Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    @Mim89 oh als ze al gelijk zo beginnen:|.

Er wordt lekker gedate! Veel plezier.

Date 3 is zoenen :roflmao: @pardoes

Mim89 vindt dit leuk.
  2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Mim89, ik snap je volledig hoor, die periodes van ik ben er klaar mee hebben we allemaal wel eens en soms is even een tijdje niet bezig met de apps positief. Sommige mannen zijn gewoon bizar raar.

@Juffrouwminoes, ik denk dat we die allemaal herkennen, zijn we niet allemaal soms helemaal klaar met mannen/datingapps, heb je je al ingeschreven voor de mystery match? Het is dit keer voor jouw regio, dus je kunt het proberen,

@brownielover, toe maar zeg 2 tweede dates gepland :p, Wanneer ga je? Enje hoeft niet fysiek al met ze te zijn natuurlijk, daar ben je zelf bij. Doen wat goed voelt voor jou, maar ik zou zeker niet met beide rond dezelfde tijd die grens over gaan en fysiek worden, dan beter een wat rustiger tempo.
    En jij schrijft duidelijk minder lang mee hahaha, maar ik ben voorzichtig met overgaan tot zulke dingen, vlindermoeder schatte hem beter in hahaha. Verder dan handjes vast houden, arm om mij heen slaan, mij voor een auto vandaan trekken en zoen op de wang is er nog niks gebeurt. Ik ben zelf heel voorzichtig en meestal voelen mannen dat wel aan.

@Megara, wat leuk en onverwacht zeg, gisteren spontaan afgesproken in de speeltuin en trouwens ook er gewaagd met de kinderen erbij, ik zou dan denken zul je zien gedraagt die zich als een draak dan denkt die ook wel....:roflmao:. maar mooi dat het ijs gebroken is, gaan jullie ook nog een keer 1 op 1 afspreken?

@vlindermoeder, hahaha ergens ga ik daar wel vanuit inderdaad, de vraag is alleen even of ik initiatief daar toe moet nemen of dat hij dat doet :oops:. Maar van mij mag het :). Maar dat wil niet specifiek zeggen dat de andere partij ook al zo ver is, dus we gaan het zien.

@hier, gisteren best veel geappt, ook echt wel erg serieuze dingen, en zo super schattig, gisteravond zei hij heel mooi het wordt vrijdag mooi weer en ik denk dat ik wel genoeg uren kan draaien in 4 dagen... ik ooh dat bied opties, hij zeker... want zaterdag is koningsdag dus was misschien ook lastig afspreken voor jou en zijn zusje had gevraagd of hij kwam maar hij had zich daar nog niet op vast gelegd want nouja als ik alleen zaterdag af kon spreken dan wilde hij dat liever doen, ik kan zondag niet en dat wist hij al, dus mega schattig dat hij gewoon elke dag extra lang gaat werken in de hoop vrijdag vrij te zijn zodat wij af kunnen spreken.
    En week erna zit ik toevallig bij hem in de buurt, had ik al gepland, en zei hij al mooi staat al een sterretje in mijn agenda dat ik die dag niet wat kan plannen want als je zo dichtbij bent dan laat ik de kans zeker niet voorbij gaan je te zien al zou ik maar even zwaaien op station... ik nouja ik blijf het hele weekend in die regio dus ga pas zondag terug... hij ooh dan bestel ik mooi weer zodat we samen een strandwandeling kunnen maken bij zonsondergang, ik deal. Dus hij doet mega zijn best om mij te zien, zo leuk. En benoemd ook echt hoe gezellig en leuk hij het vindt mij te zien :cool:. Dus voor nu ben ik er helemaal vrolijk van :)

NiVa0230, brownielover, Zeebra en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Wat een leuke updates allemaal, (oke behalve die van @Mim89 dan, sommige mannen blijven nou eenmaal gewoon horken.) ik lees alles verder wel hoor, heb alleen niet zoveel toe te voegen haha. Of 1 van de andere dames (meestal @pardoes) heeft al precies verwoord wat ik had willen zeggen.

brownielover, Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  4. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    auto is verkocht. ging echt heel soepel, dus een fijne ervaring. daarna moest ik alleen nog naar huis, zonder auto en iedereen was werken. dus voor het eerst in mijn leven een uber besteld:roflmao:. ik word nog eens een grote meid! en morgen mijn nieuwe waggie halen!!!!

brownielover, pardoes en Lill vinden dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Fijn dat het zo'n goede ervaring was :D

vlindermoeder vindt dit leuk.
  6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Lill, dat komt vast door het water aan deze kant van het land :roflmao:. Maar ik zit ook geregeld van wat Lill zegt hahaha. Ondanks een verschil in leeftijd toch aardig dezelfde kijk op dingen.

@vlindermoeder, jeeeeh wat fijn dat het zo soepel ging, op naar veel veilige kilometers met je nieuwe auto.
    En wacht hebben wij in Nederland Ubers? Echt? Voor mijn gevoel is dat echt zo buitenlands:eek:. Dus je bent al verder dan ik hahaha, maarja deze controlefreak zou dat ook allemaal al dagen compleet geregeld hebben inclusief backup plan :|.

Lill vindt dit leuk.
  7. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja in nl ook. Echt handig. Ik keek net op de app, ik woon in een klein dorp en binnen 10 minuten kon er een uber zijn. En ik moest mijn auto aan de rand van Amsterdam inleveren en daar was die in 3 min. Was een ritje van 30 min en met ov 1,5 uur!
    Dus vandaar dat ik het geprobeert had. Vond het heel spannend, je weet toch niet bij wie je instapt.

Misschien soms ook een goed alternatief voor jou ipv ov.

pardoes vindt dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
  9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Haha echt wel

Mim89 vindt dit leuk.
  10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb alle stukken ingeleverd voor het overnemen van de hypotheek. Spannend! Fingers crossed :D

pardoes, Lill en Mim89 vinden dit leuk.
  11. vlindermoeder

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    auto opgehaald en daarna gelijk weer terug naar de dealer.... want achter deden 2 van 3 gordels het niet.:eek:maar werd gelijk netjes opgelost.
    kreeg nog een goodiebag en ze hadden een stik om de auto gedaan! helemaal een feestje. wijkopenautos had ook het geld gestort voor mijn verkochte auto gestoord. dus lekker rond geracet met de kids en even naar de kermis geweest en een ijsje gegeten. dus een hele leuke dag. nu op naar zaterdag als ik een nachtje weg ga met de onderhoudsman!! positive vibes.

@brownielover hypotheek jou naam aan het zetten, heb ik iets gemist? of is dat nog de nasleep van je relatie met de babydaddy?

@pardoes gaat morgen je date door?

Psycholoog ik had dit dinsdag al getypt, maar vergeten op het knopje plaatsen te drukken:roflmao:

Lill en pardoes vinden dit leuk.
  12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @vlindermoeder, ooh leuk zeg een nachtje weg met de onderhoudsman, geniet er van :roflmao:
    En gelukkig werd het direct opgelost met je auto, klinkt als een heerlijk feestje zo.

@brownielover, wanneer denk je er meer over te horen? En hoe staat het met je dates?

@Mim89, bijna..... alles nu echt opgeleverd bij je oude woning?

@Megara, en heb je al een nieuwe date gepland?

@de rest hoe is het?

@hier, yep mijn date morgen gaat door en ik hoor de hele week al hoe lief en leuk ik ben :oops:, dus super leuk. En ook voor volgend weekend staat er al wat gepland samen :cool:. Ik vind het echt te schattig dat hij speciaal vrij heeft om met mij af te spreken. Dat is toch wel echt te lief. Dus ik heb er zin in.

13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    Bijna. Afgelopen weekend de bank, laminaat en koelkast laten ophalen voor de stort en al spullen naar de nieuwe schuur gebracht. Komend weekend weer spullen overhuizen. 8 Mei lever ik de sleutel in. Kreeg gisteren de bevestiging van opzegging. Normaal staat daar dan ook een datum voor eindinspectie in maar bij mij staat er nvt. Vloeren en kasten mag ik laten staan/liggen.

pardoes en vlindermoeder vinden dit leuk.
  14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Is nog nasleep met mijn ex inderdaad. @pardoes ik hoop eind volgende week te horen of het akkoord is of niet. Duurt allemaal zolang ben al sinds december bezig pff

@vlindermoeder de onderhoudsman??
    En fijn dat het zo snel opgelost is met je auto! Super leuk zo'n strik haha, maakt de ervaring helemaal compleet! Klinkt als een leuk dagje inderdaad verder, fijn!

