film 2 gekeken, weer een stukje gelopen en een restaurant opgezocht en samen gegeten. Het was zo leuk, hij is echt een gentleman, deuren openhouden, mijn handen vast houden om op te warmen, nadat ik bijna van de trap afviel, chronisch onhandig , mijn hand vast houden met trap lopen, ik moest aan de binnenkant op de stoep lopen zodat ik veilig liep. En mij uitzwaaien bij de trein om pas daarna zelf met de trein te gaan. En toen ik zei met weg gaan tot de volgende keer, zei hij absoluut! En later nog op de app hoe leuk hij het vond en hoe erg hij genoot van mijn gezelschap. En het bleef bij een nette kus en handje vast houden en soms een arm om mij heen, de rest komt wel. Maar het was echt leuk.
Oh gelukkig maar dan heb ik niks gezegd. Ik ken eigenlijk alleen maar verhalen van keuringen aan de hand van foto's. Dan moesten ze idd een paar dagen later die auto inleveren, soms best een stuk rijden en dan werd daar ter plekke onwijs moeilijk gedaan en was de auto ineens 600-1000 minder waard. Dus sorry voor mijn reactie dan bedoelde het goed.
Oh joh geen probleem, dat beeld had ik ook bij het bedrijf, maar tot nu toe gaat het super netjes. Maar het geld staat nog niet op mijn rekening. dus wie weet krijg je nog gelijk. Maandag inleveren en dan wo/donderdag staat het op mijn rekening