Huis is nog afwachten.. alles wS goedgekeurd blijk ik een bkr te hebben van mijn ex zijn bedrijf.. Daar achteraan gegaan moet volgende week weg zijn, dan bank bellen en opnieuw aanvraag bekijken pfff. Stressvol hoor. Kvind jouw updates zo leuk!! Dit is echt dikke dikke mik tussen jullie. zo lief hoeveel moeite die doet met vrij nemen enzo, t is echt een scheetje.
@brownielover, ooh dat klinkt leuk zeg gelijk opgeslagen en vanavond even overleggen, zag dat de stad waar wij binnenkort zijn ook mee doet. Jij gaat het dit weekend doen? Want dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring, of heb je het al eerder gedaan? Aah wat balen zeg en stressvol dat het dan nog niet geregeld is, hopelijk gaat het nu snel goed komen. En ja hij is echt zo lief en respectvol richting mij, dan zegt hij maar de basis is vertrouwen dat betekend dat ik goed op moet letten en moet luisteren naar wat jij wil en belangrijk vindt want vertrouwen dat wordt beschadigd is niet maar zo weer hersteld. En ja het voelt ook volstrekt normaal om al zo vooruit te plannen en ik twijfel er eigenlijk geen moment aan dat we die tijd ook echt samen doorbrengen. @ZsaZsa, haha ja ik ken het ook niet en dacht ook huh.
@pardoes vandaag de sleutel gekregen Samen met mijn moeder al flink aan de gang geweest. Vanaf morgen heeft mijn stiefvader ook anderhalve week vakantie om te helpen en mijn zus komt morgen en in de weekeinden ook helpen. Je date updates klinken echt zo leuk!! Het is je gegund ❤️
@vlindermoeder, nee hij heeft geen kids, en is een paar jaar jonger dan ik, scheelt nu nog 7 jaar... als ik straks jarig ben geweest over een maand schelen we 8 jaar , maar hij lijkt niet jonger qua gedrag en uiterlijk. @Mim89, had ik het goed in mijn hoofd dag je vandaag de sleutel kreeg, veel klusplezier en wat fijn dta je zoveel hulp krijgt van je familie. Ik heb het rondje mario voorgesteld hahaha
Nee aankomende woensdag gaan wij het doen. Ik zal even een update geven hoe het was! Wanneer wil jij het gaan doen? Fijn dat hij zo lief en respectvol is naar je toe. Verdien je ook zo'n iemand. en fijn dat het vooruit plannen ook goed voelt, dat is toch wel bijzonder zo! Wil hij ook nog kinderen hebben aangezien ie ze niet heeft?
Ik heb niet meer de leeftijd om nog kinderen te krijgen, ook lichamelijk gezien onmogelijk, geen baarmoeder meer, en hij heeft gelukkig die wens niet. En wij gaan het niet doen hahaha, gaan wat anders doen. Maar ben wel benieuwd hoe het zal zijn dus die uodate mag
Wanneer wil jij het gaan doen Wij gaan het niet doen Sorry lig hier dubbel. @pardoes plantechnisch ideaal dat hij geen Kids/ex/omgang heeft. Kan hij zich "makkelijk" aan jullie aanpassen.
Tindervraag; je bent aan het swipen en ziet een bekende waarvan je liever niet wil dat hij jou ziet; is blokkeren dan voldoende? Ziet de persoon jou dan niet meer voorbij komen?
Durf ik niet te zeggen. Volgens mij kun je wel aanklikken dat je geen bekende(mensen uit je telefoon) tegenkomt
@vlindermoeder, het ging niet daar over hahahaha, maar het staat er inderdaad bijzonder En zeker handig, als hij wel kinderen zou hebben dan zou het ook planningtechnisch gezien een veel lastiger verhaal worden. En denk ik niet dat het werkbaar zou kunnen worden. @justme1974, ik heb geen idee, nooit tinder gehad, maar lijkt mij dat als je iemand blokt deze persoon jou niet meer kan zien omdat je met ene reden blokt. @Megara, hoe is het daar? Nog nieuws? @Mim89, warme dagen met klussen, maar schiet het al een beetje op? @brownielover, hoe is het daar? @Lill, jij alweer in het normale ritme denk ik, was de vakantie geslaagd? @hier, eigenlijk geen nieuws, vrijdag nog weer een heerlijke dag samen door gebracht en nu weer geduld tot dit weekend voor ik hem weer zie. Tussendoor wordt er volop geappt, worden er tig foto's van dagelijkse dingen en uitzichten gedeeld, dus heerlijk genieten samen.
@pardoes jaa het begint er op te lijken! Slaapkamer is zo goed als af. Vandaag wordt beneden de vloer gelegd. Woensdag komen de meubels.
Ah dat is super leuk. Dit weekend ook weer gepland samen? Ik heb deze week de date. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin erin Weet niet goed waarom. Ben eigenlijk wel even klaar met daten denk ik, in algemene zin. Vind hem een hele knappe man, ook leuk. Maar voel toch niet echt dé klik. Weet ook niet of dat kan zo snel hoor maar ik merk dat ik me langzaam al afsluit. Ben bijna geneigd het af te zeggen en anders na de date zelf. wat denken jullie dat wijsheid is? En wat evt te zeggen?
Ja wij zijn zaterdag weer terug gekomen, maar nog weinig normaal ritme hoor. Zaterdag heel veel in het teken van opruimen en dergelijke, gister natuurlijk moederdag dus langs mijn moeder en BBQ bij zijn familie. Heb nog weinig tijd gehad om wat bij te trekken, want hoe dol ik ook ben op zijn kinderen. De overgang van 1 naar 3 (die elkaar soms nogal in de haren kunnen zitten vanwege slaapgebrek) met zelf ook slaapgebrek heeft zich wel flink energie gevreten. Ik kan er wel steeds beter tegen, maar dat merk ik nog wel. Verder heerlijke vakantie gehad, daar niet van. Mooi weer, kids hebben zich super vermaakt. Het is echt wel fijn om te merken dat we ook met dingen als de boel opbouwen en afbreken niet geïrriteerd raken en gewoon communiceren en dat eigenlijk dikke prima gaat. Ben nu weer aan het werk en merk wel dat ik moeite heb om me te concentreren, ik moet ff bijladen. Maar hij is de hele week weg in het buitenland voor werk, dus komende week even echt alleen mezelf en mijn zoontje. Superfijn zeg zoals dat bij jullie gaat.. ja ik weet het ik val in herhaling haha. Oh heerlijk zeg, helemaal happy nog met je nieuwe plekje? Volg je gevoel is altijd wijsheid, maar zou wel ff kijken hoe je zelf in je vel zit? ik merk dat ik bijvoorbeeld voor ik ongesteld moet worden ook vaak zo'n soort dipje krijg dat ik minder zin heb in dingen enzo. Wellicht speelt zoiets bij jou nu ook? dat het zo druk is dat je het er misschien even niet bij kan hebben?? ik weet niet hoor..