Tinder ervaringen deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 12 mrt 2021.

  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Dankjewel!
     
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Weet je toevallig wat je gekregeb hebt? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :roflmao:
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Geen idee meer hoe het heette :o::oops:
     
  4. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.742
    486
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @Mim89 hoe gaat het nu? Heeft hij/zij der plekje gevonden in huis?

    Hier. Net een date gepland voor komende zondag. Hij heeft onverwachts een vrije middag/avond. Ik zou eigenlijk ij de tuin gaan klussen maar dat wacht maar even.
     
    brownielover, Lill en pardoes vinden dit leuk.
  5. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Megara, jij bent druk met gesprekken, en verschillen kunnen inderdaad een mooie aanvulling zijn mits het geen verschillen in normen en waarden zijn. Ben benieuwd wanneer de eerste date gepland gaat worden.
    En ik hou momenteel ook van mijn updates :D. Hij is zo super leuk en hij zegt zulke lieve dingen, we delen mega veel foto's met elkaar overdagelijkse dingen en dus beide proberen we elke dag 1 mooie foto van natuur/bloemen te maken die we naar elkaar sturen, dat is zo super leuk. Hij is echt een gvr (grote vriendelijke reus) hij is mega veel langer dan ik en ik ben voor een vrouw al niet klein hahaha. Het is nog even afwachten of hij vrijdag vrij is, en anders wordt het zaterdag of zondag onze volgende date, ik ben wel trots op ons dat ondanks de afstand het tot nu toe wekelijks lukt elkaar te zien.

    @Mim89, het klinkt in ieder geval een stuk positiever dan vorige keer met overhuizen, dat is al fijn. Hoe hebben jullie geslapen de eerste nacht in je prachtige huis.

    @Rylie, leuk een date gepland, dat is nummer 3 dan? Vaak toch zo'n omslagpunt, of zoals @vlindermoeder zegt date 3 is zoenen :roflmao:. Of zou ze die zin alleen voor mij bewaren...

    @hier, ik ben nog niet terug van mijn wolkje, ik was gisteren echt doodop, kind werd ziek dus na al een para drukke dagen met weinig slaap een hele nacht met een ziek op lopen zat niet in de planning, dus ik merkte zelf dat ik stiller was van anders dus benoemde dat van ik ben echt doodmoe en merk dat ik daardoor niet erg spraakzaam ben, dan krijg ik terug dat had ik al zelf door hoe dat kwam, dus geeft niks. Dan denk ik geen ooh ik dacht al of vervelend of dit en dat maar gewoon een rustig accepteren dat mijn energie even op was en het restje elders nodig. En dan vandaag wel vragen hoe is het nu? En toch dat stukje belangstelling, hij is ook heel open en niet geheimzinnig met zijn mobiel ofzo, ik ooh raar dat jouw whatsapp dat niet aangeeft, hij ontgrendeld, ik weet tegenwoordig zijn code al hahaha, en zegt kijkt maar... doet daar niet moeilijk over, geeft toch een fijn gevoel.
     
    vlindermoeder en Lill vinden dit leuk.
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Dat soort dingen zijn inderdaad zo fijn. Wij zijn daar idd ook niet moeilijk in, nooit geweest ook. Als ie iets wil opzoeken ofzo en mijn telefoon ligt toevallig dichterbij dan pakt ie rustig die. En andersom. Niks te verbergen :)

    Vind dat toch altijd wel een grappig iets. Ik heb niks te verbergen, je mag alles zien, maar als je de behoefte zou hebben om in mijn telefoon te gaan kijken dan zou me dat toch niet lekker zitten :roflmao:

    Hier nog steeds same old :roflmao: word bijna saai. Laatst nog wel even het samenwonen ter sprake gebracht omdat dat vaker benoemd werd. Hij gaf ook wel aan dat ie dat heel fijn zou vinden en dat dat deels kwam doordat het gewoon lekker lijkt te draaien zo met zijn allen, maar dat er aan de bestaande situatie niks is veranderd dus zolang nog geen optie is. En dat is helemaal prima :)

    Hebben over paar weken dagje Efteling gepland met alle kids. Ben heel benieuwd hoe dag gaat :roflmao: een kleiner pretpark gaat behoorlijk goed momenteel, maar Efteling is wel groot. En ze hebben alle3 andere wensen natuurlijk..
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    De eerste 2 nachten zijn goed gegaan! Poes is al lekker op haar gemak. Verkent alles rustig en snuffelt rustig rond. In de tijdelijke woning heeft ze toen echt 2,5 dag amper gegeten, hier at ze meteen. Dus superfijn!
     
    NiVa0230, Rylie, Lill en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.742
    486
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wat fijn dat ze het zo goed doet.

    @Lill. De efteling super leuk. Ok stomme vraag maar leven is duur genoeg l
    Heb je al ticket of kum je nog iets gebruiken can de Albert Heijningen actie. Ik heb nog veel kaarten. Als ik er 4 overhoud dan is het prima. Kan je verzilveren tot 2 juni.

    Maar alvast heel veel plezier. Lekker veel afwisselen wie wat doet en dan komt het vast goed.

    @hier. Die kus is er geweest. Beetje onverwachts voor mij. 2de date was een wandeling. Hadden ergens lekker genoten van het toen lekkere zonnetje en een cappuccino. Wandelen we verder en kwamen langs een mooie plekje waar ik een foto van wou maken.
    Staan daar nog even stil om te kletsen. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan en kust me.
    Bij afscheid ook nog gezoend.
     
    vlindermoeder vindt dit leuk.
  9. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Lill, maar gewoon elkaars mobiel kunnen pakken voor een foto of om iets op te zoeken of mee te kijken vind ik ook iets heel anders dan bewust door een mobiel gaan en berichtjes lezen, vooral dat laatste vnd ik een no go, ik heb niks te verbergen maar ik bespreek ook echt wek dingen die prive zijn vanuit een ander dus hoeft hij niet te gaan lezen, als ik dat wil delen dan hoort hij het wel.
    En aha dagje efteling is altijd een uitdaging hoor, ook voor niet samengestelde gezinnen, van te voren goed bekijken wie wat wil doen en afspraken maken kan helpend zijn :roflmao:.

    @Mim89, dat klinkt als een super fijn begin, zij voelt ook gelijk aan dat dit thuis is.

    @Rylie, leuk dan toch, op naar date 3.
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  10. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    vlindermoeder, Spoetnik, Bezige bij en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Superlief aanbod ❤️ dankje :) maar we hebben sowieso korting omdat mn zoontje volgende maand jarig is. Idd.. leven is duur genoeg.

    En gezoend.. hoe voelde dat?
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Whahhaa ja dat gaan we ook zeker doen. En het park per gedeelte door. Dus niet van de baron naar de pagode naar droomvlucht naar symbolica.. dan ben je zoveel tijd kwijt :roflmao:
     
    pardoes vindt dit leuk.
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Prachtig stekje zo :)
    Hopelijk blijft het lekvrij ;)
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  14. Deniesjuh666

    Deniesjuh666 Actief lid

    7 dec 2023
    115
    96
    28
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Ohhh wat mooi!
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  15. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.378
    1.036
    113
    @Mim89, wauw het is echt super mooi geworden. Wat heerlijk dat het nu echt geregeld is,

    @Lill, haha ook dat inderdaad, en een rondje sprookjesbos is altijd goed natuurlijk.
     
    Mim89 en Lill vinden dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.867
    6.645
    113
    Vrouw
    Kijken of pinokkio het nu weer doet :roflmao: en vliegende hollander. Tijd geleden geweest, zoontje niet gemeten aan het begin. Zou erom spannen maar dacht dat ie net lang genoeg was. 3 kwartier in de rij gestaan, gaan zitten. Word ie er toch uitgevist. Twijfel twijfel net wel net niet. Ja nee we gaan het toch niet doen.. arme kind.
    Dus paar maand geleden op een studiedag weer gegaan.. was vliegende hollander dicht wegens werkzaamheden :( kind teleurgesteld.
    Dus 3x scheepsrecht hopen we maar. Hij is nu sowieso lang genoeg :roflmao:
     
    pardoes vindt dit leuk.
  17. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.659
    2.620
    113
    Nederland
    @Mim89 echt heel mooi geworden je huisje!! En fijn dat de kat al gewend lijkt, ook belangrijk. Lekker genieten van je nieuwe plekje!!

    @pardoes oh jouw verhalen klinken zo leuk hé. Ben echt blij voor je. Zo fijn ook dat het ondanks de afstand tot nu toe lukt om elkaar wekelijks te zien en je dingen vooruit pland. Goed teken :)

    @Lill leuk de efteling! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Ik vind dat al een hele uitdaging en ik heb geen samengesteld gezin haha. Maar veel plezier alvast!!

    @Megara heb je inmiddels al een date gepland staan? Of nog druk aan de klets. 2 mannen waren het toch uit de buurt?

    @Rylie leuk een 3e date. Weet je al wat jullie gaan doen? :)
     
    pardoes en Mim89 vinden dit leuk.
  18. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.659
    2.620
    113
    Nederland
    Hier ben ik even afwezig geweest.
    Veel nagedacht, gepraat met vriendinnen, morgen 2x therapie (2 therapeuten)
    Merk dat ik het lastig vind om mij open te stellen naar mannen, ik vergelijk iedereen met X en ben als de dood dat iemand mij weer op die manier behandelt.

    Ik dacht eindelijk van die flapdrop af te zijn, komt ie weer om het hoekje zetten laatst. Ik zal jullie de details besparen maar die man....... Echt ik wordt soms niet goed van hem.
    Merk wel dat ik véél sterker ben en het makkelijker los kan laten (eerder was ik dagen van slag bijvoorbeeld, nu hooguit een uur) & ook steeds meer besef dat alles wat hij zegt ik met 10 korrels zout moet nemen.
    Zo had ie me gevraagd over zijn werk waar we heen zouden gaan of ik daar mail over gehad had. Ik zei ja, zeg maar af. Geen reactie. Ik stuurde hem dus wis mijn gegevens aub en laat nooit meer wat horen. Geen reactie. Heb zijn werk maar gemaild met de vraag of ik afgemeld ben en dat had ie in de ochtend gedaan. Heb toen stiekem even op whatsapp bij geblokt gekeken, heeft ie mijn nummer weer toegevoegd. Like why?? Niet dat ik van plan was om hem te appen ofzo, never ever in my life again. Maar goed ik vrees dat ie binnenkort wel weer contact opneemt of voor mijn deur staat (heeft ie laatst gedaan, weet niet of ik dat gezegd had)

    Verder hard aan het werk met mijzelf. Veel reflecteren ook.

    Ik miste de man toch wel een beetje met wie ik 3 dates heb gehad, dus de stoute schoenen aangetrokken en hem toch nog een berichtje gestuurd. Hij vond dat ik wel snel iets stuurde maar vond het wel erg leuk. Benadrukte nog wel dat ie geen jo-jo effect wil. Nouja dat begrijp ik helemaal. Aangegeven dat dat niet mijn intentie is, maar ik veel nagedacht en gereflecteerd heb en het eigenlijk zonde is om mijn angst leidend te laten zijn. (Ik bedoel, niet iedereen is zoals X)
    En dat het inderdaad niet allemaal in snelvaart hoeft en we elkaar ook gewoon langzaam goed kunnen leren kennen. Dus we gaan aankomend weekend een dagje weg samen.
     
  19. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    9.007
    7.439
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel! Net ook de sleutels van de tijdelijke woning ingeleverd :D

    Ben de laatste twee weken niet veel op het forum geweest dus heb niet alles meegekregen sorry :oops:
     
    pardoes vindt dit leuk.
  20. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    2.061
    585
    113
    Hier
    @brownielover 2 therapeuten, dat lijkt mij erg lastig, mag ik vragen waarom 2?

    En wat betreft lastige exen. Heb alleen het hoog nodige contact. Dus niet zijn werk bellen en niet kijken of hij met jou bezig is. Let it go, let it go.

    Goed dat je date aangeeft geen jojo te willen zijn. Geef hem een kans, laat hem alles van je zien. Ook de kanten die misschien minder leuk of makkelijk zijn en dan zie je wel. Easyer said than done, i know.

    @Mim89 wow zo mooi, vooral je vloer in de keuken! Is dat zeil ofzo?

    Ik zie zaterdag de onderhoudsman weer. Heb het gevoel, dat hij misschien toch meer wil. Hij belt mij soms op, krijg meerdere berichten per dag. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar van vind. Hij is een lieverd hoor, maar doordat we al zo lang op deze manier met elkaar omgaan, lijkt het mij lastig om naar een normale relatie om te schakelen.
     
    pardoes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina