Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Mim89, ooh het schiet al echt op! Wanneer ga je officieel over? Klinkt in ieder geval alsof er hard is gewerkt en het voorspoedig gaat, wat super fijn na alle tegenslag.

    @brownielover, ik sluit mij eigenlijk wel bij lill aan, altijd luisteren naar je gevoel maar probeer ook reeel te kijken waar je gevoel nu vandaan komt.
    Ja ik was toevallig deze maand 2 weekenden vrij, die momenten zijn hier erg zeldzaam dus maar gezellig samen wat gepland.

    @Juffrouwminoes, nu jij nog... had jij je nog ingeschreven?

    @Lill, dat kan ik mij heel goed voorstellen dat die overgang toch telkens weer groot is, maar het klinkt al met al als een heel geslaagde en voor herhaling vatbare vakantie! En dan deze week even lekker bijkomen in je eigen bubbel.
    En het geeft niks hoor in herhaling vallen, ik hoop dat je dat nog heel vaak gaat zeggen.

    @hier, ik kreeg tussen de middag een appje met wat doe jij dan en dan in september? Ik kijken, uhm nog niks, hoezo? Of ik zin had om mee te gaan naar een personeelsuitje van zijn werk, want gaan iets doen wat jij ook zeker leuk vindt, vind ik inderdaad, dus ja gezegd en daarna kwam al een zo heb op ons opgegeven :oops::eek:.
    Dus zweef zweef haha
     
    Juffrouwminoes en Mim89 vinden dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    @pardoes haha ik herken dit, mijn vriend deed dat ook al heel snel, ik vond dat dood eng haha. Zo van hoe weet je nou dat we dan nog samen zijn?
    Maar ik durf nu ook wel veel meer in de toekomst te plannen.. Vriendin van me trouwt volgend jaar, ik heb hem al gezegd die datum vrij te houden hahaha.

    En zeker voor herhaling vatbaar de vakantie, moet ook wel.. zomer gaan we 3 weken naar italie met zijn allen :eek:
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    @pardoes als alles goed blijft gaan dan gaan we met Pinksteren de tijdelijke woning leeghalen en poes overhuizen ❤️:D
     
    Lill vindt dit leuk.
  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.659
    2.620
    113
    Nederland
    @Lill @pardoes ik heb het contact vandaag toch beëindigd. Misschien gaat alles me te snel, vind ik het lastig beseffen dat iemand oprecht geïnteresseerd is in mij en lief is, ik weet het niet. Ik merk dat ik me emotioneel niet goed kan openstellen en dat is niet eerlijk tegenover hem.

    Ik ga morgen mijn oude psycholoog bellen voor extra therapie om hieraan te werken. Hij is zo lief he. Begripvol, geeft me alle ruimte om aan mijzelf te werken. Zegt wel verder te kijken omdat ik hem heb doen beseffen dat ie het heel gezellig vind met iemand en zich heeft gerealiseerd dat ie zich toch kan openstellen voor een ander. Maar hij was wel een tikkeltje verdrietig en zei dat als ik behoefte aan contact, wanneer klaar, ik niet hoefde te aarzelen n hem gelijk een berichtje mocht doen.
     
    pardoes, Lill en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  5. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.305
    661
    113
    Heel lief dat je dat vraagt. Maar nee... mijn ex is momenteel ontzettend moeilijk aan het doen. Heb even mijn hoofd nergens naar staan
     
  6. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.061
    585
    113
    Hier
    Balen. Wel lief dat hij de deur op een kier laat. Eerst ff aan jezelf werken en dan verder kijken
     
    brownielover vindt dit leuk.
  7. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Juffrouwminoes, bleegh rot exen ook altijd hoeveel invloed ze dan nog kunnen hebben op je leven, zo niet leuk. Hopelijk is het snel wat stabieler.

    @brownielover, wat jammer maar soms is aan jezelf eerst werken gewoon hele belangrijk, wel lief dat hij zo goed reageert.

    @hier, ach eigenlijk geen nieuws, alleen zwijmelig blij op mijn wolkje.
     
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    @brownielover wat jammer... Maar zoals mijn moeder altijd zegt: als je niet van jezelf houdt kun je ook niet van iemand anders houden... Wel lief hoe hij reageert!
     
    pardoes vindt dit leuk.
  9. Megara

    Megara Fanatiek lid

    5 feb 2023
    1.498
    1.708
    113
    Vrouw
    Goed om eerst aan jezelf te werken.
    Wat Mim ook zegt.. je moet eerst van jezelf houden ;)
    Wel lief hoe hij reageerde!