@ hier gaat het goed dagelijks contact met beide mannen. As weekend een date met de 1 en volgende week doordeweeks met de ander.

vlindermoeder vindt dit leuk.
  15. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    @pardoes wat leuk! Klinkt alsof je heerlijk in de wolken aan het zweven bent :D

nee geen nieuwe date.
    Zit een beetje te twijfelen.
    Qua uiterlijk is het echt niet iemand waar ik op val. Op de foto’s zag die er wel leuk uit hoor , maar in het echt viel het toch wel een beetje tegen (oh hoe slecht dit :oops: )
    Het is een hele lieve man maar ik weet echt niet of ik door dat uiterlijk heen kan kijken :oops:
    Zit dus in dubio.
    Iedereen zegt geef hem een kans en kijk naar zijn innerlijk.
    En ja ik weet dat dat belangrijk is hoor.. al dan niet het belangrijkste.
    Maar er moet toch qua uiterlijk ook wel een beetje aantrekkingskracht zijn vind ik.
    Dus ja geen idee wat te doen nu :o:

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oei dit is een lastige. Is het qua uiterlijk gewoon niet je type maar wel een goed verzorgde man en niet perse heel erg lelijk?
    Of is het echt iemand waar je naar kijkt en denkt nooooo.:oops:

Ik vind uiterlijk niet alles zeggend en kan ook wel verliefd worden op iemand zijn karakter en me dan aangetrokken voelen. Maaaaarrrr het moet geen holbewoner zijn:roflmao:

17. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    nee hij is niet perse heel erg lelijk ofzo.
    Maar meer als in.. ik vind het belangrijk dat je goed voor je lichaam zorgt en wat aan je lichaam doet. En hij ziet er niet uit alsof die dat net zo belangrijk vind. Of überhaupt belangrijk vind.
    Tis een beetje lastig te omschrijven maar ik hoop dat je het begrijpt ;)

Zoe123 en brownielover vinden dit leuk.
  18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    @Mim89, wat fijn dat er geen eind inspectie meer komt, lijkt mij ook redelijk nutteloos, maar toch fijn om definitief te weten. En fijn dat het al mooi op schiet en echt bijna klaar. Je kunt al echt aftellen, en dan straks heerlijk tot rust komen op je nieuwe plekje, misschien heb je wel een super leuke buurman....

@brownielover, ja zulke dingen duren altijd lang, hopelijk dan echt volgende week uitsluitsel zou wel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent.

@Megara, bedoel je echt qua hygiene? Want dat zou ik een no go vinden, of qua sporten? Want wie weet wat iemand nog gaat doen daar in, je ziet toch vaak dat ze dan voor een ander zich beter in hun vel willen voelen.
    En ik zou het ook een kans geven (tenzij het hygiene is) want dat stukje uiterlijk is uiteindelijk vaak wel iets waar je doorheen kunt kijken als de rest klopt.
    En yep ik zweef behoorlijk :oops:, hij is zo lief en schattig.
    Die man van lang geleden zeg maar die verklaard hem al voor gek dat hij gewoon vrij neemt om met mij af te spreken :|, hoezo werkt hij andere dagen extra om een dag vrij te zijn voor jou, ik ja dat is toch te lief....
    dus ik zweef nog even verder en hoop vandaag minimaal een echte grote knuffel te krijgen en niet alleen maar handjes vast houden :oops:, maar wat ik zo inschat denk ik dat het goed komt hahaha,

NiVa0230 vindt dit leuk.
  19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.718
    113
    Vrouw
    @pardoes haha nou ik heb 1 buurvrouw al ontmoet. Is een gezin. En aan de andere kant want een wat oudere man met zoon. Dus dat wordt 'm niet :roflmao: Wat leuk klinkt jouw date! Veel plezier vandaag!

pardoes vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Superfijn zeg :) Wel heel handig hoor, zo'n man die geen rekening hoeft te houden met kinderen en dergelijke.
    Klinkt echt superleuk, heb je ook wel verdient na alle gekloot.

Hehe, mag ook tijd worden. Tijd voor een nieuw hoofdstuk :)

Hmm, lastig. Ik ben ook weleens afgeknapt vooral op uiterlijk (de man in kwestie had echt hele lelijke gele en scheve tanden, ik kon daar echt niet doorheen kijken, ik voelde ook gewoon geen aantrekking naar hem toe).
    Maar ik weet dat ik met mijn huidige vriend dat ook niet meteen had.. Maar goed, bij hem had ik wel vanaf moment 1: Jij hebt iets. Misschien niet meteen dat ik hem super aantrekkelijk vond. Maar ik vond zijn ogen wel heel mooi, en zijn lach. Zijn uitstraling. Dus ondanks dat ik hem niet meteen knap vond, voelde ik wel wat aantrekking, dat heeft ook wel wat meer tijd nodig gehad.
    Maar als je voor jezelf al weet dat dat hem niet gaat worden dan is dat ook maar wat het is toch.

pardoes en Mim89 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina