Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @pardoes klinkt als een leuke man! Fijn dat je het leuk heb gehad :D

hier nog steeds in gesprek met die man om de hoek.
    Eigenlijk de hele dag wel :p
    Gisteren zaten we allebei een beetje te hinten naar een date maar er is nog niks afgesproken.
    We klikken goed en hij lijkt me echt een leuke man :)

pardoes vindt dit leuk.
  2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Megara, oooh dat klinkt goed hinten richting een date... ik zeg doorpakken dan en niet hinten maar gewoon doen.
    En het klinkt fijn dta het online al zo goed klikt.

@Lill, ik ben dus echt bij onze eerste ontmoeting als een blok voor hem gevallen, gewoon bizar eigenlijk en heel eng, maar het was echt een kwestie van elkaar zien en gelijk een oei hij is leuk, en omgekeerd ook, er waren foto's van die dag gemaakt door iemand, ik maak altijd foto's zonder mensen, en mijn vriendin zei gelijk wie is die man? Jullie hebben alleen maar oog voor elkaar... als hij mijn hand vastpakt dan heb ik volop vlinders, het is niet alleen lichamelijke aantrekkingskracht zoals met mijn eerste langere date persoon, het was ook niet een we bekijken het maar we zijn verstandelijk gezien een goede match zoals ex, maar echt een waar was je al die tijd gevoel. Zo bizar raar. En we bespreken echt van alles, en er zijn nog steeds dingen die ik niet weet maar we kunnen luchtig praten maar ook echt wel over de zwaardere onderwerpen, hij is zo leuk en schattig. En we willen elkaar duidelijk beide nog vaker zien. Het is ook mooi hoe hij gewoon zegt een relatie met iemand aan gaan is een keuze, en als je daarvoor kiest dan kies je er ook voor om samen alle uitdagingen te bespreken en oplossen. Dus ik ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan, er is nog veel te ontdekken aan elkaar en aan elkaars verleden.

@vlindermoeder, tja we hangen er een beetje tussenin, ergens is het de 3de keer dat we elkaar zagen, aan de andere kant de 2de keer dat we bewust een date planden, maar het was gewoon super leuk en de volgende date gaat er zeker komen. Ondanks de afstand hebben we elkaar nu 3 weken op rij gezien. Dus dat is al fijn. En op deze manier was het goed te doen.

@brownielover, hoe kijk jij nu tegen de situatie aan?

@hier, ik heb een grijns van hier tot tokio, geloof dat mijn goede humeur niet weg te krijgen gaat zijn vandaag :oops:. Er kwamen al hint voor die film wik jij ook graag zien zei je gisteren.... vanaf dan draait hij.. hahahaha
    En ik zei al over 2 weken zit ik toevallig bij jou in de buurt :cool:, hahaha.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    @pardoes klinkt heel erg zoals ik me bij mijn vriend voel, al was dat bij ons niet meteen vanaf het begin zo. Althans, ik was niet meteen van mn sokken geblazen, maar wel idd dat: ik ken je al veel langer en waar was je al die tijd.
    Alsof je ziel hem al kent.. beetje zweverig..
    Maar superfijn toch dit :D

brownielover en pardoes vinden dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ik heb weer een profiel aangemaakt op badoo. Tweede gesprek: 'je woont dichtbij dus we kunnen elkaar snel zien, hou je van knuffelen en zoenen?' :confused::confused: Ik ga zo mijn profiel maar weer verwijderen denk ik. Ik heb er echt gewoon zo geen zin meer in. Ik 'durfde' eigenlijk ook gewoon nergens meer een profiel aan te maken. Ik krijg toch steeds het bewijs dat de meeste mannen gewoon ruk zijn o_O

pardoes vindt dit leuk.
  5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ughh vreselijk! En happn dan? Ik heb via daar best wat leuke gesprekken en ook gewoon normaal. Eigenlijk niks grensoverschrijdend of seksueel getint. Bij bumble had ik dat ook niet.

Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou echt he? Vorig weekend was ik met vriendinnen weg, die vonden dat ik Lexa maar moest activeren. Ok.. profiel weer onder het stof vandaan gehaald. Maar zucht... nee. Misschien mijn leeftijd hoor. Ik ben 59 en de mannen in die categorie willen vaak zulke rare dingen. Beginnen meteen over wat je lekker vindt, wat zij spannend vinden etc. Alsof ( vaak klopt dat) ze jarenlang getrouwd zijn geweest en nu ineens in moeten halen met experimenteren. Ik heb daar ook geen zin in.

Mim89, brownielover en pardoes vinden dit leuk.
  7. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    zo dat is nogal straight to the point :eek:

Mim89 vindt dit leuk.
  8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik werd net wakker en kijk op me telefoon.
    Die man waar ik mee app had gisteren een vrijgezellenfeest.. heeft ie me mega veel berichten gestuurd vannacht :roflmao:
    Die had een goeie borrel op :roflmao:

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, ik snap je, ik ben ook niet zweverig aangelegd maar op de 1 of andere manier...

@Megara, hahaha, als een man je dronken appt dan wil die meer van je.... dus grappig.

@Mim89, bleegh waardeloos gelijk zulke berichten. En inderdaad ik heb bij happn ook minder negatieve ervaringen maarja het zegt soms niks natuurlijk. Maar niet leuk als het zo verloopt.

@brownieloverm hoe is het met jouw mannen? :roflmao:, dat geintje moest even hahaha.

@justme1974, pfff dat is inderdaad het type man om ver bij uit de buurt te blijven, en uhm 49 neem ik aan... :oops:, gezien de 74 in je naam, maar ik snap je wel, maar ze zijn er heus die leuke mannen, ze zitten alleen goed verstopt hahaha.

Mim89 vindt dit leuk.
  10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Haha oh ja sorry ik wilde nog reageren maar vergeten.
    Ehm wel oké haha. Met beiden nog dagelijks contact. En met beiden date 2 gepland:roflmao:

Moet zeggen met 1 lijkt het contact nu wel iets stroever ofzo maar misschien lijkt dat ook wel gewoon zo dat ik het anders opvat. Hij appt me tussendoor wel als die werkt of aan het voetballen is dus opzich is dat wel positief. De ander (van vroeger) appte me vannacht nog toen ie op een verjaardag zat. Dus beiden investeren nog wel.

Ben heel benieuwd naar beide 2e dates. Zie er ergens ook tegenop want wat als ze bepaald fysiek contact willen, k weet niet of ik dat wil hoor.:roflmao::roflmao:

Heb jij eigenlijk al gezoend @pardoes met die leuke man?:D:D sorry, ben niks niet nieuwsgierig :roflmao:

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hahaha oh heerlijk. Je zit in elk geval in z'n gedachten dat ie je in de nacht nog berichten stuurt.:roflmao: is dit die ene met wie je nog een date moet plannen? Ik zou zeggen gewoon zelf het voorstel neerleggen.:D

12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    ja dat was gisterenavond al wel duidelijk.. hij was drukker met mij dan met het feest :roflmao:
    Maar we hebben zo een “date”
    Ik ga met de kinderen naar een speeltuin en hij komt daar ook heen met zijn zoon :D

brownielover vindt dit leuk.
  13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    74 inderdaad, maar het jaar is ook alweer vier maanden onderweg, daar tussen ben ik 50 geworden:D

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ja ik ben er gewoon zo klaar mee. Merk ook dat ik steeds denk: waarom weer de moeite doen als ik toch weer teleurgesteld word. Dusja.

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hoe was het?:D

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Ja snap ik ergens wel. In dat geval zou ik het even een paar maand oid loslaten en dan wellicht nog eens proberen over een tijdje. En wie weet tref je intussen wel iemand in real life:)

Mim89 vindt dit leuk.
  17. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Was gezellig!
    We waren wel allebei druk met de jongste.
    Hij achter zijn zoon aan en ik constant achter mijn dochter.
    Maar we hebben veel gekletst.. ijs is in elk geval gebroken ;)

brownielover en Bezige bij vinden dit leuk.
  18. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Dit dus... houdt mij ook echt tegen

Mim89 vindt dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ja ga ik ook doen. Richten op mijn huis en over half jaar starten met de behandeling in Zwolle.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Echt he. Ben er zo klaar mee.

Deel Deze Pagina