Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.064
    586
    113
    Hier
    Wat een stilte hier! Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

    Er overkwam mij nog iets grappigs en wou dat ff hier delen.

    Ik zat op WhatsApp in mijn instellingen te kijken en zag dat ik 5 mensen geblokkeerd had, voornamelijk tinder mannen:roflmao:.
    Ik dacht, ach die kan ik wel deblokkeren, die zullen wel stil zijn.....
    Dat dacht ik dus verkeerd. Had het s avonds laat gedaan en van 1 gelijk een berichtje.
     
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.868
    6.646
    113
    Vrouw
    Whahaha hilarisch.
    Weet je het inmiddels al?
     
  3. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.306
    662
    113
    Hahahaha wat apart.
    Weet je het inmiddels al?

    *gaat kijken hoeveel er bij haar geblokkeerd staan*
     
  4. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.064
    586
    113
    Hier
    Nee ik weet het niet meer, maar aangezien hij nu weer stil is denk ik dat ik toch gelijk had en hij het gesprek steeds de sexuele kant op stuurde. Want anders blokeer ik iemand niet.
     
  5. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.684
    1.849
    113
    Ik ben bang dat ik te argwanend ben geworden door de ervaringen met apps, sites, daten etc. Want ik geloof er dus geen ruk van dat deze man " heel toevallig" jouw nummer tegen kwam en dacht even te vragen hoe het met je is. En dat dan net vlak na het deblokkeren. Dat is zo'n gast die jeuk heeft en zijn opties bekijkt en dat niet soms, maar doorlopend.

    Maar ik geef toe; mijn geest heeft nog weinig ruimte voor het voordeel van de twijfel als het gaat om daten:D
     
    Lill vindt dit leuk.
  6. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.713
    1.904
    113
    Inderdaad, ik heb ook wel (ex)contacten met eeuwig durende jeuk en korte armpjes. Altijd op zoek, en poef weer weg als er geen seks in het vooruitzicht lijkt

    Laatst iemand in whatsapp waarmee ik jaren geleden paar keer op stap mee was. Hij wilde wel weer eens met mij op date. Ik heb gezegd dat ik eerst wil afspreken voor koffie ofzo. Ik ben in de afgelopen jaren best veranderd. Zo kunnen we kijken of we elkaar nog steeds okay vinden. Positief is dat hij dat ook goed vind. We zullen zien
     
    vlindermoeder, pardoes en Lill vinden dit leuk.
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.868
    6.646
    113
    Vrouw
    Eeuwig durende jeuk en korte armpjes :roflmao::roflmao:
     
  8. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.382
    1.042
    113
    @vlindermoeder, :roflmao::roflmao: bijzonder zulke dingen, ik wacht met deblokkeren totdat ik bij hun geen info meer zie want dat betekend dat ze mijn nummeruit hebben gegooid of mij ook hebben geblokkeerd :roflmao:, maar staan niet zoveel nummers in mijn bloklijst

    @Mim89, en hoe heb je geslapen de eerste nachten in je nieuwe huis? En ja zodra de dieren over zijn is het thuis

    @justme1976, nou dat toevallig net nu aan je denken zou ik ook niet geloven dus allemaal wantrouwend. Hoe is het met jou?

    @cosdy, :roflmao::roflmao: de manier waarop je dat zegt, ik lig in een deuk. En positief dat jullie eerst koffie gaan dranken, ik ben benieuwd.

    @brownielover, hoe is het daar?

    @Megara, loopt je gesprek nog?

    @hier, ik heb een heerlijk weekend gehad, zweef zweef, hij is zo super leuk en de tijd was zo voorbij, nu weer een paar dagen wachten voordat ik hem weer zie.
     
    vlindermoeder, Lill en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  9. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.742
    486
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey dames,

    Mag ik met jullie mee kletsen. Ooit al wel eerder wat gepost maar daarna niet meer. Heeeel lang geleden. Haha

    Ik heb een maand of 2 badoo geïnstalleerd en nu 2 dates gehad met een man. Erg gezellig en leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

    Maar wat een types zeg. Al kan ik me ook kostelijk vermaken met die mannen die maar 1 ding willen. Hahaha verder merk ik dat ik een bepaald type man aantrek ik waar ik totaal niks mee heb. Lees jong, 30, kindloos en dus 1 ding wat ze willen.

    Ga nu lezen wat jullie allemaal meemaken.
     
    vlindermoeder en Mim89 vinden dit leuk.
  10. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.019
    7.440
    113
    Vrouw
    @pardoes vanavond slaap ik er voor het eerst :D Vanochtend zijn mijn bed en droger naar het nieuwe huis verhuist. Ik ben nu in de tijdelijke woning, net poes een kalmeringstabletje gegeven dus even wachten tot die ingewerkt is. De vorige keer was echt zo zielig :( Dus hopelijk werkt het tabletje goed en heeft ze deze keer een stuk minder stress.

    Maar echt; wat is het huis enorm mooi geworden! Zelfs nog veel mooier dan ik in gedachten had ❤️:D

    Kleine sneak peek:

    Bekijk bijlage 768748
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.868
    6.646
    113
    Vrouw
    Is het nu eigenlijk al 'officieel' met jullie? ;)

    Gezellig, kom erbij kom erbij :D
    Maar 2 dates dus het is in elk geval een leuke man?

    Wow wat mooi zeg! Ik heb dus nooit het inzicht om zoiets te bedenken.
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  12. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.019
    7.440
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Het was wel een voordeel dat ik al een half jaar lang wist wat voor huis ik zou krijgen. Kon alles al bedenken en uitzoeken haha. Al moet ik zeggen dat ik dat inzicht altijd wel heb. Heb ik echt van mijn moeder ❤️
     
    Lill vindt dit leuk.
  13. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.742
    486
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @Lill Het is een hele leuke gezellige man, 1 met veel geduld en humor. Maar ook 1 die heel erg zijn eigen leven heeft. Fanatiek op veel gebieden kwa sport, werkt fulltime, veel afspraken met vrienden/familie. Vraag me nu vooral af heeft hij wel tijd voor daten/relatie. Ik heb mijn dames redelijk veel dus is soms moeilijk afspreken.

    @Mim89 ziet er goed uit. Heel leuk. Wens je alvast veel woonplezier. Heb het verhaal terug gelezen en gelukkig heb je nu een plekje zonder alle ellende.
     
    Mim89 en Lill vinden dit leuk.
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.868
    6.646
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor :) maar als ze echt interesse hebben dan passen ze het wel in.
    Mijn vriend heeft zn kids 50/50 en ik mijn zoontje fulltime. Daarnaast allebei idd hobby's. Hij werkt fulltime, ik heb een paard naast mn werk en de zorg voor mn zoontje.
    We made it work.
    Soms gingen er weken voorbij dat we elkaar niet zagen, vooral in de tijd dat de kinderen nog nergens vanaf wisten, maarja... dat was dan ook wat het was..
    We deden wat mogelijk was
     
    pardoes vindt dit leuk.
  15. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.064
    586
    113
    Hier
    Dat was ook precies mijn gedachten hoor, daarom zei ik ook maar tegen hem, ik heb je vast voor niks geblokkeerd en nu is het helemaal stil. Zo doorzichtig

    @Mim89 wat mooi.

    @pardoes wat ben je heerlijk verliefd

    @Rylie welkom
     
    Mim89 en pardoes vinden dit leuk.
  16. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.382
    1.042
    113
    @Lill, nouja zijn familie en vrienden weten van mij, hij date ofzo met niemand anders, ik ook niet, en hij liet zich wat ontvallen waarvan ik hem zag denken oeps dat had ik stil willen houden nog, dus ik heb het zo gelaten maar ik geloof wel dat het officieel is :oops:. We plannen ook gerust vooruit samen en maken afspraken tot laat in het jaar. We hebben al dingen gepland staan samen voor september/oktober en november :oops:. En bedenk mij nu ook voor de maanden ervoor hahaha.
    Hij vroeg vorige week naar mijn mail want hij wilde mij info doormailen van het personeelsfeest in september, ik kreeg toen een bevestigingsmail doorgestuurd die geen enkele extra info bevatte, dus ik ben wel benieuwd waar hij mijn mailadres voor nodig was... maar daar kom ik vast binnenkort achter hahaha.

    @Mim89, wauw wat super mooi geworden. Hopelijk is het overhuizen van de kat beter verlopen dit keer.

    @Rylie, tuurlijk mag dat, welkom hier

    @hier, gewoon weinig nieuws, behalve dan dat ik zo vrolijk en blij ben, en hij net zo trouwens dus dat is fijn.
     
    Mim89 en Lill vinden dit leuk.
  17. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.382
    1.042
    113
    @vlindermoeder, yep heel erg, dan zijn we samen op pad en worden er foto's gemaakt en dan horen we beide van onze vrienden wauw jullie stralen gewoon wat leuk om zo te zien. Dus beide hoteldebotel,
     
    vlindermoeder en Lill vinden dit leuk.
  18. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.019
    7.440
    113
    Vrouw
    @pardoes nou ik had dus een kalmeringstabletje voor haar gekregen van de dierenarts. Zou een uur moeten inwerken. Merk er vrij weinig van :o: In de auto ging ze weer super hard miauwen steeds. Maar niet meer zoals de vorige keer met haar bekje open en tong naar buiten enzo. Dat was gewoon eng toen. Ook nu heeft ze al gegeten, ligt nu lekker op de bank. Veel beter dan toen we naar de tijdelijke woning gingen. Toen ging ze constant verstoppen en heeft ze zeker 2,5 dag niet gegeten. Dus misschien toch door dat tabletje... Dierenarts zei ze krijgt een dronkemansloopje maar merk er niks van :roflmao:

    @Rylie dankjewel! En welkom!

    @vlindermoeder dankjewel!
     
    pardoes vindt dit leuk.
  19. Megara

    Megara Fanatiek lid

    5 feb 2023
    1.498
    1.708
    113
    Vrouw
    @Rylie welkom!

    @pardoes ik hou van jouw updates :D
    Ik ben nog steeds aan de praat met die man.
    Praat nu ook met een andere man op happn.
    Beide wonen ze in de buurt .. die laatste herkende mij van gezicht. Ik hem niet :p
    Beide gezellige babbelaars.
    Met die eerste is het heel gezellig en nu komen er ook dingen waar in we echt heel verschillend zijn ter sprake .. ook wel leuk.
    Nog steeds geen date gepland :p
     
    pardoes vindt dit leuk.
  20. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.306
    662
    113
    Wauw super mooi. En wat een gaaf behang
     
    Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina