Denk ik ook. Heb van die ander nooit meer iets gehoord, vind dat persoonlijk wel jammer (ter afsluiting) want hij bekijkt nog steeds mijn insta verhalen. Liked ze alleen niet meer Ik zit alleen op happn. Ik heb via bumble ook leuke gesprekken gehad met leuke normale mannen maar ik zat toen nog half met X in de knoei dus heb alles zelf afgekapt. Lexa is echt vreselijk en verder dan deze 3 apps ben ik niet gekomen Tref soms ook weirdos hoor maar weinig eigenlijk!
Ik zit nu alleen op een vakantiepark met de kinderen in Zeeland, eerste keer. Gister gingen we zwemmen. Loopt daar een mega knappe badmeester foiii. Oke. De kinderen wilden allemaal trucjes doen dus ik ben dit aan het filmen. Komt ie ineens naar me toe 'zal ik een foto maken van jullie 4?' Uhh nee hoor ik hou niet van foto's stamel ik. 'Zeker weten, is toch leuk?' Met een plagende elleboog tegen mijn arm. Ik zei denk er even overna Later ik gooi die jongste in het water (donderjagen) loopt ie langs en zegt; zo hoort het! Ben ik aan t douchen met de kids is die er weer "dweilen" dus ik zeg. Je dweilt wel met de Kraan open he nou kort gesprekje gehad. Tref hem later wéér in het speelparadijs, keek die me toch lang aan in m'n ogen ik werd er gewoon verlegen van. Kids die grappen de hele tijd dat ik sjans heb en de badmeester een knappe vent vind. Ik durf geen stap meer naar binnen te zetten daar
gelijk gedownload Grappig dat je kan zien dat je iemand bent tegengekomen Lexa is inderdaad vreselijk.. ik kwam bijna alleen maar mannen tegen die een one night stand wilde. ik zit ook op fb dating maar ook dat is echt 10x niks jammer dat er geen contact meer is. Maar zo te horen is dat zijn keus.. tsja dan doe je er weinig aan.
Oohhh ik zou dit echt niet waarderen. Zeker als badmeester tegen een vrouw alleen met kids. Ik voel mij toch kwetsbaar in mij bikini dan. En hij is aan het werk, niet opstap. Denk gelijk aan de film costa zou dan denken, doet die zeker bij alle moeders.
Mijn 2 oudste hadden trouwens gisteren een leuk gesprek aan tafel C: mama krijg jij ooit een vriend? N wat denk jij? N: ik denk het wel hoor, mama is de leukste mama die er is. C: ik denk het ook wel Ik: nou dat weet ik niet hoor N: ik wel en het moet van mij.. jij moet ook een vriend krijgen, je bent zo leuk oké totaal geen presure ofzo
Hahaha Nou kon er van binnen wel om lachen. Wie verwacht dat nou, sjans in het zwembad met notabene 3 kinderen om mij heen te bungelen. Maar ergens ook een beetje awkward. De kinderen maken er nu continu grapjes erover. Ga vanmiddag weer zwemmen, ben benieuwd
Hahah oh heerlijk. Die van mij vooral de oudste, wil niet dat ik een relatie krijg dit komende jaar. Ze zegt dat ik dat beloofd heb. Dus dat is wel lastig mócht er iets ontplooien. Heb je al wat gesprekken via de app?
Ik vertelde aan die man met wie ik nu 3x heb afgesproken mijn badmeester verhaal (awel niet zo uitgebreid als hier) en toen zei hij Ga je vandaag weer sjansen met de badmeester? Dus ik zei nou ik ga wel zwemmen ja maar durf er geen voet meer binnen te zetten. Zei die; laat die lelijke baywatch badmeester even gauw ophouden anders wordt ik jaloers. Dat is toch super schattig
Hahaha nou dan moet je nog ff wachten Ik had gisteren een gesprek met een man.. tot die las dat ik 4 kinderen heb.. toen was het gesprek ineens afgelopen Heb nu via fb dating wel een normaal gesprek lopen
Oh dat herken ik wel dat mannen toch afknappen op meer dan 2 kinderen, ik heb er dan 3.ol Of geen probleem maar hebben zelf nog een kinderwens, die heb ik dan weer niet. Ben benieuwd naar je gesprek via fb
Ook dat ja. Zou je nog meer kinderen willen? Uh nee die deur zit echt hartstikke dicht. Ik ben er wel klaar mee na 4 kinderen. gesprek afgelopen het gesprek op fb is nog steeds aan de gang
Haha ja herkenbaar. Man waarmee ik nu 3x heb afgesproken wilde nooit kinderen, heeft nu een lichte twijfel maar geeft aan dat het niet zo is dat hij het meer wel dan niet overweegt zoals ik begrepen heb. Ik ben heel duidelijk dat ik echt niet meer wil. Hij is ook al iets ouder, eind 30. (Voor mij ouder ik ben begin 30 haha) Dus ik verwacht niet dat hij die wens heel groot heeft anders zou die (denk ik) wel op zoek gaan naar iemand die er iig voor open stond. Voor zover je iets kunt zeggen na 3x afspreken natuurlijk. Keep us updated over de fb man!
Oh ik heb woensdag trouwens date 4 met deze beste man. We gaan een rondje mario doen in een andere stad. Super leuk concept, ideetje van mij. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is dus ik ben heel benieuwd.
@brownielover, hahaha grappig toch sjans met de badmeester, en leuk zeg alweer een dat gepland staan. Had je al bericht van het huis dan? Heerlijk zeg genieten van de vakantie. Gewoon gaan zwemmen hoor. @Megara, hier ook happn inderdaad, ik vind het concept ook leuk omdat je dus mensen tegenkomt die dezelfde dingen bezoeken en soms denk ik dan in het wild he die heb ik eerder gezien... hahahaha. En fijn dat je een leuk gesprek hebt lopen. Ben benieuwd of het wat oplevert. En heerlijk dat gesprek met je kinderen, mooi toch dat ze je zo leuk vinden en ook dat ze er voor open staan dat je een nieuwe man zou ontmoeten. Ik geloof dat mijn kind denkt dat zijn moeder non is geworden en altijd alleen blijft gezien bepaalde uitspraken van die kant , dus dat wordt een veel zwaardere dobber denk ik hahaha. @Lill, hoe is jullie vakantie (geweest)? @Mim89, jij druk met je huisje? Deze week de sleutel toch? @justme1974, ooh hou op zeg dat zou voor mij ook een brug te ver zijn, een keer een spelfout ofzo kan altijd maar zo extreem. Ik kan daar ook compleet op afknappen, net als dat iemand typt me huis, ooh man dan ben ik direct klaar . Ik heb wel eens terug gezegd dat ik wel beklag heb met Me dat hij alles maar moet delen, die werdniet gesnapt . @de rest, updates zijn welkom hahaha. @hier, nouja gewoon ergens op een wolkje, gisteren in gesprek en mijn vrije momenten zijn zeldzaam en toen kregen we het over de zomervakantie en kreeg ik gelijk de vraag wanneer ik vrij was, dus gaf het aan en hij even later zo al geblokt in mijn agenda die dagen zijn voor jou, en vanochtend een berichtje met vrij is geregeld op het werk... serieus hij heeft speciaal een week vrij genomen omdat ik die week 3/4 dagen vrij af ben, dan kunnen we samen wat leuks gaan doen. Ik vind het trouwens wel raar ergens dat hij geen social media heeft , maar omgekeerd verteld hij gerust zijn adres en zegt dat ik altijd welkom ben. Zijn logica is dat social media zoveel tijd kost en hij dat liever aan leukere dingen besteed. Hij is gewoon schattig . Het is al bijna vrijdag... dan zie ik hem weer
Hahahaha Het is een concept waarin je met brieven op pad gaat in een stad. Wandeling dus. Daarin krijg je feitjes en geschiedenis over de stad, moet je opdrachten en vragen doen (truth or dare). Zal ff linkje bijvoegen, leek mij mega leuk. https://www.rondjemario.nl/daters/