    Ik ben al een paar dagen in gesprek met een man.. grootste lol met elkaar.
    Nog geen date gepland staan :p
     
    pardoes en brownielover vinden dit leuk.
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Oeh dat klinkt veelbelovend :)

    Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten :)

    @hier ja zelfde nog steeds haha. Vriend komt vandaag terug uit het buitenland. Denk dat we elkaar vanavond nog wel zien. Al kan het ook zijn dat hij gaat dansen, weet niet of ik daar mijn hoofd nu naar heb staan. Maar dat is dan ook prima :)
    Merk dat ie in de afgelopen weken een aantal keer dingen heeft laten vallen over samenwonen. Denk niet dat ik er iets achter moet zoeken in de zin van actie, maar is me wel opgevallen haha.
    Hebben het ook wel paar keer gehad over samen een huis kopen enzo (op den duur, wat we dan zouden willen/belangrijk vinden. Niet als iets wat op korte termijn gaat gebeuren)
    Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden heel erg bezig was met dat samenwonen omdat er zoveel mensen naar vroegen, maar merk dat ik nu eigenlijk vooral denk: hij heeft een prachtig mooi huis, en ik voel me daar ook thuis, maar ik denk niet dat ik er wil wonen.. Hij heeft dat destijds met zijn ex gekocht. En ondanks dat het wel echt zijn huis is.. ik weet niet.
    Ik heb met sommige dingen toch al beetje het gevoel van: zij is eruit geknipt en ik word er nu in gezet. Ook al is dat helemaal niet terecht hoor, want ondanks dat we heel veel dezelfde dingen doen die hij met haar ook deed, is het ook gewoon omdat die dingen belangrijk voor hem zijn. En geeft hij ook wel aan dat het met mij heel anders is dan het met haar was.
    Toch is het soms vervelend om nog regelmatig te horen 'toen wij dit deden' en 'wij hebben toen dat gekocht' 'en daarna hebben wij' als het om hem en zijn ex gaat. Niet dat ik jaloers ben, en ik weet ook dat ze een half leven samen hebben gehad. Het is ook niet iets wat bewust gebeurd en ik snap ook wel dat je in die 1,5 jaar die wij nu bijna samen zijn nog niet van dat soort dingen hebt samen als wanneer je dik 16 jaar samen bent. Maar soms denk ik echt weleens: ja, nu weet ik het wel. :oops::oops:
     
  11. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Megara, dat klinkt goed zeg, ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen.

    @Mim89, en verloopt alles nog steeds volgens planning?

    @brownielover, hoe voel je je nu?

    @Lill, ooh dat kan ik mij helemaal voorstellen, dat zijn toch van die kleine dingen die dan net even steken, ondanks dat het logisch is na zoveel jaar samen.... dus ik zou ook inderdaad denken als je gaat samenwonen om dan samen met een schone lei te beginnen, maar leuk dat hij er telkens over begint, dan merk je toch dat het ook in zijn hoofd zit.
    Hopelijk zie je hem vanavond nog even! En niet onzeker zijn hoor, je hebt nu eenmaal hobby's en die veranderen niet spontaan dus het is allemaal vrij logisch, deze man gaat voor de volle 100% voor jou en hij zou ook gek zijn als hij dat niet deed.... dus hopelijk straks knuffels en dat dat gevoel weer weg zakt.

    @hier, wij gaan dit weekend samen weg, nouja weekend 1 nachtje, maar dan nog mega veel zin in. En dan hoor ik toch "maar zaterdag is al een nieuwe week dus spreken we vrijdag ook nog wel af?" Dus ik ga hem morgen zien en daarna van het weekend. Zo schattig, hij vroeg van de week of knuffelheimwee al bestond als woord... :oops:. En toen ik zei en nu zoveel zin in dit weekend en straks is het 1x met je ogen knipperen en voorbij, dan krijg ik terug maar dat geeft niet want daarna komen er nog veel meer mooie momenten samen.
    Ik ging inchecken online voor dit weekend en kreeg toen een vul voor iedere gast alle info in, dus ook adres enzo, dus ik nou ze willen veel weten kijk dan, ik zou bij hem gewoon mijn adres hebben gezet maar kreeg direct zijn adres door dus dat is toch wel erg fijn. Dus ik zweef weer weg :D:roflmao:
     
    Mim89, dotje1986 en cosdy vinden dit leuk.
  12. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.752
    189
    63
    @Lill.. fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je vriend vandaag terug komt uit het buitenland. En ik snap wel dat je praat over samenwonen. Het heeft natuurlijk geen haast, maar wel goed dat dat soort gesprekken er ook zijn. En dat gevoel ken ik van wij en ons als je vriend dat laat vallen over zijn ex. De mijne doet dat ook soms, maar het is hier ook echt onbewust. Maar ik vind het ook niet leuk.

    @Megara.. wat leuk. Hopelijk kunnen jullie snel een date plannen.

    @Mim89.. fijn dat je de sleutel al hebt en dat je binnenkort er gaat wonen. Op naar een nieuw hoofdstuk.

    @brownielover.. ik ben het met Mim eens. Hij reageerde wel heel lief daarop.

    Hier gaat het ook nog steeds goed. Heb zin in komend weekend, dan kan ik een dag extra bij mijn vriend zijn. Afgelopen dinsdag was ik nog bij hem en hij heeft de term relatie laten vallen. Hij is daar voorzichtig in (denk door vorige ervaringen). Dus hij ziet het inmiddels wel als een relatie. Dat neemt mijn onzekerheid ook weer een beetje weg.

    We doen inmiddels ook gewoon de normale dingen zoals samen boodschappen doen of naar het tuincentrum. Ik help hem af en toe met zijn huishouden en hij maakt voor mij een plantenbak (de mijne is rot).

    Maar aankomend weekend is het 6 maanden geleden dat ik hem voor het eerst zag. En ik ben nog steeds blij en het voelt steeds vertrouwder. Ik vind het steeds minder erg dat hij een slechte apper is, maar we bellen dan wel weer elke avond haha.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  13. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.752
    189
    63
    Geniet van je nachtje weg samen. Je klinkt echt zo verliefd..
     
    pardoes vindt dit leuk.
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Hihi, wat leuk zeg. Waar gaan jullie naartoe? Heerlijk toch zo samen even weg van alles :)
    Bij ons gaan dat soort dingen ook altijd veel te snel voorbij. Met sommige mensen gaat de tijd nou eenmaal 5x zo snel als anders haha.

    En ja, ik weet het niet hoor. Ik zou meteen samen iets kopen vanuit allebei een eigen huis ook wel spannend vinden. We zijn wel heel erg veel samen maar alsnog, echt samen wonen is wel heel erg anders.. ik zou dat wel eerst willen proberen/testen ofzo denk ik.. Voordat je meteen financieel ook helemaal aan elkaar vast zit..
    Ik voorzie geen problemen, maar ik stap gewoon niet overal meer zo onbevangen in als 10 jaar geleden..
     
    pardoes vindt dit leuk.
  15. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Het gaat nu behoorlijk snel. Eergisteren zijn de nieuwe meubels geleverd (behalve de vitrinekast en tv meubel; die komen half Juni als het goed is) en gisteren is de bank bezorgd. Vandaag zijn de gordijnen in de woonkamer opgehangen, kledingkast in elkaar gezet, gang en toilet geverfd, vinyl voor in de keuken opgehaald. Tijdelijke woning is qua losse (kleine) spullen zo goed als leeg. En echt, het wordt zo ongelooflijk mooi!! Zelfs nog mooier dan ik al dacht!!
     
    Lill, Juffrouwminoes, pardoes en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @dotje1986, uhm ben ik ook :oops:, en soms denk ik ooh help en dan komt hij weer met een lieve opmerking aan en denk ik ik maak mij druk om niks. en het klinkt super tussen jullie zeg. Wat fijn dat hij het nu ook een relatie noemt.

    @Lill, we gaan naar Groningen, dus een stukje uit de buurt maar als het goed is een super mooi hotel en altijd een leuke stad natuurlijk. En de tijd vliegt echt altijd voorbij, zo wonderlijk maar ook fijn.
    Ook dat snap ik wel qua samenwonen, is toch een grote stap die weer even voor onzekerheid zorgt. Alles op zijn tijd en komt vast goed.
     
    Lill vindt dit leuk.
  17. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113

    Wauw het schiet al mooi op, super om te lezen!
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  18. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Dit weekend mijn bed en droger en de kat overhuizen en dan woon ik er!! :D:D
     
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Het is pas echt thuis als de dieren er zijn he? :D
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  20. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Zeker! :D
     

Deel Deze Pagina